Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kleven

Code7 til USA

Recommended Posts

c7newsimg7jp.jpg

Kilde: Code7

Code7 til USA for å kjempe om tidenes største battlefieldpremie!

Verdensmesterne i BF 2, Code7, er som eneste ikke-amerikanske lag invitert til å delta i en 8vs8 turnering i USA kalt "DirecTV Championship Gaming Invitational". Førstepremien er på (hold deg fast): 20 000 US Dollars.

Les mer her!

Code7 til USA

Code7 er som eneste ikke-amerikanske lag invitert til en turnering i USA, kalt "DirecTV Championship Gaming Invitational". Byen de skal reise til er San Francisco og lagene braker sammen mellom 19. og 23. juli. Reise og opphold blir betalt av sponsorer. Det er kun 4 lag med i turneringen, og de 3 andre lagene er amerikanske 20ID, HOT og Warchild. Disse lagene er regnet som de 3 beste amerikanske BF 2-klanene.

Tidenes største Battlefieldpremie

Målet med turneringen er å introdusere gaming for et bredere publikum, og å gi gaming den anerkjennelsen det behøver. Turneringen vil bli vist på DirecTV, som er en amerikansk TV-kanal med over 15 millioner abonnenter. Som sponsorer bak turneringen står store navn som IGN Entertainment, Microsoft Xbox, Mountain Dew, Fox Interactive Media, og Best Buy. Disse sponsorene har klart å stille med den beste premien i en Battlefield-konkurranse noensinne. Vinneren vil stå igjen med hele 20 000 amerikanske dollar. Dette betyr at selv med dagens svake dollarkurs kan code7 ta med seg 130 000 kroner hjem til Europa dersom de vinner turneringen.

God grunn til å fortsette med Battlefield 2

Det var ikke mange som ble sjokkert når code7 annonserte at de trakk seg tilbake fra BF 2 8vs8 progaming etter at de tok hjem seieren i World Tournament. Uttalelsen fra code7 lød som følger:

- "Playing on a high level requires vast amounts of time, and if the developer constantly attempts to destroy all that is appreciated, all motivation is quenched. This has happened to such a degree that it is no longer possible to keep playing at the level the clan has set out to play at."

Under en måned etter denne kunngjøringen fikk vi kontrabeskjeden om at Code7 var tilbake og aktiv. Nå ser vi hvorfor. 20 000 dollar er en veldig god grunn til å spille BF 2. God nok for alle og enhver skulle man tro.

9 stykker fra code7 blir flydd til USA, 8 spillere og 1 coach. Hvilke av de 3 norske spillerne som blir med er det vanskelig å spekulere veldig i, men jeg føler meg ganske sikker på at Redux er en av de som blir med til USA. Så får vi krysse fingrene for at vi blir representert med Neo og Osk også. Enda mer sikker er jeg på at code7 har gode muligheter til å vinne turneringen. Code7 skal på en god dag ha alle muligheter til å slå alle de 3 amerikanske lagene.

Battlefield.no ønsker code7 lykke til!

En tier på at Neo og Osk ikke får lov ;)

Men det er jo helt sinnsykt mtp at det er bf2. Gratis tur og en saftig premiepot. Hvordan er fordelingen med prispenger? Winner takes it all?

helt vilt, sykt fett og håper C7 vinner da

Blir Kleven med for å passe på Redux?

"Mamma, jeg er invitert til USA for å spille om 20.000 dollar"

eg kjenner begge 2, gått i klasse med neo..

må ringe te han å spør nesten:)

Hyggelig at de skal få dra til usa:)

(jeg er super missunnelig neo!! ;) )

"Mamma, jeg er invitert til USA for å spille om 20.000 dollar"

1453040[/snapback]

*fnis*

Dog er det morsomt å lese at først klager man masse over at spillet utvikler seg, men så fort det er snakk om penger, så er alt såre vel.

Så skuffelsen stakk nok ikke så dypt, egentlig.

Håper neo og osk får være med! men det er litt drit å måtte spørre mamma om å få dra til usa og vinne 20000 dollar ' /> ;) Guddløkk til hele C7! :thumbsup:

Knall ;) Dette var skikkelig bra og seff banker code7 amerikanerne biggrin.png

Nice.

Tror C7 har gode sjanser og dra denne i land, Redux er en knakenes kar så han ordner biffen!

lol, denna tråden var svært populær...

heia Code7 de vinner nok ;)

Edit: si noe da Redux. ;)

Gleder du deg?

Selve greia med å glede seg har ikke kommet enda , tror nok ikke det slår inn før dagen før eller dagen jeg drar. Men det kommer nok til å bli veldig mye media rundt dette, var i et timeslangt intervju i går f.eks.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...