Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
des3rtfox

Banna pga teamkill uten og ha skutt.

Recommended Posts

:lol: Ja..da er man banna fra server nr 2 og 3.

begge pga teamkills.

den siste er jo litt spesiell siden jeg lå helt stille og ventet på og se fi ( var sniper )

så fikk jeg opp ''connections problem'' og når jeg prøver å rejoine så er jeg banna.

dette blir for dumt.

mye sier meg at det er div admin eller mods som sliter med og komme inn på serverne og derfor har en mulighet til og bare kaste ut spillere....det virker helt klart sånn.

ræva opplegg.

enda dummere er det vel at man må sende inn en rapport med tid og sted etc om når man ble banna, for så og be på sine knær om og få komme inn igjen.

mange har det

sånn at når man spiller, så er man den klokeste på hele mappet, og alle som gjør feil er teite. blir blackhawk skutt ned av fly, ja så suger piloten osv osv....og teamkill er uuuutrolig lett i detta spillet...spesielt når folk bare løper forran deg når du ligger å skal mate ut 200 skudd.

for dere som har vært i militæret og skutt med MG3 så regner jeg med at dere ikke har lyst til å løpe forran der

greit med en kick fra server...men og banne blir bare dumt.

her trengs det flere servere.

Hei des3rtfox!

1. Før du kommer inn hit og angriper admins, med at de nok kicker folk for plass osv, så får du feie for egen dør.

2. Les dette --> VIKTIG - les før du poster

Sørg for at informasjonen vi krever er i din neste klage, ellers stenges den like fort som denne.

Case closed.

mvh

Fubar

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...