Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Hvordan vil du dø?

Recommended Posts

Bli gammel, for så å klatre opp i eiffeltårnet med en liten bombe rundt magen.. Hoppe utfor og utløse bomben i luften slik at det regner blod og gørr utover tilskuerne under :)

Eg tror eg vil dø under en orgasme. Er vist et par gamlinger som har dødd av det.. de som ikkje har komt på aldershjem og må sove på atskilte rom

1377577[/snapback]

Uorginalt. Vil dø på en scene... Eller mens jeg er usannsynlig full

1377735[/snapback]

Hvem bryr seg? Så lenge det blir bra? Ok, får pønske ut et høyst originalt sted da.

Og ja, så blir det så fint å snakke om dødsårsaken i begravelsen

1377751[/snapback]

Jeg er med på denna.. Og kanskje i narko rus i tillegg...

Skal man førs dø så man jo gjøre det med mest mulig adrenalin i kroppen,,

Sovne inn er dog sikkert ganske behagelig,,,

you go up to the top of a roof, string piano wire tight across the front edge at neck level.

Tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched.

Then you put super glue on your hands, and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head.

Then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows

When the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere.

And some poor bastard will be traumatized for LIFE.

1377692[/snapback]

:D:thumbsup:

Jeg skal dø mens jeg gjør noe jeg liker eller på en måte jeg vil bli husket for.

Merk dere at det skal være smertefritt.

Aller helst skulle jeg levd evig da =/

Skulle jeg dø smerte- og gørrfritt, ville jeg funnet meg en innretning som "kvelte" halspulsåren min. Dette er høyst sannsynlig den beste måten å dø på. Ingen smerte, det går raskt (jeg har svimt av et par ganger grunnet dette, ikke p.g.a. selvmordsforsøk, dog. Tar fire-fem sekunder, og det har absolutt ingen smerte. Kanskje noen vil synes følelsen er litt ekkel, den er samme som når man reiser seg raskt og det svartner for øynene på en), og om du tar deg litt laksativer og en tur på do først, ikke noe gørr.

Jeg lurer på hvorfor dette ikke blir brukt som henrettelsesmetode. Må jo være den mest humane måten man kan drepe noen på. En liten anretning som legges over halsen og klemmer ned på halspulsåren slik at blod ikke får strømme igjennom.

Ellers, for litt mer action, har man "fallskjermhoppet".

Vanlig hengning er nok heller ubehagelig (her går man på luftrøret, og man blir faktisk kvelt. Ubehagelig), men om man tar det hele fra en litt større høyde, og får knukket nakken med det samme, går ting om ikke mindre smertefullt, så i alle fall raskere (hjertet slutter å pumpe blod, og man svartner i løpet av få sekunder).

Hva er poenget med å dø smertefritt? Snakk om antiklimaks.

1378451[/snapback]

Det blir vel massevis av smerte dit jeg skal etterpå, så da kan i det minste selve dødsøyeblikket være behagelig....

Hva er poenget med å dø smertefritt? Snakk om antiklimaks.

Så enig.

Når min tid kommer skal den være smertefull til de grader, men det å sprenge seg i luften og spre gørr på folk høres også gøy ut. :thumbsup:

Men har tenkt litt på dette og ryktene skal ha det til at hvis man melder seg inn i slike Jihadgrupper så er det stor sjangse for at man får selvmordstjeneste. Beste måten å dø på må vel være å melde seg inn i en slik gruppe, få masse tnt knyttet rundt kroppen og så løpe mot medlemmene av gruppa. :D

-TwiiK

Døden som alle andre ting skal oppleves, ikke faen om jeg skal være bevistløs.

Helst uten så altfor mye smerte og gjerne som en "hero" om det er mulig.

Eneste kravet jeg har er at jeg skal ha en pils i den ene handa og en sigg i den andre.

Jeg kommer til å dø 4april når jeg er 32år gammel. Drømte det en gang. Var vist nokk ei flyulykke. Jeg var på flyet for at jeg skulle dra med kona mi til spania... Vel jeg skal jo bli flymekaniker så kan bli kos det...

I mårra har jeg bursdag da blir jeg 17år gammel :D

Må alltid dø med en fet kommentar og helst som en helt som alle damene ville ha :D Når jeg dør så skal det skje fordi jeg ofret meg for menneskeheten. Har oppnådd noe stort og kan puste lettet ut.

art suicide????

was ist das?

1377949[/snapback]

F.eks en real dose morfin og ei sag, for så å amputere seg selv til småbiter på offentlig sted :D

Evt henge seg i en lyktestolpe etter egne tarmer.

art suicide????

was ist das?

1377949[/snapback]

F.eks en real dose morfin og ei sag, for så å amputere seg selv til småbiter på offentlig sted :thumbsup:

Evt henge seg i en lyktestolpe etter egne tarmer.

1379189[/snapback]

Kreativt :D

Hmm viss jeg ikke skulle dødd som en en skikkelig helt ville jeg dødd og gjort noe helt vanvittig crazy så tilslutt bare rett før eventuelt politi, fbi eller millitæret tar meg så tar jeg bare en pille som gjør at jeg vinner :D

hmm, siden jeg har vært liten har jeg "drømt" om å finne den hellige gral og dø sekunder etter

har også "drømt" at jeg dør når jeg står fjes til fjes med Døden og blir døden selv etter jeg dør

Men nå, vet jeg ikke som en eller annen sa å hoppe jævlig høyt oppe i lufta uten fallskjerm må vel være best

Edit: en gutt jeg kjenner "drepte" ei jente med sin kjærlighet

hun skulle skjære inn navnet hans på armen sin og så klart på feil side(altså der hovedpulsåra er) og ja

Jeg kommer til å dø 4april når jeg er 32år gammel. Drømte det en gang. Var vist nokk ei flyulykke. Jeg var på flyet for at jeg skulle dra med kona mi til spania... Vel jeg skal jo bli flymekaniker så kan bli kos det...

I mårra har jeg bursdag da blir jeg 17år gammel :D

1378952[/snapback]

halfway to hell then.