Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Ravn Goes Xbox 360

Recommended Posts

du har peiling ketle?

uansett bare jeg som ble kvalm av å se på bildene? herregud for ei drit maskin

1097341[/snapback]

Nei blei kvalm jg å... ' /> Så lite fristende ut spørr du meg, BTW Ravn bra skrivd, fikk ikke lyst til å kjøpe den etter bildene og forklaringen din av den p

PS3 FOR THE WIN!! :boxed:

Når kommer den ut egentlig? :boxed:

Mvh,

=Maniasa=

1098706[/snapback]

Enten neste år en gang eller iløpet av 2007.

Hvis dere hadde giddet å lese hva jeg skrev så hadde dere skjønt poenget mitt. X-box 360 og PS3 legger seg mot PC når det gjelder funksjonalitet og således så skjer det en utvikling selvsagt i tillegg til at grafikken blir bedre. Poenget mitt er at; jeg har allerede en bra gaming-PC og kommer til å fortsette å ha det. Spillene som kommer til PS3 og X360 kommer også som regel til PC. Hvorfor skal jeg da kjøpe en PS3 eller X360, når jeg har en bra gaming-PC?

Nintendo's spill som er bra kommer som regel kun til Nintendo. Personllig synes jeg det ser mer spennende ut å kunne bruke joysticken som ett ekte sverd i f.eks Zelda. Den nye kontolleren (forutsatt at den virker som beskrevet) er jo noe helt nytt og åpner for masse flere muligheter når det gjelder bevegelser osv... en en tradisjonell kontroller.

Jeg tror at både X360 og PS3 kommer til å bli suksesser begge to og at det blir veldig bra for de som holder seg til å spille konsoll. Men dersom du har en bra gaming-PC slik som meg så ser jeg ikke helt vitsen med å bruke 5000,- (konsoll + spill +++ evt ekstraustyr) på å få spille stort sett de samme spillene som man får til PC.

Nintendo Revolution for teh win ! kommer vel gjerne til å invistere i en ps3 og , men bare for å være en av gutta. for oss mannfolk bruker Nintendo Revolution. :boxed:

PS3 har så mye som en nyutviklet CPU til disposisjon, Det har ikke Xbox2 (jeg kaller den 2 fordi 360 er en så stor markedsjippo at det i seg selv er nok til å ikke kjøpe den)

Xbox 2 bruker PowerPC CPU, Kanskje de klarer å lever nok kvanta nå som Apple fant ut at IBM var udugelige. Nei. Lenge leve CELL, Det er den største nyheten på CPU fronten siden CPUen ble oppfunnet. PS3 kommer til å sparke røv. Revolution er kos til sitt bruk. Nemlig retrogaming.

Denne gangen er det jo PS3 som rutter med den heftigste HWeren, men "First Person Shooter" er og vil alltid være best på PC :boxed:

Skulle jeg eventuelt kjøpe meg en av de, tror jeg det blir revolution, kan ikke rive meg bort fra tankene om Zelda :ohmy::boxed:

mmm zelda! me like!  :boxed:

gleder meg vilt til det spillet.

*små sur pga utsettelse på zelda*  :ohmy:

1099277[/snapback]

Zelda ruler big time.

Og muligheten til å laste ned alle gamle nintendospillene gratis.... :boxed:

Ingen kan komme i nærheten uansett hva de gjør.

Revolution is the word!

Kanskje litt tidlig å dømme revolution enda? :boxed:

1099203[/snapback]

Jau, ca. like tidligt som å rose den "fantastiske cell prosessoren"

Bedre å rose cell en PowerPC... Toshiba har jo laget hovedkort til PC for den også. Så sikkert ikke lenge før Linuxgutta lager en kernel som den kan tøffe på.

Håndkontrollen så også ut som en liten "made in China" plastikkshit. PS3 ftw!

1097359[/snapback]

Ok, her kommer du med den største selvmotsigelsen i hele denne tråden. Du kan ikke kritisere xboxved at kontrolleren er det største negative trekket, også si av PS3 kommer til å bli über. PS3-kontrolleren kan umulig være god å holde (akkurat som deres tidligere kontrollere), og ser ut som en klone av en boomerang og batmans kastevåpen.

PS3 har så mye som en nyutviklet CPU til disposisjon, Det har ikke Xbox2 (jeg kaller den 2 fordi 360 er en så stor markedsjippo at det i seg selv er nok til å ikke kjøpe den)

Xbox 2 bruker PowerPC CPU, Kanskje de klarer å lever nok kvanta nå som Apple fant ut at IBM var udugelige. Nei. Lenge leve CELL, Det er den største nyheten på CPU fronten siden CPUen ble oppfunnet. PS3 kommer til å sparke røv. Revolution er kos til sitt bruk. Nemlig retrogaming.

1099169[/snapback]

Jeg vil ikke si noe sikkert før jeg ser dem opp mot hverandre, men jeg tviler på at ytelsen kommer til å skille disse to modellene så veldig selvom tekniske spesifikasjoner kanskje tilsier at PS3 blir sterkere. Sony har jo tidligere vært ute

Er redd Sony satser litt for mye på den nye arkitekturen i forhold til hva de kommer ut med, og tviler på PS3 er så revolusjonerende at folk heller venter. Det jeg har sett av lineup på spill så har Xbox et par fordeler i mine øyne, bl.a. er EA sterkt innblandet i Xbox-prosjektet.

Bekreftede spill til PS3

SPOILER:

2 Days to Vegas

Alan Wake

Condemned: Criminal Orig

Dark Sector

Darkness

Demonik

Devil May Cry 4

Dirty Harry (working tit

Eyedentify

Fifth Phantom Saga

Fight Night Round 3

Formula 1

Full Auto

Getaway 3 (working title

Gran Theft Auto 4

Gran Turismo 5 (Vision)

Gundam World

Heavenly Sword

I-8

Killing Day

Killzone 2

King Kong

Madden NFL Next Gen (wor

Metal Gear Solid 4

MotorStorm

Ni-Oh

Possession

Project Delta

Scarface: The World is Y

Secret Service

ShadowClan

Splinter Cell 4

Stranglehold

Tekken 6

Test Drive Unlimited

Tom Clancy?s Ghost Recon

Untitled John McTiernan

Untitled Western Shooter

Warhawk

Bekreftede spill til Xbox 360

SPOILER:

Perfect Dark Zero

Halo 3

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Dead or Alive 4

Tom Clancy?s Ghost Recon 3

Ninja Gaiden 2

Kameo: Elements of Power

Project Gotham Racing 3

Madden NFL 06

Need for Speed Most Wanted

QUAKE 4

Condemned: Criminal Origins

DOAX 2 (Working Title)

Lost Odyssey

Dark Sector

Call of Duty 2

Blue Dragon

The Godfather

Unreal Tournament 2007

NBA 2K6

Ninety-Nine Nights

Final Fantasy XI

Full Auto

Tomb Raider: Legend

Tony Hawk?s American Wasteland

King Kong

Dead Rising

NBA Live 06

Saint?s Row

2 Days to Vegas

Battlefield 2: Modern Combat

Test Drive Unlimited

Tiger Woods PGA Tour 2006

Alan Wake

The Darkness

Demonik

Top Spin 2

FIFA Soccer 2006

Frame City Killer

The Outfit

Huxley

Possession

Too Human: Part 1

Scarface: The World is Yours

Amped 3

Prey

Stranglehold

NHL 2K6

Chrome Hounds

Dirty Harry

Metronome

Psychopath

Indiana Jones [untitled]

Project Delta

College Hoops 2K6

Game Republic Action Project [untitled]

Game Republic Xbox Live Project [untitled]

Det jeg likevel tror kommer til å bli Xbox360s store fordel er at den lanseres først av disse to, og at de trolig holder igjen Halo3 til rundt releasedato til PS3, slik at de klarer å trekke oppmerksomhet akkurat i den perioden Sony prøver å trekke kunder. Tipper Xbox-teamet har såpass med midler og at de trolig vil utkonkurrere Sony på markedsføring etc, men dette er jo bare synsing.

Nå skal det sies jeg ikke er noen stor MS-fanboy i utgangspunktet, men jeg har litt mer tro på deres konsoll enn Sony og Nintendo. Tror likevel jeg venter med å kjøpe den til vi vet den kan modifiseres ;)

PS3 kontrollen er faktisk det fansen mest vil ha ;) Jeg kjente igjen kontrollen øyeblikkelig siden dette var en special edition sak til Sony Playstation 1 og den kanskje ser rar å holde i men den er en forbedring av de småe kontrollene vi er vant til. Med vanlige PSX og PS2 kontrollene så hviler ikke håndleddet noe som sikkert er kjent for Tekken fantastene der ute , man blir helt forjævlig sliten.

Angående det tekniske bak disse konsollene så skal jeg ikke begynne å argumentere mot Xbox 360 siden Sony ikke trenger å vise til noe som helst. De har IBM sin Cell prosessor bak seg og nVIDIA. Mer trenger vi egentlig ikke å si på det feltet :cursing: Og at de kommer til å ta nytte av det har vi sett. Sony har bestandig ligget under når det kommer til kraften på konsollen men likevel har de 70% av markedet i sin hule hånd, det bare sier litt om hvor gode titler denne konsollen faktisk har hatt.

Jeg syns det er hysterisk artig å lese Sony sitt svar på at Microsoft nå har tatt innersvingen på de pga de har lansert mye tidligere. De bare fniser av det og lanserer når det passer dem siden de vet at markedet kommer til å bøye seg på knær foran denne nye konsollen uansett.

Bare se på PSP , aldri før har en håndholdt konsoll hatt såpass suksess før. Alt Sony setter sitt navn på blir til gull.

Ja jeg er Sony Fanboy men jeg er forbanna stolt over det ! :cursing:

Fikk testa 360 (spilte call of duty 2)

det var utrulig bra grafikk, men jeg ser ikke nytten med å kjøpe den (akkurat nå i allefall).

men prisen er drøy den er :) dyr

Josh, blir nok Revolution her igården og kan ikke la slik nyskaping gå meg hus forbi.

Xbox og PS3 kan ryke å reise, har dreamcast jeg :)

Ja jeg er Sony Fanboy men jeg er forbanna stolt over det !  :)

1141687[/snapback]

Fanboys = Idioter :hitler:

men Revolution spanker Xbox 360* 360*

1097334[/snapback]

Agreed biggrin.png

1097673[/snapback]

Quoted for truth. Revolution blir ekstremt spennende. Har ikke gledet meg så mye til en konsoll noen gang.

Nintendo kicker MS og Sony når det gjelder spillbarhet og innovativitet. For å ikke snakke om de kreative ideene. Nintendo startet onlinespilling, joystick og rumble før konkurrentene sine, men se hva både Sony og MS har på sine kontrollere. Stakkar, greier ikke finne på noe selv.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...