Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Landstryker'n

Norsk Bfv public server?

Recommended Posts

Eneste admin for øyeblikket, og drifter av server. Så jeg er Gud. Nei da :) Målet mitt er enkelt å greit at alle besøkende på servern skal ha det grisegøy, og samtidig vende tilbake. :wub:

hadde det worst enemy systemet fra bf2 vert her så hadde nokk du vert min Sette, tok meg 7 ganger på rad i går

:wub:

Eneste admin for øyeblikket, og drifter av server. Så jeg er Gud. Nei da :wub: Målet mitt er enkelt å greit at alle besøkende på servern skal ha det grisegøy, og samtidig vende tilbake. :kermit:
hadde det worst enemy systemet fra bf2 vert her så hadde nokk du vert min Sette, tok meg 7 ganger på rad i går

:angry:

1376720[/snapback]

bra at en som spiller en del på serveren er admin, men kunne godt hatt noen flere så vi slipper texas dersom kosepoteta er på fallskjerm show :)

I kveld så spiller vi på samme lag, så slipper jeg å bli pwnd :wub:

Admins kommer, og det blir kjente fjes fra BFV miljøet som brenner like mye for denne servern som meg selv. :)

Vet ikke helt angående det, kan fort få til noe der og :wub:

Hygggelig å se at det allerede er en god del folk på den. Og servern får skryt på utenlandske BFV fora :)

spilte nå nettopp, var noen con probs og litt lagg.. var noen danske wienere som whina fælt over hvor ring serveren var...

Eneste admin for øyeblikket, og drifter av server. Så jeg er Gud. Nei da ' />

p

1376720[/snapback]

Hi hi. Kan jeg få være jesus da sette? :):wub:

Fint og se at du hiver deg på bfv bølgen Torfinn. :kermit:

Eneste admin for øyeblikket, og drifter av server. Så jeg er Gud. Nei da ' />

p

1376720[/snapback]

Hi hi. Kan jeg få være jesus da sette? :wub::kermit:

Fint og se at du hiver deg på bfv bølgen Torfinn. :angry:

1377521[/snapback]

Gjett om det er fint og være med også ' /> Det fvar fredagen, kjøpte spillet ca 1 time etter skole slutt på mandag p

Nice Torfinn.

Er knall og se at interessen for bfv plutselig gikk i været når vi fikk en egen norsk bfv server og :thumbsup::D

Hadde ikke vøri innom bfv forumet før på søndags kveld første gang, så jeg ante ingen ting om at det var en norsk server på vei. Hadde nokk starta å spilt bfv uanvhenig om det kom norsk server eller ikke :D

EDIT: Det med den ts'n, går vel an å sette opp et eget BFV rom på den public serveren bf.no har allerede ?

Hm, det var artig å spille bf:v igjen, ingen tvil om det. Men hadde glemt hvor fordømt frustrende det var å bli kontinuerlig grisetakla fra lufta på Hastings, slik tilfellet var i går kveld.

Etter bf2 er jeg blitt litt for vant til at main er freda område. Ingen huller å gjemme seg i.... :D

I BFV er det en gang sånn at det finnes i realiteten ingen mains. Alle flagg kan tas, og står fienden igjen med ett flagg så har man fulle rettigheter til å angripe det med full styrke.

Noe som også skjedde i går da det ene laget faktisk tok alle flagg på Hastings.

Serverregel er da: ingen rape inntil siste flagg

Mulig og få 2 runer på hvert map poteta? Er en del som har ønsket seg det og jeg må si meg enig at det burde ha vært 2 runder :D

Jaadaa, skal få kikka på litt av hvert etter jobb.

Auto teambalance er også noe jeg lurer litt på =)

Jaadaa, skal få kikka på litt av hvert etter jobb.

Auto teambalance er også noe jeg lurer litt på =)

1378807[/snapback]

Egentlig så hadde det vært fint med autobalance, men jeg synes det har mere ulempe til tider. I går så var det ikke noe problem med å spørre folk om de kunne jevne ut teama. :D

I BFV er det en gang sånn at det finnes i realiteten ingen mains. Alle flagg kan tas, og står fienden igjen med ett flagg så har man fulle rettigheter til å angripe det med full styrke.

1378760[/snapback]

Er ikke det letteste å bare ha rape tilatt da ? Det var det vi hadde tidligere :D

Nja, er så ufattelig kjedelig å ha 2 Mi8 og Mig21 over US main etter 30 sekunder spilletid på serverne.... Noen spillere joiner leenge før andre etter mapchange og da ender det slik...

1378760[/snapback]

Er ikke det letteste å bare ha rape tilatt da ? Det var det vi hadde tidligere :D

1378823[/snapback]

Det funker dårlig steiner. Da kommer serveren fort til og fylles opp av raping noobs som kun gjør det for og "booste" statsa. Annen grunn er at folk fort blir lei av raping og da dissconecter ifra server'n, noe som ikke er i vårt ønske.

Ikke for å booste statsen men for å hindre at fienden kommer med hardware mot oss. Hardware er numero uno i dette spillet og spesiellt US sine Hueys er ufattelig bra , så er ofte jeg bruker å kjøre offensiv mot mainen med engang for å hindre at fienden får opp Hueys.

Så regelen er at det ikke er lov å være borti mainen i det hele tatt før alle andre flagg er tatt ? Det blir utrolig vanskelig for NVA sin del. Er jo veldig få helimaps i mapcyclen og kampen blir jo som regel avgjørt av luftkrig på noen av de mappene.

Jeg ble vokst opp med rape så jeg ser ikke det på som ett problem, men en utfordring :D Håper ihvertfall at denne regelen uteblir siden det vil som på BF2 serverne skape mer problem enn det er verdt. Dessuten er serveren rimelig ny og å starte med engang med customregler gir dårlig signal. Man spiller tross alt for å ha det gøy og da bør det være minst mulig tøyler.

Ikke for å booste statsen men for å hindre at fienden kommer med hardware mot oss. Hardware er numero uno i dette spillet og spesiellt US sine Hueys er ufattelig bra , så er ofte jeg bruker å kjøre offensiv mot mainen med engang for å hindre at fienden får opp Hueys.

Så regelen er at det ikke er lov å være borti mainen i det hele tatt før alle andre flagg er tatt ?  Det blir utrolig vanskelig for NVA sin del. Er jo veldig få helimaps i mapcyclen og kampen blir jo som regel avgjørt av luftkrig på noen av de mappene.

Jeg ble vokst opp med rape så jeg ser ikke det på som ett problem, men en utfordring :thumbsup: Håper ihvertfall at denne regelen uteblir siden det vil som på BF2 serverne skape mer problem enn det er verdt. Dessuten er serveren rimelig ny og å starte med engang med customregler gir dårlig signal. Man spiller tross alt for å ha det gøy og da bør det være minst mulig tøyler.

1378854[/snapback]

Jeg skjønner hva du mener Avean. Du kan jo heller se på det som en gentlemanns regel isteden for en påkrevd regel. Er jo ikke særlig artig hvis det første man gjør er og gå mot main kun i den hensikt at man vil rape. :D

Med den mapsyklen som er valgt ser jeg ikke det helt store problemet jeg da men :D

Jøss, frister faktisk å få tak i BFV igjen.

Den pcen og linja jeg har nå klarer jo kanskje å dra skiten noenlunde anstendig?

Det med at huey er ufattlige gode kommer bare ann på piloten. F.eks jeg klarer meg rimelig bra hvis det blir gunship vs mi8 min. Dessuten nva har jo gså sa7.

jeg skjønner hva du mener med å angripe med en gang, men blir spillet virkelig gøy da? Jeg syns hverfall det er drit kjedelig og rape en hel runde eller bli rapet. Bf.no prøver jo å få denne servern til å bli populær og da syns jeg nok det er best at den regelen er som den er.

Sign in to follow this  

• Create New...