Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Photon

Min egen lille eve online film

Recommended Posts

2006.06.12 19:26

The war between Mercenary Coalition and The Big Blue is coming to an end. Mercenary Coalition has retracted the

war against The Big Blue. The war will be declared as being over after approximately 24 hours.

Da var det ferdig, noe til opplevelse kan man si :s

2006.06.12 19:26

The war between Mercenary Coalition and The Big Blue is coming to an end. Mercenary Coalition has retracted the

war against The Big Blue. The war will be declared as being over after approximately 24 hours.

Da var det ferdig, noe til opplevelse kan man si :s

1430709[/snapback]

Tja, hadde ikke MC vært så snille og latt blue gå relativt uskadd fra dette.

Dem tok jo bare en capital ship yard til 900m, blåste masse POS's I lufta, samt capital components til mye var det igjen? 20-30 bill? Syntes dem var for snille jeg -)

man kan jo kalle det å bli rævpult? -) lol

tja vi hadde da backup planer, har en del penger å kaste på folk for å si det sån :D

men ja vi var litt treige med det der

20-30 bill O_o husker jeg spilte free traill og hadde "hele" 2 mill ;( syntes dere snakker om penge sløsing her'1

0.0 er stor risk og potensiell stor reward. Noen ganger går det galt :)

1476778[/snapback]

Svidd ca 6b på 2 dager, må ikke vøre i 0.0 for å tjene/bruke spenn, hehe.

fikk lyst til å prøve EVE igjen etter at jeg spilte litt homeworld 2, men gidder ikke rave rundt i 1000 timer for endelig å bli med i ett eller annet stort og morro.. selvfølgelig må man jobbe! selv skulka jeg tre dager de to ukene jeg hadde trail fordi jeg skulle gjøre "ett oppdrag til" :)

noen som har noen godt betalte transport jobber så kansje jeg begynner igjen! er eneste MMORPG spillet jeg har likt omtrent.

Sorry for å dra opp en gammel topic, men jeg pleide å altid se på vidioen for å høre, dam damn di dam sangen, . sang er det du har brukt?