Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

Reklame i Counter-Strike

Recommended Posts

Reklame i cs er vel ikke noe værre enn folk som legger ut nakenbilder o.l. av seg sjøl i sprayen sin.

Jeg ser ikke helt problemet jeg ass... i usa er jo alt basert på reklame og sånn ender det opp tilslutt her og!

Dette er jo ikke noe nytt da.. Store communities pleier å legge inne bilder og reklame for seg selv på spillserverne sine, så hvorfor det tok så lang tid for valve å kaste seg på bølgen er litt rart..

Jeg synes det blir litt blodsuging jeg. Bare se på ett spill som Bettlefield 2142. De kaster jo ikke akkurat spillet etter deg. Og etter at du har betalt "mye" penger for spillet, så skal de prakke reklame for en hel del idiotiske merker på deg også!

EA tjener mer enn nok penger til å utvikle nye spill som kan sette rekorder i hvor mye som blir brukt på å utvikle det. Så alle de her som mener det er bra, for da får selskapene mere penger til utvikling, må tenke seg litt om.

Tror du markedsføringskonsulentene til Valve tenker: Ja! Nå har jeg det, masse penger til utvikling av nye spill. Reklame. Eller: Ja! Nå vet jeg det, masse penger til meg siden jeg får bonuser hvis selskapet tjener mere penger. Reklame!.

Jeg, som dere kanskje skjønner irriterer meg grønn over reklamepauser på tv som bare blir lengre og lengre, og mer og mer hjerneløse. NRK som vi betaler lisens på for flere tusen kroner i året, og får masse penger i subsidier fra staten.Og som ikke skal sende reklame. sender nettopp reklame. De sniker inn sånne "sporten blir presentert av: blablablablablablablablabla". arghh.

Reklame finner du overalt, og det sprer seg til stadig nytt publikum. Så det var vel kanskje bare ett tidspørsmål før det komm inn i spillene også i stor skala. Men jeg synes det fortsatt er synd at det skjer.

Det som er litt betenkelig er at de legger inn reklame i produkter som har blitt solgt som reklamefrie produkter i mange år. De som da kjøpte det får nok ikke pengene sine tilbake om de ønsker å heve kjøpet fordi de nå får påtvungen reklame i produktet, som de ikke ble gjort oppmerksom på ved kjøp. De som kjøper det etter at dette er satt i gang blir nok gjort klar over at produkte inneholder reklame. Dog bør det merkes på for/baksiden av coveret ved fysisk salg i butikk og ved salg via Steam bør det stå godt merket i kjøpsbetingelsene. Ikke slik som det var med BF2142, at det lå en lapp inne i coveret som man kun så etter at man hadde kjøpt produktet.

Dette er nok ikke noe mer verdens undergang enn da det ikke så ut til å komme snø på østlandet tidligere i vinter. :(

Det blir bare i 1.6?

Fint, da går det bare ut over dinosaurene som

ikke har skaffet seg source ennå.

Jeg mener, teksturene i 1.6 er så stygge at

litt reklame bare hadde spritet opp det visuelle

aspektet.

Men hva skal de reklamere for på de_dust for

å få det til å passe inn?

Ackbars skeggrens for travle mullaher?

Hvis det er det som må til for at de skal utvikle nye spill, så gjerne for meg...Ser for meg de_dust med Coca-Cola reklame rundt hvert hjørne, og reklame for defuseset på bombspot A og B

Det ser SINNSYKT stygd ut; spilte nettopp på cs_dust serverne sto hundrevis av "many admin plugin" elns overalt, ved T spawn og ved side doors

De Mani-admin-plugin-logoene har ikke noe å gjøre med denne reklamen Valve skal innføre.

MAP-logoene har forresten vært der (i CS:S) i over ett år nå, har du ikke fått det med deg før nå så forstyrret de deg nok ikke så mye :(

Reklame i cs er vel ikke noe værre enn folk som legger ut nakenbilder o.l. av seg sjøl i sprayen sin.

Jeg ser ikke helt problemet jeg ass... i usa er jo alt basert på reklame og sånn ender det opp tilslutt her og!

Er det ikke muligheter for å skru av visning av sprayer da?

Er vel kanskje værre å skru av visningen av reklame....da blir man vel tatt for juksing :)

"VAC Status: Banned from some secure servers for not viewing our commercials." :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...