Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
des3rtfox

Team damage når man sprenger fiendtlig artelleri.

Recommended Posts

hvis du er USMC, da skal du IKKE sprenge arty på den lille øya... :lovecrazed:

har vært borti det samma men det skjer hver gang... først så tar man de når det kina som har flagget og når usa tar flagge mens de er ødelagt så tar vi å reper så får man team damage... tror det ligger ann sånn for jeg har fått det hver gang vi har airfield flagget :lovecrazed:

Hvis du besøker pølsebua eller scanneren må du skjekke flagget som står på siden.

Artillery har ikke et flagg, så du må rett og slett se om de vises på minimappet.

Hvis ikke, er de slemme :lovecrazed:

Det skal vist være en bug med artilleriet på Wake. Noe slikt som at hvis USA tar over airfield flagget så tar de også over artillerikanonene.

når US tar Kinas flyplass på wake får de av en eller annen grunn også artilleri kanonen, dvs når US tar flagget skyter ikke kanonene når kinas commander bruker artilleriet mens de da istedefor skyter nå US commander bruker artilleriet.

med andre ord, US overtar artilleriet til kina når de tar flyplass flagget til kina på wake.

dette er unikt på wake og finnes ikke på noen andre kart, om det er bugg eller feature har ikke dice så vidt jeg vet sagt noe om...

Dette skjer på kubra dam også, etter at usmc har tatt inntake, blir radar, uav og artry usmc sitt på en måte. Da får en team damage om du tar dem ut. Og for å svare til en som sa;"Sjekk flagget og kartet om hvilke de er sine" flagget blir til usmc, greit, men MEC commandren kan fortsatt bruke de, og de vises ikke på kartet som vennlige. Så da har du valget, vil du masse minus for å ta de ut og gjøre FI.CO sitt liv til helvete, eller vil du ikke ha minus? :lovecrazed:

det kan umulig stemme at man tar over artelleriet...

da synes jeg komanderen er lumpen siden han skyter på meg med det etterå.

det funker nok for kina sin del uansett..

men har ikke lagt merke til når jeg får teamdamage...dette med flaggene.

klønete uansett.

Sign in to follow this  

• Create New...