Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
randyass

Kvinne (84) sexmisbrukte gutt (11)

Recommended Posts

www.thatsnotsexy.com

noe ala dette sikkert.

trorm ikke jeg kliker der

nei nå klikket jeg vist inn på siden, var foresten det samme bildet som siDDis sendte lenke til

Alderen har ikke noe å si folkens! Ikke glem det! Det er hva de to personene som liker hverandre føler for hverandre, uansett alder!

men tror ikke 11-åringen likte det, dette var i følge nyhetssiden en volktekt, dvs, gutten ville det ikke

Flink til å lese du ja! smile.png

Hun inngikk en avtale med aktoratet der hun innrømmet utuktig omgang med en mindreårig og fikk frafalt siktelsen som gikk på forsøk på voldtekt.

Utuktig omgang er ikke voldekt, det står at siktelsen om voldtekt ble frafalt, altså det skjedde ikke.

Om en fjortenårig gutt voldtar en 45 år gammel mann vil mannen bli tatt for pedofili og/eller voldtekt.

Kanskje det var kjærlighet inni bildet - jeg skal ikke dømme noen.

11 åringen er en dum faen. Her hadde han en gyllen mulighet til å få seg noe i ung alder, og så ødelegger han det på denne måten.

Alderen har ikke noe å si folkens! Ikke glem det! Det er hva de to personene som liker hverandre føler for hverandre, uansett alder!

men tror ikke 11-åringen likte det, dette var i følge nyhetssiden en volktekt, dvs, gutten ville det ikke

nei sier du det du... trudde du hadde nådd bunnen for lenge siden, men du fortsetter å falle du. Jeg sikter selvsagt mot uvitenhetens dyp.

11 åringen er en dum faen. Her hadde han en gyllen mulighet til å få seg noe i ung alder, og så ødelegger han det på denne måten.

hehe ja er vel alle 11åringers drøm å få seg litt god, gammal, velbrukt kjøtt.. var faktisk så uheldig å se noe ala det samme en gang. var på tøyenbadet for en 5-6 år tilbake da en dame, type 80+ med hengejur og hele pakka, valgte å skifte i gangen istedenfor i garderoben. Ble rennafart til nærmeste spybøtte etterpå, for å si det slik.. hvordan gutten fikk den opp er enda en myte, kanskje noe for mythbusters? :)

La oss ikke dømme hun gamle kjerringa uten at vi veit fakta her da.

For alt vi veit kan hun ha vært jævlig fin.

Sjekk bilde i link :)

Høl er høl.

var vel det bonden sa før han voldtok en sau og...