Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
AcidRain

TK

Recommended Posts

Battlefield.no brukte å være en bra plass å spille?..

Men nå straffer alle for at det er DEM selv som kjører/springer over en mine. Det er helt greit at folk ikke har på seg brillene når dem er ute å kjører, men det er ikke rettferdig å legg skylden på alle de andre når man bruker Cola bunner til briller. Det er liksom blitt en sport å trykke ?page up? når man kan, og De fleste som stemmer på å kick vet ikke en gang hvorfor, de bare må?.

Jeg er dritt lei av at folk straffer de andre for de feilene de selv gjør, jeg selv ser mellom fingrene mellom et uhell og overlegg.

Kan ikke dere også??

Du har helt rett. Det begynner og bli håplöst. Når man ser att en mine ligger på veien, så kjör for FN ikke på den da :)

takker herren min dystre skaper for at det er flere innpå her som begynner å bli lei denna punish driten.... gjør som oss andre.. trykk page down hele tida....

TK er genialt spør du meg. Bryr meg ikke så mye om votes som kommer opp men trykker "Page UP" sånn ca. 4 ganger i minuttet uanz.

TK er genialt spør du meg. Bryr meg ikke så mye om votes som kommer opp men trykker "Page UP" sånn ca. 4 ganger i minuttet uanz.

1377797[/snapback]

Fy fader jeg skulle gitt mye for å bli kvitt sånne som deg.

takker herren min dystre skaper for at det er flere innpå her som begynner å bli lei denna punish driten.... gjør som oss andre.. trykk page down hele tida....

1377744[/snapback]

Mener du page-up? "Page up to forgive..." Fra alle svarene her er det ikke rart jeg blir punisha i ett sett :)

ikke rart det er få engies til og reparere tanksen min for tiden lol...

har fjerna den der vote dritten da det er en option om det.. trøkker på punish når tullinger sikter på meg med kjøretøy osv på åpne plasser og når folk skyter meg med ørti skudd med mellomrom mellom før jeg dør.. da er det med vilje i min bok.. evt om noe tar meg for hw

1377744[/snapback]

Mener du page-up? "Page up to forgive..." Fra alle svarene her er det ikke rart jeg blir punisha i ett sett :)

1377843[/snapback]

Word, page up er forgive...

Eneste gangen man skal punishe etter min mening er når du blir

TK for hardwear. Eller når en eller annen smacktard synts det er gøy

og bruke deg som skyteskive.

Ellers skal du alltid tilgi :)

folk børr seriøst sjerpe seg på å se HVA som er TEAMKILLING og uhell!

dersom DU går på en mine en eller anne dude på teamet ditt legger ut, har du deg selv å takke, for du har nokk varsler overalt på skjermen om att d FAKTISK er en mine der, SJEKK de røde symbolene som dykker opp FFS

Er ikke til å skjule at det er endel folk som faktisk legger miner og claymores på veldig teite plasser.

Men det er noen som bruker dem fornuftig. Likevel vil det være noen som ikke kan unngå å kjøre på dem. Skulle tro det var som fluepapir..

Selv spiller jeg endel engie og sniper, mest for kos. Og det har vist seg å legge ut noe igjen som du ikke har kontroll over, (Eks c4 har du passe kontroll over) det vil det alltids være en nærsynt kompis som trår på. Prøver derfor å unngå det.

eks på engang:

Songhua Stalemate - la merke til at fi (US) var mot hovedbasen til kina. En liten jævel, meg, spawna som engie på samme base og la ut en fin liten ring rundt inngangen til basen. Pga nærsynte fi så gikk jeg til slutt tom for ammo, og kombinert med en tank ble 3 jeeps, 2 tank og 5 apc's stoppet.

MEN likevel som jeg står der og skyter på tanks så finner to kompiser på å kjøre RETT mot dem og mine miner.. ene gangen var det faktisk en klankompis! :D

HVa er det som får folk til å sikte på miner og fi med en jeep!?

dersom DU går på en mine en eller anne dude på teamet ditt legger ut, har du deg selv å takke, for du har nokk varsler overalt på skjermen om att d FAKTISK er en mine der, SJEKK de røde symbolene som dykker opp FFS

1378360[/snapback]

Helt enig med deg der. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å være litt obs rundt steder med røde hodeskaller.

1378360[/snapback]

Helt enig med deg der. Skjonner ike at det skal være så vanskelig å være litt obs rundt steder med røde hodeskaller.

1378385[/snapback]

Tror endel har et forhold til det ala lignende:

Enten dør man av fi, ellers dør man av en kompis som man faktisk kan straffe! OG han burde skjønt bedre enn å legge den der jeg skulle!

I tillegg koster det ingenting å straffe noen for en sånn "overtramp" av feilplassering av miner/claymores/skudd/bomber.

Selv ble jeg så lei det punish systemet at jeg har sluttet å spille på andre servere enn de med ff off, og gud å deilig det er å slippe teamkills :D

HVa er det som får folk til å sikte på miner og fi med en jeep!?

1378378[/snapback]

Du skal nok ikke se bort fra at mange ikke ser dem. Det kan være mange grunner til dette, som at man har skrudd av 3dkart eller at man har det så travelt at man ikke får det med seg.

Jeg har måtte slutte og bruke miner. Alle idioter på teamet som kjörer på dem punisher meg. Jeg bruker og legge minen så det skal väre lett for team medlemmer og kjöre forbi dem, med de klarer alikevell og kjöre på dem. Er det virkelig så vanskelig for visse og se dem eller *sukk* :D

1377744[/snapback]

DU mener page up håper jeg din :D

1377797[/snapback]

Fy fader jeg skulle gitt mye for å bli kvitt sånne som deg.

1377825[/snapback]

Vanskelig å bli kvitt meg! Jeg tk'r deg før du rekker frem til avtrekkeren :D

selv har jeg teipa pagedwn sånn at den holder seg nede konstant, så slipper jeg å trykke.

eller ikke ...

På battlefield.no burde tk-punish vært avslått. Grunnen til det er ganske enkelt at om man blir drept med overlegg "skal" man, i følge hva jeg har lest tidligere i forumet, rapportere hendelsen ettersom tk med overlegg ikke er tillatt. Greit nok at en eventuell tk-fanatiker kanskje tar av, men da kan man vel kicke på minuspoeng?

Fra nå av må vi vel bare ta hennsyn til de stakkars små og ynkelige folkene som ikke klarer å straffe fi, men bare sine kompiser. men fra nå av synes jeg oxo at det skal hete barmhjertighets drap for det er det et er.......

synes oxo det er mye mer gøy og spill der det er FF.off, eller hvor folk faktisk klarer å skille mellom et fly som slipper en bombe fra 300m og en mann med en gunner på 1m som bruker deg som blik.

Nå har det kommet en ny funksjon som viser når du tilgir i tillegg til når du punisher... Hva synes folket om dette?

Sign in to follow this  

• Create New...