Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Wolf5

BF Autoconnector (v1.12) 10.11.2006

Recommended Posts

hei igjen :lol:

skal denne atuoconnectoren din vente på ledig plass på serveren før den kjører spillet?

hos meg så bare går den inn i spillet hvis det er fullt. den venter ikke på ledig plass :S

noen tips til hva jeg muligens gjør galt?

Den åpner opp spillet uansett. Det er der inne den venter.

Skulle den først startet spillet når det ble ledig så kan du tenke deg hvor mange som allerede har prøvd å joine servern inni spillet innen spillet endelig er kommet opp (10-30sekund?).

Det er det som er fordelen med AC. Den tar slotten med en gang den blir ledig.

Har noe med loggvinduet å gjøre. Må kode den på en bedre måte enn det er gjort så langt. Drittkode på den kan man vel si. Det prøves å logges mot vinduet som er i "limbo land".

Tipper det var den ene gangen og ikke flere ganger det skjedde.

Dette dukket opp idag når jeg skulle joine en server (ikke full).

autocerrored3.jpg

1642499[/snapback]

Dukket opp igjen. Etter å ha prøvd å joine en full server (og kom aldri inn), sluttet jeg av spillet for å finne en ny server. Når jeg prøvde å joine en ny dukke den samme error vinduet opp, men siste nr var ikke cs:line 172 men cs:line 203

Og for å få alle misforståelser ut av verden. Hvis jeg prøver å joine en full server, da skal jeg bare vente inne på spillet, så vil AC joine serveren når det blir en ledig slot, right?

Jeg lastet ned v1.10 funket ikke helt som den skulle, første er at når ejg adder folk til buddy lista vil de ikke komme opp på den derre spille lista når de faktisk spiller. men alle de andre du har addet for meg (de som følger med når jeg instalerer wub folk eller noe) kommer opp på den derre spille lista.

Hva har jeg gjort galt?

Og en ting til når jeg satte meg i kø for en server som eks bf.no ventet jeg en stund og kom heller like så godt innpå en TV server??

Hva har jeg gjort galt?

Edit! Nå funker derre buddy greiene men ikke å joine riktig server

blir slik at den joiner en random fra favorit lista

Prøv å laste ned v1.12 istedet. Bruker ikke tid på eldre versjoner :-)

Linken er på førstesiden.

1673481[/snapback]

oki takk skal du ha, det funket beder da ja

hei. har et problem her med autoconnectoren :thumbsup:

den finner serverene men vil ikke vise spillerene som er der inne.

man kan se scoren og pingen men ikke nicket.

og etterhvert så forsvinner servernavenen og, en etter en. da blir feltet helt hvitt og det står -1 i ping...

noe jeg gjør galt eller?

Ville først prøvd å avinstallere fra kontroll panel og installert på nytt, i tilfelle det er noe gale med installasjonen.

Er dette noe som skjer når ac har stått på lenge? Fant nemlig en bug med den koden som sjekker fargene på skjermen for å gjette hva skjermbilde som var oppe. Denne ville før eller siden gjøre at det andre programmet jeg bruker den i kræsjet med feilmelding om out of memory. Selv om programmet ikke brukte noe merkbart med minne.

det skjer med en gang jeg starter det.

det skjer på to ulike maskiner.

det funka greit før bf2142 v1.10

EDIT:

funka etter en reinstall på den ene maskinen, har ikke testa på den andre men jeg håper det funker der og...

EDIT #2:

det funka kun den ene gangen, etter jeg hadde restarte så var det likt igjen :)

På bf.no servere får jeg ikke opp nick, kun score og ping. Men på boomtown servere funker alt som det skal.

ikke vet jeg

Hei, jeg har nettopp lasta ned den siste versjonen av AC. Den ser ut til å være automatisk innstilt på conquest o.l. maps, og tar ikke med titan maps i søket..? Det er jo dumt, siden jeg kun spiller titan mode :)

Forøvrig er favorittserveren tv2 - 19 og 17 suez titan, men jeg finner ikke ip adressen til disse serverne. www.battle.no sin side viser heller ikke server ip adresse (får bare opp iconfeil på det som ser ut til å være bilder av serverne).

Er noe av dette ting som lar seg løse? =)

Host!!!!!!!

hos meg funker autoconnectoren helt 100 :cool:

men jeg vet ikke hva som kan være galt hos deg da... har ikke sett den før. men prøv å trykk på linken jeg gav deg så finner du ip'en til de serverene du nevner hværtfall :huh:

Host!!!!!!!

hos meg funker autoconnectoren helt 100 ' />

men jeg vet ikke hva som kan være galt hos deg da... har ikke sett den før. men prøv å trykk på linken jeg gav deg så finner du ip'en til de serverene du nevner hværtfall p

takk for linken. Fant IP'ene. Men jeg får ikke lagt til serveren selv om jeg skriver inn IP adressen (add ip). Titan servere blir ikke funnet overhodet. Jeg har prøvd å søke etter ip både med og uten portnummer. Jeg merker meg at AC

ikke har noen filter funksjon ifht type spill (conq, assault lines, titan osv). Finnes det en config fil som autofiltrerer dette, og som jeg i tilfelle kan modifisere?

takk for hjelp!

B

Edited by Bullhorns

Hei, sorry for at jeg poster her nå, som denne er så gmamel ;O

Men jeg hørte i går at autoconector var ulovlig?

er det sant?

Sign in to follow this  

• Create New...