Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
des3rtfox

wake island + Blackhawk = høøøyt

Recommended Posts

mange her spiller sikkert på wake serveren og spiller sikkert mens jeg skriver her nå.

Mange har sikkert prøvd å fly blackhawk inn mot land, noe som ikke alltid er like lett......FORDI DU FLYR LAAAVT!!!

Nå må folk få opp øya!!

jeg kommer meg til land hver eneste gang jeg er pilot i BH ( blackhawk )

hvordan? jeg hovrer meg opp til 400 FT og mer....derfra er det bare å gi fult øs inn til airfield og komandere alle om og hoppe ut. 4 stk tar over basen rimelig fort.

og siden us dør som fluer i starten, så joiner det veldig fort mange på airfield...å da er kampen i gang.

meeeeen! det er enda lettere om folk i BH ikke skyter med minigun og ikke maser så jævlig om at man skal fly innover!

nå må folk slutte å fly lavt og langs stranda..detta funker bare når du er aleine.

vedder på at alle her klarer å komme seg inn til land nå. taktikk = action.

kampen er jo punktert hvis us tar over airfield etter 1 minutt! mer spennende og begynne på andre flagg hvis us har vunnet forige runde spør du meg :)

Det er den beste planen ja.

Men å fly helt ut til siden, lavt, følge map-kanten, og deretter svinge 90 grader, og inn mot Beach fungerer også i 80 % av tilfellene.

Men det er jo smartere å ta airfiled enn beach da smile.png

jeg skyter deg uansett hvor høyt du flyr den dingsen smile.png

jeg skyter deg uansett hvor høyt du flyr den dingsen ' />

1221003[/snapback]

ikke hvis jeg kommer med flyet brrrrrrrrr BANG p

Tja, jeg syns det er like meningsløst å fly lavt som høyt. De fleste gangene blir det bare tull. Det som funker er å fly rundt. De gangene jeg er pilot gjør jeg alltid det og jeg kan ikke enda huske at det er feilet. Tar litt lengre tid, men når du kommer frem til flyplassen er som regel FI kommet seg ut og overtakingen blir lett som popcorn. Alle andre taktikker slår som regel feil.

Jeg tør å påstå at min taktikk har gjort at mitt lag har vunnet runden.

SPOILER:
mange her spiller sikkert på wake serveren og spiller sikkert mens jeg skriver her nå.

Mange har sikkert prøvd å fly blackhawk inn mot land, noe som ikke alltid er like lett......FORDI DU FLYR LAAAVT!!!

Nå må folk få opp øya!!

hvordan? jeg hovrer meg opp til 400 FT og mer....derfra er det bare å gi fult øs inn til airfield og komandere alle om og hoppe ut. 4 stk tar over basen rimelig fort.

og siden us dør som fluer i starten, så joiner det veldig fort mange på airfield...å da er kampen i gang.

meeeeen! det er enda lettere om folk i BH ikke skyter med minigun og ikke maser så jævlig om at man skal fly innover!

nå må folk slutte å fly lavt og langs stranda..detta funker bare når du er aleine.

1220785[/snapback]

Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å få dette inn i hodene på folk på akuratt dette mappet. Men det er jo egentlig ren logikk at høyde = 0 iglas, mindre AH -tvg og mindre sjanse for at fly ser deg. Hele trikset ligger i å stupe rett ned like før du kommer til airbase og vinden har plutselig vent! :) Men er det helt håpløst så er vel kanskje den flanketuren rundt hele mappet ikke så dum den.

erru rå...eller grei. så er du squadleder og pilot..og bare hovrer over airfiled...så høyt det er mulig..så er det bare for andre og bli member å joine i BH etter at du har blitt drept...og hoppe ut på nytt smile.png

jeg skyter deg uansett hvor høyt du flyr den dingsen ' />

1221003[/snapback]

Nah...når du ser det søte ansiktet mitt titte ut av BH får du dårlig samvittighet og snur p

Helt enig, de fleste gangene blackhawker flyver lavt, får han et par bomber signert den svarte drage. smile.png

Høyt eller lavt, ofte kommer man fram bare for å se at BlackHawk er tom for folk. Transportetappen kan være ille, men det som er værst er at det er så få folk som faktisk skjønner poenget for US på dette kartet.

Er uten tvil et ganske vansklig map for US (spiller derfor kun US)

, meeen temmlig sikker på at visst ikke den jævla stinger'n på spawn øya ikke hadde vert så jævlig dårlig hadde det vert snudd nesten på hodet.

Tja, jeg syns det er like meningsløst å fly lavt som høyt. De fleste gangene blir det bare tull. Det som funker er å fly rundt. De gangene jeg er pilot gjør jeg alltid det og jeg kan ikke enda huske at det er feilet.  Tar litt lengre tid, men når du kommer frem til flyplassen er som regel FI kommet seg ut og overtakingen blir lett som popcorn. Alle andre taktikker slår som regel feil.

Jeg tør å påstå at min taktikk har gjort at mitt lag har vunnet runden.

1221095[/snapback]

Det er mye pga av folk ikke gidder å følge ordre til commander, eventuelt at commander er en dårlig leder (eller begge deler)....man tømmer aldri en base helt for soldater inn real life...men folk er så opptatt av satats så alle løper mot fi så fort som mulig, har ikke opplevd en gang at alle har spilt taktisk eller fulgt ordre, er avogtil et eller to lag som har skjønt det men, det er sjeldent!..det er jo mye mer morsomt og man har størra sjans for å vinne vis man spiller taktisk!! Vis de på land klarer og legge opp et bra forsvar på alle baser, har ikke US en sjangs, men sånn er det dessverre ikke...veldig få som forstår at det må være mist et lag med div. spesialiter på hver base...og at man må vente der, vis commander sier så! du forlater ikke posten din! Er selv lagleder i hæren (Koproral) så vet iallefall litt om dette...er ikke no ekspert men vet iallfall at man må følge ordre! ellers blir det refs! hmm...kanskje det skulle vært en punic for ordrenekt som lagleder/commander kunne gitt ut...det hadde kanskje vært noe? iallefall for de som er ute etter et litt mer "realistisk" spill, resten kan spille cs tongue.png

Fra ordboka: Optimist = blackhawkpilot  ' />

1221322[/snapback]

Så det er en liten optimistjolle som putrer rundt på mashtuur for tiden :blehbleh:

Folk har gjerne sett amerikanske krigsfilmer der du ser blackhawkene fly drittlavt innover mot den topphellelige fiendebasen. Dessverre funker dette bare bra i virkeligheten, der flyene faktisk flyr i normal flyhøyde :wave:

EDIT: p

Fra ordboka: Optimist = blackhawkpilot  ' />

1221322[/snapback]

Så det er en liten optimistjolle som putrer rundt på mashtuur for tiden :blehbleh:

Folk har gjerne sett amerikanske krigsfilmer der du ser blackhawkene fly drittlavt innover mot den topphellelige fiendebasen. Dessverre funker dette bare bra i virkeligheten, der flyene faktisk flyr i normal flyhøyde :wave:

1222600[/snapback]

Selv Mashtuur er det en optimist ja. Den hellige ku gjør mirakler der og p

det dummeste er i hvert fall når du får plass i en bh, så setter piloten bh på bakken helt ytterst på south eller north tungen, gjerne med en stridsvogn rett rundt hjørnet, for så og snu og hente flere heldige personer på carrier. hva er vitsen med det?

jepp, enig med trådstarter! :ohmy:

skitirriterende når noobs bare flyr langs vannet i ca. 70-100 fot.

fienden ser deg megalett med aa, tanks og kombatheli og de tingene som dere vet jeg HATER; FLY!

jeg også drar bh opp til litt over 300 i høyde og flyr av gårde.

så sier jeg: "bail out!" og de gjør det ved airbase.

enten airbase eller south base, hender jeg tar et raid også.

først south, så beach så airbase.

men, litt kjipt å ødelegge kampen ved å ta nesten alle basene med en gang.

men litt digg også, for da er det slakting med hw og masse poeng! :ohmy:

Nå må folk få opp øya!!

1220785[/snapback]

Godt skrevet :ohmy:

Det er dette jeg har prøvd å fortelle folk leeeeenge...

Noen hevder at du blir tatt av fly, men min erfaring er at flyene er mest optatt av å ta ut båtene og 9/10 flyr under deg.

6 mann tar flagget på få sekunder...

ka ti ska dokke nerder skjønna atte dette e et spill?????

Av og te dør me. Og fly høgt e jo sje gøy det. Ska ha litt action, men det burde vært mye enklere og skyta ned fly og helier med antiair. Det e for svakt på spillet!

WOLMAK

SPOILER:
ka ti ska dokke nerder skjønna atte dette e et spill?????

Av og te dør me. Og fly høgt e jo sje gøy det. Ska ha litt action, men det burde vært mye enklere og skyta ned fly og helier med antiair. Det e for svakt på spillet!

WOLMAK

1227376[/snapback]

Hvor finner jeg "gøy" i å bli sprengt til hel...te hver bidige gang pga. BH piloter som på død og liv skal fly for lavt som igjen medfører at vi blir truffet og haiemat i havet??? :ohmy:

ehm, black hawkene flyr lavt siden det er vanskeligere å bli sett i lav høyde enn ved 2000 fot. dette er helt tullerusk omvendt på BF2 og gir en som ikke kan militær strategi ett helt forvrengt bilde til den dagen han blir innrullert som vernepliktig. tanks klarer veldig sjelden å skyte ned bevegelige mål på himmelen, its a big sky - and small bullets.

jagerfly holder sin høyde på grunn av at det er sikrest og mest effektivt både til rek. og fuelmessig billigere. dessuten har våpnene en treffsikkerhet som ikke ligner grisen, ikke noe vits i å fly særlig lavt da. lavtflyvning er bare til showoff og avskrekking.

kampen er jo punktert hvis us tar over airfield etter 1 minutt! mer spennende og begynne på andre flagg hvis us har vunnet forige runde spør du meg  :ohmy:

1220843[/snapback]

Bøyer meg i støvet. :ohmy:

Spillglede over pwnage. Desverre er dette en og samme ting for alt for mange :/

Sign in to follow this  

• Create New...