Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

Black hawk hore fikk smake.

Recommended Posts

Johsh! (jo! :) ) Du vet du kan styre ERYX og SRAW sant? Bare hold inne venstreknappen etter du har skutt. Skal bare litt øving til så er BH like lett å treffe som en tank, kanskje til og med lettere.

Ps: Legg også merke til hvor ubalansert lagene er...Dette var [Edit] på broadpark city #2 serveren.[/EDIT]

1032466[/snapback]

Helt vanlig på broadpark - fullt av n00bs som bare vil spille US og hore i lamehawk. Stort sett er US dobbelt så mange som MEC/China. Men, det er jo da ekstra tilfredsstillende å downe disse poengsankerne.

1034672[/snapback]

Broadpark=Gaypark

Skal aldri tilbake dit igjen!

Vel, dette er jo på Mashtuur City og der er det ikke noe mobile aa og heller ikke stingers/IGLA.

Det du har er support kit og MG.

Det som er mer irriterende i så måte er når du bemmaner en MG på en jeep for å skyte ned/jage BH, så kommer det garantert en smacktard og kjører bilen med deg i til den andre siden av kartet.

Da blir jeg fryktelig imponert over gameplay nivået til sjaføren.

men da har eg opplevd at d skjer 2 ting. ene er at lamehawken stikker, iik motstand. det andre er at Lamehawken kommer å sabler deg ned noe som igrunner er greit du sitter jo tross alt i anti air.

1034731[/snapback]

Men herre min hatt, du kan jo ikke sitte stille i stasjonært AA(eller stå på samme plass med mobilt AA) hvis du er ganske så alene om jobben. Bruk et kit uten bodyarmor og sprint fra AA til AA(eventuellt en FAV hvis du vet at du kan ha den noenlunde i fred). Å sitte på samme plassen over mer enn 4 missiler er en sikker måte å få bomber eller minigun i knollen på.

Vel, dette er jo på Mashtuur City og der er det ikke noe mobile aa og heller ikke stingers/IGLA.

Det du har er support kit og MG.

Det som er mer irriterende i så måte er når du bemmaner en MG på en jeep for å skyte ned/jage BH, så kommer det garantert en smacktard og kjører bilen med deg i til den andre siden av kartet.

Da blir jeg fryktelig imponert over gameplay nivået til sjaføren.

1034841[/snapback]

Der er jeg VELDIG enig. Hvordan skal man klare å "tracke" et bevegelig mål når humper og spretter og raser rundt.

Samme som på feks BFV, når du er i den ZU'n (eller hva den nå hetter), og prøver å skyte ned noe så kommer det en knøl og kjører avgårde.

Veldig irriterende når folk kjører avgårde uten å plukke opp medspillere overhode når rundene starter. Egoistiske folk har ikke noe å gjøre i spill der teamwork er påkrevdt. Vel, nå kan man spille BF2 uten noe sammarbeid overhode, men man kommer utrolig bedre ut av det med teamwork.

så lurer eg på kor du finner 2 AA i nerheten på noen brett ? og vis dere ikkje har sjønt poenget så pleier lamehawken og stikke med en gang den er skadet.

Må jo sies å være en nydelig balanse i dette spillet! Sitter du baki en APC så får du tildelt 600 skudd, (Og hvor mange gidder egentlig sitte baki den blikkboksen når det blir varmt rundt øra!) men sitter du som mini-gunner i LameHawken så har du uendelig!!

Håper de ikke patcher BH'n alt for mye ned, den skal være en trussel, men uendelig med ammo!! Hallo!

så lurer eg på kor du finner 2 AA i nerheten på noen brett ? og vis dere ikkje har sjønt poenget så pleier lamehawken og stikke med en gang den er skadet.

1035528[/snapback]

Derfor en kar som kan sprinte langt(eller et kjøretøy) vet du vel. :)

Og det at BlackHawken stikker av, ja da har du jo gjort jobben din, for hvis de flyr sin vei så får de jo ikke tatt det flagget de var på vei til. Og det er det som teller for laget, ikke at du får dine 6(*2) poeng.

Sign in to follow this  

• Create New...