Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
IronTurd

BF2 moddesamfunn

Recommended Posts

thumb_bf2modding_logo.jpg Nytt norsk moddesamfunn

Flere har savnet en side for norske moddere med fokus på BF2. Vegard fra NOIA klanen dro med seg en gjeng og lagde bf2modding.com. Målet er å lage et så stort som mulig, norskt moddesamfunn.

Les mer her

- Det var [NOIA] Vegard som ble litt lei det slappe bf2modde miljøet i norge, så han spurte om noen ville starte en norsk BF2modde side tilegnet kun battlefield. Vegard fikk med seg en som heter Thomas, Martyrium, SykGaffel, djchange og meg, forteller André Kirkenær, bedre kjent som Talgmar.

For alle

Dette er rettet mot alle norske folk som interesserer seg for BF2 og BF2 modding uavhengig av nivå. Poenget er å skape litt blest rundt BF2 modding. Slik at man skaper et større og bedre moddesamfunn.

- Noe jeg tror vi trenger i Norge, mener Talgmar

Sannheten er vel at Norge er relativt slappe på moddefronten av BF spillene, med unntak av Norwegian Resistance.

- Desverre kom det for sent. Jeg er av den oppfatning av at de modsene som kommer tidlig har større sjanse for å overleve, sier Talgmar.

Prosjekter

- Vi har vel ikke større planer enn å få lagt ut store mengder med norske guider laget av oss. Vi kommer også til å oversette en del tenker jeg. Men jeg håper noen modder kanskje fødes på bf2modding.com. Jeg vet at flere modder og maps ligger på tegnebordet og kanskje blir født før BF3 kommer, sier Talgmar

Angående selve siden, er den pr dags dato helt ny og i utgangspunktet et forum. Men vil, i følge Talgmar, bli oppgradert så fort som mulig til en mer fullstendig webside.

Join #bf2modding

Håper folk laster ned BF2 editoren og finner frem den kreative lille tøse-tatern i seg.

BF2 editoren kan du laste ned HER(Fra EA)

:boxed:

Uten tvil et godt tiltak her. Hadde jeg hatt mer tid og nok kunnskaper om modding så hadde jeg kanskje blitt med, men jeg antar nok at mine visjoner er altfor store og best gjør seg som forslag til helt nye spill. :boxed:

Det blir uansett spennende å se hva framtida bringer her, det sitter nok flere gode moddere rundtomkring med gode ideer som bare mangler et seriøst community for å kunne slippe seg løs.

Med tanke på hvor ofte EA slipper nye Battlefield spill så hvorfor ikke BFModding.com istedenfor BF2Modding.com ?

Kan garantere de kommer med noe nytt snart etter Special Forces har kommet ut.

til avean: selvom sida primært er for bf2 modding kan det godt hende vi følger opp med modding for andre spill også, men det for tida vise

vil bare si og at vi sitter på kunnskap rundt generell modding for de som er interrisert i det :boxed:

Det skal ikke bli en blåkopi nei :boxed:

Håper at det blir en side for både helt nye og de litt mer erfarne bf2 moddere.

Det er bare forumet som er oppe noe som er en liten del av det som kommer. Vi skal prøve å få opp egne servere der vi kun kjører map som vi på siden har laget, pluss mini-modder vist noen velger å lage det.

Håper på at vi kan få et flott bf moffding samfunn ut av dette :boxed:

Hehe vi i nr er egentlig de eneste norske modderne :boxed:

1077895[/snapback]

Dere fikk deres fame i nyheten..

Bare å bidra om dere vil, de som kan.

hva er en modder som enkeltperson da???

må et team til for å lage noe mer enn en minimod uansett, og det interesante er jo hva folk kan vise til av produkter. NR klarte nå ihvertfall å slenge noe på bordet.

Jepp.. Bare synd den modden kom litt sent..

Gledet meg lenge til den..

De får fyre opp en ny =D

Ghad.. du og :boxed:

en modder er for eksempel en fyr som lager et våpen til bf, som man bytter ut med det originale våpenet, en modder er en som lager et map, eller kansje et map med sine egne teksturer osv :boxed:

nå skal jeg ikke starte en ny krig med nr, men det var jo fh med litt tweaking

liker fh, liker nr. hvis dette framskynder produksjonen av mods til bf2, kan det ikke vere noe dårlig i det!

nå skal jeg ikke starte en ny krig med nr, men det var jo fh med litt tweaking

1077981[/snapback]

Det var vel å ta i litt Martyrium. Vi laget faktisk en haug med objekter i NR. Vet ikke hvor mange timer jeg brukte på modellering av ulike kjøretøy, våpen og bygninger, men det var utrolig mange. Siden vi sleit fælt med å rekruttere folk til andre ting enn map-laging så måtte vi henvende oss til FH for i det hele tatt klare å slippe modden.

Det er lettere å kritisere enn å lage noe selv virker det som.

JeppJepp.. ta dette privat !

NR var et kjempebra tiltak og håper de samme guttene kan fortsette med modding uansett grad smile.png

Join bf2modding.com =D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...