Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
IronTurd

Streaming av Komplett.no cupfinalen!

Recommended Posts

screenstream4ag.gif Komplett cupfinale på Nett-TV

Tidligere ble det annonsert at finalen i Komplett.no cupen skulle streames på Tv2 nett-TV. Nå er det bestemt at NRK skal bidra med å vise kampen til publikum, ikke Tv2.

Finalekampen går tirsdag 22. november kl 20:30 (sendestart), og streames på NRK nett-TV. DelCasa og K3rmIT skal kommentere kampen og lage show... For show, det blir det!

Dette er gratis !

Les mer her

Seierherrene fra semifinalene er Team Dignitas og Catch-Gamer BF2 som henholdsvis vant over TrønderBataljonen og Gutta i Skauen (GiS). Noen ble kanskje overrasket over at Catch-Gamer slo GiS i semifinalen. Litt mindre overraskende var det at Team Digitas kjempet seg videre til siste kamp. Dignitas har hos noen, vært finalefavoritter fra starten av. Kartene de skal spille i finalen av Komplett.no turneringen er Dragon Valley og Daqing Oilfields.

Les mer om turneringen på vårt forum her.

Streaming og konkurranser

Du vil kunne se og høre DelCasa kommentere kampen på NRK nett-TV klokka 20.30 (sendestart), tirsdag 22. november. Under kampen vil det også bli mulighet til å være med i konkurranser der hovedsponsoren for turneringa, Komplett.no, står for premiene. Her er det snakk om mye action, gode konkurranser og masse kos. Så benk deg foran skjermen og logg deg på. Dette er fohåpentligvis begynnelsen på noe stort.

Vært med før

DelCasa har vært i ilden før, og du vil finne opptak av han og Airboy på NRK nett-TV. Den gang var det superfinalen mellom Komplett.no og DICE. Komplett.no vant den gangen Bedriftsturneringa i Battlefield 1942 (BFT 2004), og fikk derfor spille mot utviklerne av spillet. I forkant av den kampen var det også et innslag med blant annet et telefonintervju med DelCasa. Dette innslaget er også å finne på NRK nett-TV.

Flytta til tirsdag ja, spørs om vi får spilt da :hitler:

Får håpe de andre er snille og kan endre dag igjen

Lukter walkover? Flytte kampen to dager før ?? Det er rimelig teit, spør du meg..

Lukter walkover? Flytte kampen to dager før ?? Det er rimelig teit, spør du meg..

1126072[/snapback]

Du kan bare ta det helt med ro. Jeg tror nok dette går bra. :hitler:

OMG DelCasa live igjen. Hærre min juledag, trodde de dagene var over. Nei vel, må vel bare finne frem casa boxeren og sette meg klar. You know the drill Casa :hitler:

Det er i dag sant?

vet ikkje ka dato det e i dag.

men altså, det er på NRK i stedet for TV2 somdet var nevnt tidligere, koffor bytta dere?

e det gratis og kor på NRK nett-tv går den, direkten?

Edited by [HL]rocky

LAAAAAAL.. nice marrafakka :hitler:

MEn DelCasa var det han nordleningen???  :bleh:  ' />  p

gleder meg... >D

1126324[/snapback]

"Han nordlendingen"? Neppe..

Hvis du tenker på Airboy så er han trønder.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...