Fable 7 Report post Posted January 4, 2007 Hei alle! Vi har hatt en ny diskusjon om å forby/tillate bunnyjumping på admin forumet. Resultat er at bunnyjumping er tillatt. Så for dere som har fått advarsler av meg ingame så kan dere se bort i fra dette. Ikke bunnyjump scripts vel å merke. Hævv fønn! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted January 4, 2007 Flott..gjennstår bare å lære meg det da Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 4, 2007 Endelig! Jeg har fått klager for det i både pcw'r og public =/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fable 7 Report post Posted January 4, 2007 Flott..gjennstår bare å lære meg det da 1699722[/snapback] Hehe me 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted January 4, 2007 bunnyjumping er en dum uvane Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyosa 0 Report post Posted January 4, 2007 Bunnyjump med script lov å? isåfall mener jeg dere er ute å sykler litt Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 4, 2007 Hvorfor det? Det går jo fortere ... Script er jo helt utrolig teit uansett Quote Share this post Link to post Share on other sites
N3vrast 0 Report post Posted January 4, 2007 Bunnyjump ftw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fable 7 Report post Posted January 4, 2007 Bunnyjump med script lov å? isåfall mener jeg dere er ute å sykler litt 1699736[/snapback] BJ Script er ikke lov nei. Redigerte det inn fort i åpnings posten Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyosa 0 Report post Posted January 4, 2007 hehe begynte å lure nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted January 4, 2007 hehe tøse fable Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fable 7 Report post Posted January 4, 2007 *prrrr* *prrrr* Quote Share this post Link to post Share on other sites
compiE 0 Report post Posted January 4, 2007 Helt greit at det er lov, ikke at jeg trenger det for å drepe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HeFFa 0 Report post Posted January 4, 2007 Bunny-jump er fun Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted January 4, 2007 Kan ikke det, men bloo blir sikkert glad nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted January 4, 2007 oki litt nabbete av meg her men hva er forskjellen på bunnyjumping med og uten script? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted January 4, 2007 script er jo uten egeninsats aka simpelt. Uten script så må jo du tross alt jobbe for hoppa dine!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted January 4, 2007 hvordan bunnyjumpe da? trykke hoppeknappen nå du lander?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 4, 2007 script går fortere og problemfritt.. lettere for alle, kan fort bli kaos.. uten script får man ikke så stor fordel av å gjøre det, sparer ikke mye tid, dermed blir det mest for showoff. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 4, 2007 Aner ikke hvordan man bunnyjumper så ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 4, 2007 Du sparer tid, QeD! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evelen 0 Report post Posted January 4, 2007 hva er bunnyjumping? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 4, 2007 søk på Youtube.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted January 4, 2007 Du sparer tid, QeD! 1699989[/snapback] I Counter Strike: Source er det så minimalt, hvis noe i det hele tatt, at du ikke tjener noe på det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
doRull 0 Report post Posted January 4, 2007 Woohoo!! Bunnyjumping!! Jeg var en av de som fikk advarsel om det Quote Share this post Link to post Share on other sites