Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
des3rtfox

Amin! les dette! baserape og wake som spec ops?!

Recommended Posts

Jeg har et spørsmål til admin om det er lov og ''baserape'' carrier som spec ops?

grunnen til at jeg spør er at både uva og radar står på skipet dems.

og det må da være like mye lov for kina og sprenge disse i luften?

og samtidig må det jo være lov å skyte fra seg siden man som oftest blir sett i helikopteret eller båten på vei ut....evt fallskjerm som kommer ned på dekk?!

jeg spilte på denne måten i dag og kan ikke finne noen som har rappotert meg heller.

men er jo kjekt og spørre for sikkerhets skyld.

til dere andre som leser dette innlegget:

om dette er lov, så anbefaler jeg dette da det kan være litt kjedelig å være kina frem til usa får tatt en base.

etter det, er det jo lite liv på carrier uansett.

mere fart i spillet for min del...og veldig spennende smile.png

Husk å ikke stjel helikopter eller fly når du er der. Stjel heller en båt og skap kaos på artilleri øya :lovecrazed:

ja, nei gidder jo ikke ta helikopteret..da kan jeg lige gjerne gå over til usa og fly, hehe

bedre å ligge å be om forsyninger....ligge å sabotere..stresse ned på dekk og mate bly på dem som vet jeg er der.

det er faktisk jævlig kult....

bruk passasjerhelikopteret...prøv å få med litt folk..fly i ca 500-600 FT.

(ja du ser så og si ikke en dritt der)....og hopp ut...stup mot dekk. dritkult.

men viktig med høyden.

Hehe når jeg spiller Daliant plant, så spawner jeg som specops og er commander eller en annen er på teamspeak :lovecrazed: Folkene prøver jo iherdig og ta meg da, men med en G36 og prone ikke tjangs http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/tongue.png' class='bbc_emoticon' alt='' />

Når vi er en del så pleier vi og sammarbeide veldig også. Medic, support og spec. Meg og medicen tar en båt, mens supporten hjemmer seg på øya, vi kjører rundt carrier og sniker oss opp og tar ut hardvare, hopper i sjøen stjeler båt og kjører tilbake biggrin.png Pokker meg så kult.

Sign in to follow this  

• Create New...