Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Landstryker'n

Norsk Bfv public server?

Recommended Posts

Antagligvis fordi vote kick kan misbrukes til de grader. Er ikke noe som er så irriterende som spamming med change map som skal komme opp hele tiden heller.

Du har uansett oss(potet,landstriker,andusj og meg) som du kan sende en pm til hvis det blir alt for ille til tider.

å joh.

hver gang jeg er der, så kommer det en masse folk. :):dry:

var innom den servern i dag i 30 min, men va ingen som kom. vi må skjerpe oss.

mad.gif

Vi legger nå planer for andre ting å bruke denne serveren til (nei, det sier vi ikke ;)), men vi legger ikke

ned en besøkt server. Så nå er det opp til dere: Vil dere beholde BFV-serveren? I så fall er det bare

å somle seg til å spille på den. Dere får noen dager til å bestemme dere og vise at serverslotten er

verdt å beholde :censored:

Det er heller lite aktivitet på denne fronten så dere burde nok bruke servern på noe annet. Er ikke et poeng å bruke den i vietnam da den ikke blir brukt.

eni i det. synd at den ikkeblei mere brukt enn som så.

er servern enda oppe? Vurderer å installere BFV igjen hvis gamlegutta enda traver rundt i stråhatt og neger i stålhjelm!

er servern enda oppe? Vurderer å installere BFV igjen hvis gamlegutta enda traver rundt i stråhatt og neger i stålhjelm!

1525938[/snapback]

Desverre er den borte, var stor interesse i begynnelsen, men det viste seg at det ikke var lett og fylle den opp, så den ble stengt til slutt

Sign in to follow this  

• Create New...