Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Landstryker'n

Norsk Bfv public server?

Recommended Posts

Please, ikke gidd de svære "helirape" brettene, det trekker vietnam laaangt ned :(

Begge Huene, Saigon og Quang Tri 72 osv.

Edit: Sette sa det  :nono:

Edit: Forresten, glem reclaiming Hue, vietnamkvinnen og at Vietnam kan rape litt for enkelt trekker mappet ned. 68 ftw

1369028[/snapback]

Hue72 er hw rape 2k. Us klarer skjelden å bryte igjennom nva's forsvarslinje mens nva samtidige bomber broen med mortar. Miner på enden av broa, rpg og ak på muren, gjør slik at US har en gjennomsnittlig levetid på 3 sec før neste mortarskudd treffer broen.

Selv savner jeg både fall of saigon og cedar falls i maplisten (det er vel ikke den endelige maplisten som har blitt postet her, kun forslag). Fall of saigon har morsomme tanks slag + nva's rakettbil( :nono: ), cedar falls kan stille med harde kamper i tunnelene, og, og... ja det var vel egentlig hva cedar falls kan komme opp med. Likevel så er cedar bakkekrig vennlig for inf (under bakken) og kjøretøy (over bakken). Selvom US stiller med 2 choppers og 2 fly er ikke disse avgjørende i slaget, littleburden tåler lite og har kun mg og kan derfor ikke stille opp mot tanks og apc. Flyene er såpass trege at sa7 og type53 rimelig lett kan plukke de ned.

Utenom dette er jeg veldig enig i det som er postet, selvom jeg må si at Game warden = Hastings, begge er veldig bra map, selvom hastings er noe mer luft-krig preget.

Serveren blir selvsagt 32 spillere. Maskina takler sikkert bortimot det dobbelte, så det skal ikke stå på

CPU ihvertfall :(

Jeg kommer til å prøve å sette sammen en kartsyklus basert på det som kommer fram i tråden her.

Ikke alle kan bli helt fornøyde - det er umulig å få til. Men om det skulle bli behov for det, så kan vi

se på muligheten til å kjøre en mapvote om noen uker (ikke at alle blir fornøyde da heller, men... :nono:)

Dette besvarer forsåvidt implisitt et annet spørsmål: Serveren blir ikke tatt ned umiddelbart hvis den

blir stående tom. Vi gir den en skjebelig sjanse.

Det er bare å fortsette med forslag til serveroppsett. Ingen ting er banka enda.

Dette høres bra ut ! :(

Hvis vi kunne fått kremen av map (altså hue68 quang tri 68/72 og andre som eventuelt blir stemt fram) så påstår jeg at gamecommunity blandt annet kommer til å få hard konkurannse, hadde vært greit å få noen potente admins også slik at ikke det blir som på the enclave (eller hva, prinsen? :( ).

Fall of Saigon = ekstremt kjedelig, og gjerne 2-3 minutter mellom hver fiende. Rakettbilen er moro, men ikke nok til å gjøre dette mappet til en højdare.

Cedar Falls = tunnelkrigen er griseartig, men den varer i 2 minutter før enten NVA har alle flagg utenom US main, eller at US har alle overflateflagg og det campes ved tunnelåpningene. En god Loach pilot kan dessuten herje noe vannvittig her uten fare for å bli tatt ned... *hate Zlayer i Loach* :(

Mitt forslag til oppsett:

1368963[/snapback]

2 runder pr map er minimum, stemmer for 2 runder a 30 minutt.

Ellers enig med poteten om setup, flagwarning MÅ av.

Disse brettene med undergrunnsbaner (Saigon 68, cedar falls, ??), kan brenne for min del.. Og Hue 72 er gøy som US, selv om man ofte blir rapet. Tilfredstillelsen de gangene man kommer seg ut er overlegen... :(

My 2 cents, men gleder meg uansett! Få den opp til lørdag a, da har jeg damefri... :nono:

zlayer kan være irriterende i littleburd, men selv han får problemer hvis det kommer en btr60 som begynner å skyte på han, men desverre er ikke public så veldig organisert, så man klarer ikke å samle sammen et ordentlig Sa7 forsvar mot sånne som han.

Hadde vært ønskelig med swich etter hver runde, slik at man får spille begge lag, kanskje man unngår lamejoining...

Hadde vært ønskelig med swich etter hver runde, slik at man får spille begge lag, kanskje man unngår lamejoinig...

1369188[/snapback]

Enig med deg der Andusj!

Hadde vært ønskelig med swich etter hver runde, slik at man får spille begge lag, kanskje man unngår lamejoinig...

1369188[/snapback]

Enig med deg der Andusj!

1369202[/snapback]

me too :(

Sett antialiasing på 8x ikke under 4 iaffall. :(

Har utviklet en ubegrunnet frykt frykt for å spille online i det siste. :nono: Men jeg må jo nesten spille på en Bf.no Vietland-server igjen.

Også ønskelig med en ping kicker på 150.

1370687[/snapback]

Vel, med 3 advarsler først ellns da :nono:

Kjedelig å bli kicket fordi pingen hopper opp til 168 i 5 sekunder :(

Kybber, tusen takk! Skal sørge for å spre ryktet, og gi denne serveren trafikk! Men ikke legg den ned etter 2-3 dager da, gi oss litt tid :nono:

Forslag til navn: BF.no #1 - Best of Vietnam

:(

1369062[/snapback]

Tafsete navn, støtter det :nono:

Har ikke skaffa meg vietnam ennda, men reiser til botikken å kjøper det i morra, som nevnt, bf2 moderngayness legges snart på hylla til div. mods kommer.

weeee passer ypperlig dette da siden jeg kjøpte bfv og 1942 her om dagen.. trenger en server og leke på også.

fant begge spilla med xpansjons til 59 spenn på obs hehe da måtte man jo bare ha de..

count me in.. er ikke kjent med bretta osv men regner med de gamle gutta her vet hva som er best og morsommest og spille på

Sign in to follow this  

• Create New...