Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
taken

Counter Strike Promod tilbake på riktig kurs

Recommended Posts

Min mening, min personlige mening, er at jo flere elementer man må ta i betraktning når man spill jo større blir utfordringen. Man må tenke mer på omgivelsene sine og generelt sett konse mer. Mao, utfordringen blir større.

Dette er min mening om saken :)

l2p nuff said.

greit nok med mapsa som alternativer til vanlige maps...

Tror det blir med mapsa og at de dropper hele moddinga til slutt...

btw er de screenshotsa mange mange måneder gamle.

Skyte gjennom vegger og design på mappene som i 1.6. Håper at det kan øke rekrutteringen av gode spillere fra 1.6 til cs:s - utover det synes jeg at det er vås..

1706759[/snapback]

Så hvis dette gjør at det bare blir enda bedre spillere på css enn det allerede er, så gir eg nok opp! :):)

SPOILER:
poenget er at steam slapp CSS og det var og er bedritent sammenlignet med 1.6, sikkelig ez mode random sikte et sted og treffe uansett.

Får se åsn dette funker da :)

1706962[/snapback]

hvor har du hørt dette? av en l33tk|d cs-omgz00r? sprøyt, en av de mer stabile hitboxer som er lagd, kanskje bare slått av 1.3, utgaven. Ikke tro at alle som spiller css er nye spillere, vi har vært med sidne beta mange av oss, og vet hva vi snakker om. Ellers henviser jeg til dirle sin post.

1707141[/snapback]

Har spilt cs siden beta selv, så same shit. er bare en mening, trenger ikke å bli så hårsår gutten min :). CSS er bare altfor ez sammenlignet med 1.6 , langt i fra 1.3 spør du meg. Bring 1.1 back id say!

gameplay > grafikk

1707242[/snapback]

Ta deg en stikkpille åsert, alt for ezy å treffe? Er jo like ezy for alle, gjør jo bare spillet vanskeligere. Og alle vet jo at du whiner om source fordi du blir grisepwnet hver gang du prøver det.

hvorfor kan ikke bare folk godta at folk liker css bedre en 1.6 og omvent. trenger ikke og slakte det andre spille bare på grunn av det. det er veldig gode spill begge 2. så lenge man har det gøy, trener ikke og bry deg om hva andre folk spiller.. tror ikke de vill bytte mening uansett hvor mye du klager på spille de spiller. så, FUCK OFF

Ikke at jeg er noen språkforsker , men uttrykket "pro" / "proffesjonell" ser ut til å ta mer og mer over for "expert".

Expert er et relativt intetsigende ord hvis man skal være streng , så det er på en måte forståelig.

Det har i allefall gått inflasjon i begge uttrykkene.

@ SpookyManooky,9 Jan 2007, 23:27

Feelingen_ med cs er at det skal være enkelt. Ikke en masse jalla detaljer osv. Ikke kan man skyte igjennom vegger heller.

Hva er det du sikter til i 1.3 som er så mer feeling?

vi snakker om 1.3 i forhold til stabil hitbox, noe css har fått til like bra som 1.3.

Så cs MÅ gå over til source for å få mer sponsorer? Pågrunn av legografikk? Okeeeeei....

Ja, Dette er faktisk fakta, og kommentert flere ganger av mulige sponsorer, få kommer til å gidde starte en full scale sponsing av noe som er så gammelt og ser så jalla ut.

cs:s trenger endel updates og nå har de jo planta inn et nytt radarsystem (det gamle eide jo)

Det vender du deg til fort som bare det, du har bare ikke prøvd.

og det er vel en god forskjell på guns iforhold til 1.6?

Litt forskjeller da noen av guns har blitt mer realistiske, i tillegg til at man ikke kan pwne folk gjennom 10 meter tykk mur.

Og faen det går jo ikke an og spille litt public lenger engang pågrunn av det idiotiske kjøpesystemet de har lagt inn!

Jo? alle servere, inkludert hellfragger, med respekt for seg selv, har skrudd av det nye buysystemet for lenge siden.

Som sagt så trenger css endel updates for å kunne få igang noe, denne promod saken er på god vei.

Etter å ha avkledd dine forsøk på å disse noe du tydeligvis aldri har prøvd og ikke vet noe om, hvilke updates eterlyser du egentlig? hva er det du ikke har prøvd men som du absolutt må se updates på før du prøver? :)

I tillegg har du glemt en av de viktigste grunner til at css er bedre enn 1.6, nemlig at i 1.6 kan hvilken som helst kid gå inn å cheate og se pro ut, med vanskeligheter for å bli tatt, fordi alle kan haxxe gjennom vegger opp og i mente, det er håpløst å holde oversikt på en publicserver, og også på lans og i turneringer har flere og flere store navn blitt tatt.. det er latterlig.

Vedder på at Maxi aldri har prøvd source! Hvis han har prøvd det, så har han spillet på en random tysker server, med dårlig ping, dårlige rates, dårlig server...

OT: Håper CSP blir bra! Jeg trodde de hadde gitt opp hele projektet!

smile.png

Vel å skyte igjennom vegger er en veldig stor del av cs når du faktisk vet hvor du skal

1707329[/snapback]

akkurat den delen av cs betrakter jeg som en bug. det trenger ikke å være dønn realistisk, det er ikke det jeg sier, men å skyte gjennom tre fire vegger som tilsynelatende skal være laget av stein blir rett og slett for dumt. nå er jo mulighetene for å kunne skyte gjennom vegger tilstede i source motoren også, noe vi ser ganske mye av på surf-maps, så det er ikke utenkelig at disse kartene som blir sluppet har den muligheten innebygget. de blir vel å finne på #5 custom maps ganske rett etter release.

Vel å skyte igjennom vegger er en veldig stor del av cs når du faktisk vet hvor du skal

1707329[/snapback]

akkurat den delen av cs betrakter jeg som en bug. det trenger ikke å være dønn realistisk, det er ikke det jeg sier, men å skyte gjennom tre fire vegger som tilsynelatende skal være laget av stein blir rett og slett for dumt. nå er jo mulighetene for å kunne skyte gjennom vegger tilstede i source motoren også, noe vi ser ganske mye av på surf-maps, så det er ikke utenkelig at disse kartene som blir sluppet har den muligheten innebygget. de blir vel å finne på #5 custom maps ganske rett etter release.

1708150[/snapback]

Skyte gjennom 3-4 vegger og treffe er rimelig umulig i 1.6 så vidt jeg vet (med untak du har WH) , såkalt haxxing er isåfall en bra bug etter min mening. Feelinga er bedre i 1.6 enn CSS det vet de som har spilt 1.6 en liten stund, men er man bare opptatt av grafikk så er vel CSS tingen, men tingen med CSP er å få 1.6 feelinga over i source. 1.6 er utdatert men er bra, men blir litt for gammelt med legografikk 2007 er det nok CSS/CSP som blir å se mest av.. blir litt som når 1.5 folk wajna over 1.6, get over it, nye tider kommer og nye spill...

1707329[/snapback]

1708150[/snapback]

Skyte gjennom 3-4 vegger og treffe er rimelig umulig i 1.6 så vidt jeg vet (med untak du har WH) , såkalt haxxing er isåfall en bra bug etter min mening. Feelinga er bedre i 1.6 enn CSS det vet de som har spilt 1.6 en liten stund, men er man bare opptatt av grafikk så er vel CSS tingen, men tingen med CSP er å få 1.6 feelinga over i source. 1.6 er utdatert men er bra, men blir litt for gammelt med legografikk 2007 er det nok CSS/CSP som blir å se mest av.. blir litt som når 1.5 folk wajna over 1.6, get over it, nye tider kommer og nye spill...

1708266[/snapback]

spamskyting av faste punkter for å kanskje få en kill eller skade motstanderene i cs 1.6 er ingenting nytt, og da går det ofte igjennom både tre og fire vegger. jeg snakker ikke om sikting osv. det er mer random skyting mot steder der man vet motstandere ofte befinner seg. ikke kom og si at dette er noe nytt.

ang. "feeling".

"feeling" er og blir en høyst subjektiv affære, cs 1.6 er, har vært og kommer alltid til å være plagsomt statisk for min del grunnet fysikken i HL1 motoren. source motoren kom som mana fra himmelen i mitt tilfelle siden alle bevegelser føles mer "naturlig" for meg. at det ikke gjør det for deg eller inflytelserike personer i 1.6 klan-scenen betyr ikke at det er slik for alle og dermed basta. og her er vi ved kjernen til source dissingen i 1.6 miliøet. placebo, smak på ordet, let det opp i en ordbok, rull det rundt i munnen og si det høyt. et annet ord er suggesjon, du kan forresten gjøre det samme med det ordet. enkelte miliøer er så opptatt av hva visse personer mener om alt mellom himmel og jord at alt disse personene sier er lov.

det som kommer ut på andre enden er dissing av et spill man knapt nok har prøvd bare for å være enig med flertallet. source er forskjellig fra 1.6, å viderutvikle et spill uten å forandre på noe kan vel knapt nok kalles en utvikling.

de fleste oppfratningene av source som spammes om og om igjen når spillet blir diskutert i 1.6 kretser er basert på forutintatte kjappe blikk på public prewiev rett før spillet ble sluppet eller spillet rett etter release og ikke på det patchede og forbedrede spillet vi andre spiller i dag.

et mer navlebeskuende miliø enn hardcore 1.6 miliøet skal man lete lenge etter, man finner vel knapt nok maken før man beveger seg ut i fundamentalistiske kretser i div. religiøse miliøer. mao. en fullstendig manglende evne til å tenke nytt.

en trenger bare å bla litt i CSP-forumet og legge merke til diskusjoner omkring "spillødeleggende" objekter som en blomsterpotte plassert utenfor rekkevidde.

les litt på diskusjonen rundt nye screens av "banana" så ser du hva jeg mener.

vanilla cs er på vei ut døren enten harcoregutta vil det eller ikke, det er ikke de som bestemmer om spillet skal leve videre konkurransemessig, det er det pengene som gjør, du vet, sponsorene. man selger ikke nye skjermkort og prosessorer på en antikk grafikkmotor.

frister nesten å stikke inn på gotfrag å rulle meg rundt i all whiningen fra 1.6 fanboysene.

men det er jo her CSP kommer inn, som et slags støttehjul for 1.6 spillere uten evne til å omstille seg.

Etter å ha avkledd dine forsøk på å disse noe du tydeligvis aldri har prøvd og ikke vet noe om, hvilke updates eterlyser du egentlig? hva er det du ikke har prøvd men som du absolutt må se updates på før du prøver?  ' />

I tillegg har du glemt en av de viktigste grunner til at css er bedre enn 1.6, nemlig at i 1.6 kan hvilken som helst kid gå inn å cheate og se pro ut, med vanskeligheter for å bli tatt, fordi alle kan haxxe gjennom vegger opp og i mente, det er håpløst å holde oversikt på en publicserver, og også på lans og i turneringer har flere og flere store navn blitt tatt.. det er latterlig.

1707605[/snapback]

Avkledd mine forsøk? Spilte source endel for en stund tilbake men etter en stund fant jeg ut at det var ett eller annet som ikke stemte med "cs" og det jeg mener er feelingen så jeg gikk tilbake til 1.6. Ja jeg spilte det en god stund, skal nok prøve mer engang. Tar tid vettu Updates

Jau det der moneysystemet har jeg ikke testet ut så veldig mye men bare at det skulle komme var jo like latterlig så shield til 1.6.

Bevegelsene på spillet driter jeg egentlig i. Det er et konkuranse spill. Ikke et "wooow se så kul detalj det var på denne saken a!" Når man spiller 1.6 så er vel dette det siste jeg tenker på ihvertfall! Mine meninger da ' />

Ja enig at det er sikkert latterlig enkelt og cheate i 1.6 iforhold til css men det går jo an og cheate og se pro ut i css og! Kommer sikkert store navn som cheater i css og.

"OMG sjekk ut reaksjonsevnen hans da! must be a pro!"

I de fleste skikkelige turneringer er det ingen som cheater og når folk vet og kan hvor man skal skyte fordi man feks lokaliserer folk med lyd osv så er det bare en slags skill p

Spilte source endel for en stund tilbake

1709136[/snapback]

Så du har ikke spilt CS:S slik det er nå? Men alikevel vil du uttale deg om hvordan det er? Det er nok dette QeD prøver å påpeke ' />

Last det ned på nytt slik det er nå, spill det en stund (og da mener jeg mer enn én time) og deretter kom tilbake å si hva du synes.

Forresten så er det faktisk mulig å stille ned og tweake grafikken i CS:S ganske ekstremt, så hvis du vil ha tilnærmet 1.6 utseende på CS:S så kan det fint la seg gjøre p

z0uless config ftw tongue.png

Alstå, det med vegger bryr jeg meg ikke stort om. Selv om det er litt fett å få noen fete haxx gjennom veggen, så er det en av tingene jeg faktisk synes er bedre med source. Men ellers liker jeg det ikke mer enn middels, kjipe maps i forhold til orginalen, kjip våpenrekyl, stygge animasjoner på folkene, stygge våpenskins, sucky flash. 1.6 er imo mye. Grafikk bryr jeg meg ikke om, i bf2 hadde jeg den på så dårlig som mulig for høyest fps og minst mulige irriterende elementer å se på.

At 1.6 er fylt opp med shitkids bryr jeg meg lite om, er ikke som jeg bryr om hva andre skriver ingame heller.

Ja, jeg har spilt source nok av ganger..

Ganske enig med Bilbo på det meste.

Spilte en god stund for en dag siden eller no. Animasjonene ser veldig rare ut, hopper opp på tærne på hvert skritt, det gjør ikke jeg når jeg løper ihvertfall! Litt overdrivelse men det er noe snodig. Føler ikke det passer helt liksom :lol:: Det at radaren viser fienden når andre ser dem vet jeg ikke helt om jeg liker.

Radaren på 1.6 er noe man må lære seg noe jeg liker bedre.

Flashen er litt stilig faktisk, blir ihvertfall forvirra! ' />:

Tønner osv som egentlig er ganske fett blir mer irriterende syns jeg da. Spilte Office og så datt noen sånne skap greier ned og jeg måtte begynne og hoppe over dem osv, så kom en dust så døde jeg Føler

Endel mer shitkids på 1.6 men de kommer etterhvert på source når det har vokst. Det som er ganske nice med source på grafikk endringen er at man lettere ser ting som er langt borte.

Liker bedre å spille 1.6 sammenlignet med Source, men mener ikke at CSS er et dårlig spill og det var anderledes før. Men har fått sansen for balansen og feelingen i 1.6 med tiden.

Bevegelsene på spillet driter jeg egentlig i. Det er et konkuranse spill. Ikke et "wooow se så kul detalj det var på denne saken a!" Når man spiller 1.6 så er vel dette det siste jeg tenker på ihvertfall!

Animasjonene ser veldig rare ut, hopper opp på tærne på hvert skritt, det gjør ikke jeg når jeg løper ihvertfall! Litt overdrivelse men det er noe snodig. Føler ikke det passer helt liksom

:lol:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...