Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
IronTurd

Streaming av Komplett.no cupfinalen!

Recommended Posts

Kunne kanskje brukt freecam mer når dere viste større shootouts, siden folk gjerne ikke lever lenge nok til at det er vits å feste kamera på dem. I dogfights funker det fint å følge spillere, men på bakken kan det være gøy å se det fra litt forskjellige vinkler, hvor vi (forhåpentligvis) kan se litt ild og bevegelse.

Ser for meg at dere plukker ut noen hotspots (ut fra hvilke flagg lagene ser ut til å gå etter eller hvor det vil bli store trefninger) og følger disse, og heller informerer om flankeangrep og generell info med de kjekke, mandige stemmene deres. :)

Jeg stiller meg i køen av gratulanter.. Meget profft laget, spennende både for (oss) eksperter og n00bs..

Kermit og Korden er knallgode (gjetter neste nummer av Se og ør har bilder "hjemme-hos" reportasjer av de nye tv-stjernerne... og Del Casa i toppform klarer og døpe om APC til "anti-personell-carrier" og tickets til "solkrem"... uslagbart! :)

Dette er det beste jeg sett på TV, ever!

Takk gutter i studio og takk Gunde og komplettgjengen for at vi alle fikk oppleve dette!

Kult at så mange fulgte med. Og bra Vera ikke visste det på forhånd, da hadde vi vel hatt høy dånefaktor ' />

Dere sto bra på i studio, jeg tror jeg hadde vært mer nervøs om jeg skulle sittet der istedetfor å faktisk spille kampen. Etter å ha sett streamen i ettertid er det vel en ting jeg kan tenke meg kunne funket bedre: En del ganger sto kameraet stille på f.eks Commander eller andre som ikke gjorde så mye, og KongKord stilte spørsmål til Gutta som de måtte tenke litt på og dermed ikke dro videre for å finne moroa som tydeligvis skjedde et annet sted. Nå er selvfølgelig ikke BF2 helt egnet til å 'klippe' sammen dette som en annen sportsbegivenhet, men ellers er det jo andre folk som velger bildene som skal på skjermen og kommentatorene responderer kun til det de ser der pluss evt noen hjelpemonitorer ved siden av.

All ære til dere i studio, det virker som om folk satte pris på dette. Personlig kjente jeg ikke helt igjen kampen jeg husker jeg spilte fra en del av kommentarene som kom, men det var mye som skjedde på mange steder og selv ikke Commander får med seg alt til enhver tid p

Gleder meg til flere tv-overføringer fra slagmarken! :)

Må ærlig innrømme at jeg så ikke forskjell på Vera, Noddy, SonDac eller XU når dere løp rundt. Regner med at gjenkjennelsesfaktoren er forsvinnende liten i det virkelige liv :)

Artig og meget bra utført.

Kult at så mange fulgte med. Og bra Vera ikke visste det på forhånd, da hadde vi vel hatt høy dånefaktor ' />

Jeg var så nervøs før kampen siden noen hundre personer kanskje kom til å se kampen. Jammen godt jeg ikke visste hvor mange det ble .

Veldig morro å se det i ettertid. Godt å høre du liker buksene mine Kermit :)

Veldig morro å se det i ettertid. Godt å høre du liker buksene mine Kermit :)

1137806[/snapback]

Ohhh yeah :):sadolf:wub.png

Enig med T Rex og Pazu, kameravinkler kunne funket bedre enn å følge spillere som døde 2sekunder senere. F.eks når catch snek seg opp på hillsiden til china main på DV, da kunne en zoomet ut versjon funket 10x bedre enn å se rumpa på en som la seg ned ' />

Men til å være et førsteforsøk så var dette råbrae greier! Roar Kong Jesus Halten gjorde en skikkelig bra programlederjobb, rolig å fin, med noen små humoristiske små innslag ab und zu. Spørsmål under kampen er litt fyfy, da det tar fokus vekk fra det som faktisk skjer(og det skjer noe hele tiden). Slikt burde taes FØR kampen, og i "pausen".

Syntes også dere la litt liten vekt på det taktiske med lagene. Jeg så frem imot å få med meg taktikkene til begge lagene og håpet hele tiden på flere oversiktsbilder av map og hvordan spillerene beveget seg.

Hadde nok vært fordelaktig å hatt en type "freecam" som kunne fokusere på begge lagene.

Men dere gjorde det bra med de midlene dere hadde til rådighet p

Stå på, vil se mer!

Ligger programmet på ftp for nedlastning noe sted? Ork å bruke WMrecorder for å ta det opp fra nett-tv.

1137840[/snapback]

Siden vi har lagt det ut, gratis, så kan du vel fint klare deg å se det i Nett-TV :)

Programmet kommer neppe til å legges ut for nedlasting, all tid det er gratis tilgjengelig for alle som vil se.

Ligger programmet på ftp for nedlastning noe sted? Ork å bruke WMrecorder for å ta det opp fra nett-tv.

1137840[/snapback]

Siden vi har lagt det ut, gratis, så kan du vel fint klare deg å se det i Nett-TV :)

Programmet kommer neppe til å legges ut for nedlasting, all tid det er gratis tilgjengelig for alle som vil se.

1137894[/snapback]

Er bare kjekt å ha det på pc'en... Noen andre litt uofisielle som har gjort det da?

Det hakker forresten enda når jeg kjører maks hastighet på nett tv, linja mi er helt god og stabil på alt annet. (Tele2 2000/300)

Når kvaliteten står på 900kbps detter downloaden min til 17-20kBps. Setter jeg den til 650kbps fyker downloaden opp til rundt 77-80kBps. Noen som skjønner deg på dette? Skulle gjerne sett det hele i litt bedre kvalitet.

Vi ser at ingen legger ut noen linker til andre steder enn nrk.no.

Dette er ikke bare viktig pga copyright, men også fordi det betyr enormt for gaming i norge dersom vi får en reell downloadstats på sendingen.

Får vi tunge tall å slå i bordet med, så stiller vi MEGET sterkt når alle ser hvor stor interesse dette har :)

Forresten: jeg skrev jo meldingen om lekselesing og å droppe prøveøving:

Sekundet han begynner å lese buser mora mi inn på rommet. "... jeg og annen skoleungdom dropper prøvelesing for å se hele kampen, Det er Mr. Teddy som sendte inn denne"

Mora mi vet godt at jeg kaller meg Teddy online... =/

Gratulerer med en genial sending!

Kanoneksponering av Battlefieldmiljøet.

Nå er norge med på sende e-sports, tilogmed igjennom en statelig kanal!

Heia Kord, Casa, frosken og alle de andre!

NRK skulle hatt egen e-sports avdeling på nett-teve!

Uverkelig at ein så dårleg clan som Catch kom til finalen.

1138123[/snapback]

For strandis sin 1manclan hadde knust dignitas?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...