Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
randyass

Bugatti Veyron i 407 km/t!!

Recommended Posts

Ingen som liker Porsche 911 Turbo?! (997) ' />

0-100 km/t på 3,7 sek!

Sitter som støpt på veien!

Drit fin å se på!

I tillegg har den masse historie!

hmm.. tror jeg skal bla fram "need for speed Porche 2000" cdèn min jævlig

gi bilen din en sving Camino.. så kan vi alle le mens japsene suser forbi grøfta der du sitter :(

Du er vel ikke enda en av dem som tror jorden er flat vel, Qed? smile.png

Vel, jeg tar gjerne imot en sving med hotckis fjører, bilstein HPS1000 dempere, energy suspension foringer, global west bærearmer og subframe connectors, flaming river styresnekke, PST stagsett, 18''bbs 235/40-265/35.

Ikke kjører jeg over grensen til å havne i grøfte, slik som plastikkrakett-fantastene gjør :(

du skrøt av en 30 år gammel bil du.. da forventer jeg 30 år gammel teknologi også hvis du først skal skryte av å ha en amerikaner. Alle kan jo gjøre hvilken som helst bil ganske grei hvis man bygger om alt av understell.

Ja, veldig. Her er det snakk om tilgang til bolt on parts. Det er da vel japsegutta med Civic 1.5 VTi, eller hva det kalles, som er storrølerene det viser seg gang på gang. Ingenting er som å kjøre fra noen med nyinnkjøpt nybil, med noe 30 år gammelt brom.

Kjører liksom japsegutta rundt i orginale biler? hører vel med til sjeldenheten..

Man kan si hva man vil om kjøreegenskapene til veyron, jeg ville aldri satt meg inn i bilen uansett. Makan til stygt design skal du lete lenge etter..

Ford GT :(

gi bilen din en sving Camino.. så kan vi alle le mens japsene suser forbi grøfta der du sitter ' />

Du er vel ikke enda en av dem som tror jorden er flat vel, Qed? p

Vel, jeg tar gjerne imot en sving med hotckis fjører, bilstein HPS1000 dempere, energy suspension foringer, global west bærearmer og subframe connectors, flaming river styresnekke, PST stagsett, 18''bbs 235/40-265/35.

Ikke kjører jeg over grensen til å havne i grøfte, slik som plastikkrakett-fantastene gjør ' />

du skrøt av en 30 år gammel bil du.. da forventer jeg 30 år gammel teknologi også hvis du først skal skryte av å ha en amerikaner. Alle kan jo gjøre hvilken som helst bil ganske grei hvis man bygger om alt av understell.

Ja, veldig. Her er det snakk om tilgang til bolt on parts. Det er da vel japsegutta med Civic 1.5 VTi, eller hva det kalles, som er storrølerene det viser seg gang på gang. Ingenting er som å kjøre fra noen med nyinnkjøpt nybil, med noe 30 år gammelt brom.

Kjører liksom japsegutta rundt i orginale biler? hører vel med til sjeldenheten..

aldri sagt at japsegutta kjører orginalt, litt av poenget med japser er jo å bygge de til maksimal performance.. Men når du skryter av en 30 år gammel brum som kan kjøre fra de, så kommenterer jeg utifra synet på en 30 år gammel amerikaner, ikke en ombygd med masse nye deler for å redde den i svingene. Blir liksom ikke så imponerende at chassis er 30 år hvis alt annet som betyr noe er nytt p

Jeg står for det jeg sa, 30 år gamle amerikanere kan ikke svinge, og blir rævkjørt av det meste av japser.

Man kan si hva man vil om kjøreegenskapene til veyron, jeg ville aldri satt meg inn i bilen uansett.
:( Dagens.

Samtlige i denne tråden kan si akkurat hva de vil den ene eller andre veien, sannheten er at dere hadde stått med et stort glis og en hard en i buksa om dere fikk muligheten til å testkjøre en Veyron, og dere vet det. Eod.

Man kan si hva man vil om kjøreegenskapene til veyron, jeg ville aldri satt meg inn i bilen uansett.
:( Dagens.

Samtlige i denne tråden kan si akkurat hva de vil den ene eller andre veien, sannheten er at dere hadde stått med et stort glis og en hard en i buksa om dere fikk muligheten til å testkjøre en Veyron, og dere vet det. Eod.

Jeg kan selvsagt ikke si at jeg aldri, aldri noensinne vil sette meg inn i en veyron. Man kan endre mening med tiden..

Det endrer selvsagt ikke saken noe særlig, bilen er fortsatt stygg. For stygg.

Synes bilen er veldig bra designet jeg men. Virker som en superbil men det som er så kult med det smile.png

gi bilen din en sving Camino.. så kan vi alle le mens japsene suser forbi grøfta der du sitter ' />

Du er vel ikke enda en av dem som tror jorden er flat vel, Qed? p

Ikke kjører jeg over grensen til å havne i grøfte, slik som plastikkrakett-fantastene gjør ' />

aldri sagt at japsegutta kjører orginalt, litt av poenget med japser er jo å bygge de til maksimal performance.. Men når du skryter av en 30 år gammel brum som kan kjøre fra de, så kommenterer jeg utifra synet på en 30 år gammel amerikaner, ikke en ombygd med masse nye deler for å redde den i svingene. Blir liksom ikke så imponerende at chassis er 30 år hvis alt annet som betyr noe er nytt p

Jeg står for det jeg sa, 30 år gamle amerikanere kan ikke svinge, og blir rævkjørt av det meste av japser.

Hvor mye skal en egentlig bry seg når en oslo-gutt skal belere en vestlending om svinging.

Japsebiler er lov til å bygge om, men ikke en gammel amerikaner, tydligvis.

Ja, det er helt jævlig hvordan jeg skryter. En hver som tror at en amerikansk bil flyger av veien ved første sving, er skikkelig givende og diskutere bil med. Igjenspeiler stor forståelse og erfaring.

Dette er snakk om en original bil da, ikke en japse bil som har plukket ut det beste av det beste med tuning muligheter.

At de lagde den er sykt og vakkert.

Man kan si hva man vil om kjøreegenskapene til veyron, jeg ville aldri satt meg inn i bilen uansett. Makan til stygt design skal du lete lenge etter..

Ford GT wub.png

Ja, for vi har alle sammen lyst på en amerikansk "super"bil med samme motor som en redneck-pickup.

Skjønner ikke hvorfor dere bare prater om japsebiler og amerikanske biler. Det er jo uten tvil tyske bilder som er best, på alle områder!

Audi, BMW, Mercedes, Porsche for å nevne noen!

Skjønner ikke hvorfor dere bare prater om japsebiler og amerikanske biler. Det er jo uten tvil tyske bilder som er best, på alle områder!

Audi, BMW, Mercedes, Porsche for å nevne noen!

Kunne ikke vært mer enig i deg....

Ja, for vi har alle sammen lyst på en amerikansk "super"bil med samme motor som en redneck-pickup.

Hva har motoren med den saken å gjøre? Grunnen til at jeg skrev "Ford GT wub.png" var fordi der har man en perle av design, imotsetning til Veyron. Kjøreegenskapene til Ford GT såvell som Veyron vet jeg fint lite om, og jeg bryr meg ikke særlig heller. Vil da heller ha en fin bil enn en stygg en, uansett om den stygge klarer 400km/t mot 300km/t..

Haha...drit deg ut litt mer.

Hvor mye skal en egentlig bry seg når en oslo-gutt skal belere en vestlending om svinging.

Ja, det er helt jævlig hvordan jeg skryter. En hver som tror at en amerikansk bil flyger av veien ved første sving, er skikkelig givende og diskutere bil med. Igjenspeiler stor forståelse og erfaring.

Spar meg for nedsettende komplekser om oslobeboere og at jeg er "gutt", å dra så mange under en kam viser mye mindre forståelse og erfaring enn det meste annet. Saken er at jeg har en del erfaring både med amerikanske og asiatiske biler, og på bakgrunn av det uttalte jeg:

1) jeg liker japser

2) du kommenterte: min 30 år gamle amerikaner drar ifra de lett

3) jeg poengterte at 30 år gamle amerikanere er dårlig i svinger i forhold til japser

4) Du skryter av masse nye updates

5) Jeg kommenterer at da er ikke bilen din 30 år gammel lenger, men at den da sikkert greier svinger helt finfint

sier med dette ikke at bilen din er dårlig, at det ikke er lov å bygge om amerikanere, at den ikke vil kjøre fra japser, at du skryter etc etc etc, men bare det enkle faktum at du ikke lenger kan skryte av en 30 år gammel bil som skal dra ifra feks en skyline. Du kan skryte av et sinnsykt kult chassis med en del updates, som kanskje greier det, og det er flott for deg. Det eneste jeg ville ha fram når jeg skrev kommentaren er at de aller aller fleste amerikanere har et problem med svinger, helt opp til nyere corvetter og vipere. :(

er vi ok da?

Spar meg for nedsettende komplekser om oslobeboere og at jeg er "gutt", å dra så mange under en kam viser mye mindre forståelse og erfaring enn det meste annet. Saken er at jeg har en del erfaring både med amerikanske og asiatiske biler, og på bakgrunn av det uttalte jeg:

1) jeg liker japser

2) du kommenterte: min 30 år gamle amerikaner drar ifra de lett

3) jeg poengterte at 30 år gamle amerikanere er dårlig i svinger i forhold til japser

4) Du skryter av masse nye updates

5) Jeg kommenterer at da er ikke bilen din 30 år gammel lenger, men at den da sikkert greier svinger helt finfint

sier med dette ikke at bilen din er dårlig, at det ikke er lov å bygge om amerikanere, at den ikke vil kjøre fra japser, at du skryter etc etc etc, men bare det enkle faktum at du ikke lenger kan skryte av en 30 år gammel bil som skal dra ifra feks en skyline. Du kan skryte av et sinnsykt kult chassis med en del updates, som kanskje greier det, og det er flott for deg. Det eneste jeg ville ha fram når jeg skrev kommentaren er at de aller aller fleste amerikanere har et problem med svinger, helt opp til nyere corvetter og vipere. :(

er vi ok da?

Så sant så sant. Viper suger på banekjøring. Corvette er også ille, men ikke såå ille som Viper.

Ta å se litt på vinnerlistene for Le Mans over Corvette sin klasse du, Randyassmaster. (klarde ikke å dy meg)

Så kan du se litt på feks rundetider til Viper og andre biler testet i Autofil av Rustad (ja, celica t-sport er rask). Se også litt på prising av bilene i feks vipers klasse, fra fabrikk.

Min kommentar om flising av japsegutta, var siktet til F&F kulturen som har kommet her på berget med stickers trimmede civicer og gutter som skryter opp bilene sine noe jævlig, og samtidig drømmer om Skylinen som er avbildet i det über talentløse drittbladet max power. Jeg tror andre en kun jeg har opplevd dette.

Det er da slike biler F&F kulturen har bringet hit til landet, ikke råe Skyline og NSX i store mengder. Ikke at det er store pragden.

Ja jeg også har/har hatt tyskerte, japsebil og amerikanere, og jeg er vanligvis objektiv når det gjelder bil, men når ikke-objektive kommer med usannheter som skal gagne deres favoritter, tar jeg gjerne i forsvar motparten, enten det vere seg japansk-, svensk-, franskproduserte biler.

Derfor jeg garderte meg med et: "opp til våre dager", nye corvette Z06 og den nye vipern er begge fabelaktige biler. Z06 er vel noe av det bedre usa har kommet opp med :(

Men mener ikke jeg har kommet med usannheter om de 30 år gamle amerikanerne tongue.png

Ford GT bruker den samme 5.4 liters V8ern som F150 Lightning har. Variasjoner av samme motor finnes og i Mustangen. De putter den samme feite amerikanske klumpen inn i biler med vidt forskjellig bruksområder, i motsetning til f.eks. Ferrari sine motorer som er rene kunstverk.

Ser det ble litt småkrangel om det utsagnet om 2 motorer. Av ren nysjerrighet kunne vår alles kjære Google oppklare også denne saken:

Quote: (http://auto.howstuffworks.com/bugatti.htm)

There are two easy ways to create a 16-cylinder engine.

One way would be to put two V-8 engines in-line with each other. You connect the output shaft of the two V-8s together.

Another would be to put two in-line 8-cylinder engines beside one another.

The latter technique is, in fact, the way Bugatti created its first 16-cylinder cars in the early 20th century.

For the Veyron, Bugatti chose a much more challenging path. Essentially, Bugatti merged two V-8 engines onto one another, and then let both of them share the same crankshaft. This configuration creates the W-16 engine found in the Veyron. The two V's create a W.

Ford GT bruker den samme 5.4 liters V8ern som F150 Lightning har. Variasjoner av samme motor finnes og i Mustangen. De putter den samme feite amerikanske klumpen inn i biler med vidt forskjellig bruksområder, i motsetning til f.eks. Ferrari sine motorer som er rene kunstverk.

Tror du jeg ikkje kjenner til 5.4 literen? Du uttaler deg uten å ha noe spesiel viten om den maskinen. Ja, alle ford sine V8 smallblock er en variasjon av smallblock-serien. Hva med det? Mustangen har en 4.6 l.

Er dette en feit klump? nei, det er en hel alu 330 cid SB med DOHC topper, H-beam råder, alu stempel osv. Du har en meget kultivert motor med et godt kultivert turtallsregister. Den er utviklet for Ford GT. Jeg husker godt tech artikkelene i feks PHR da de utviklet motoren for nye Ford GT og varve-testene av den.

Forøvrig koster F430 50000$ mer en Ford GT. F430 har helt korrekt et smykke av en motor med perfekte billet komponenter, men hva annet skulle man forvente av en 50 år gammel sportsbilprodusent i det øvste prissegmentet?

Men så er Ferrari'n så inni helvetes mye tøffere enn GT'n og da..... for ikke å snakke om bedre å kjøre (vil jeg tro.... ref. generell stereotyp tankegang)

Gir da en blå knapp i om stempla er av aluminium eller av syltetøy så lenge de funker!?

Edit: hva er det med priser i dollar?