Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

Black hawk hore fikk smake.

Recommended Posts

Jeg pakket C4 på mec chopperen og knøt kamikaaze båndet runt hodet. Fant black hawk ganske tidlig og styrtet rett inn i det...

Det morsomme var at jeg ikke fikk noen kills, men piloten i black hawk fikk teamkills for alle som var i helien. Screenshot følger:

screen051.jpg

Nederst på USMC.. Dette var ikke statsen han hadde ventet seg når han cruiset med BH'en... :tafse:

Ps: Legg også merke til hvor ubalansert lagene er...Dette var [Edit] på broadpark city #2 serveren.[/EDIT]

Serves him right liksom. NICE JOB!!!!

rettelse: kanke ha vært city serveren der maks players er 32 og det er kart (kubra dam) med chopper...men bare et chopper om gangen.

rettelse: kanke ha vært city serveren der maks players er 32 og det er kart (kubra dam) med chopper...men bare et chopper om gangen.

1032496[/snapback]

Det var på BroadPark Games:#2 City.

1032496[/snapback]

Stemmer, det var broadpark city #2 server. My bad.

akey..da så...jeg er egentlig ikke så pirkete, men bf.no city serveren er min favoritt så måtte bare nevne det wink.png

Tja, en fin måte å bli kvitt blackhawkhoringa på, men det der er vel egentlig på grensa til bugexploit hvis det utnyttes med hensikt. rolleyes.gif

Blir forhåpentligvis fiksa i neste patch.

He he he..

gjort det samme et par ganger og skal se de horene blir fort grinete når dem ikke får hore i lufta aleine..

biggrin.png

Lærte et lite triks av stian.. Pakk toppen av flaggstanga med C4. Så gjemmer man seg hvor man fortsatt har oversikt over flaggstanga og venter tålmodig på uvitende blackhawk pilot og alle hans pysete passasjerer. :yell: Når de legger seg i rett posisjon over stanga, trykker du på den fine røde knappen og venter på det hyggelige smellet. :tafse:

Etterpå nyter du synet av mange kills og kansje tillater deg å trykke på J og skrive

"SAA EID" >D

Lærte et lite triks av stian.. Pakk toppen av flaggstanga med C4. Så gjemmer man seg hvor man fortsatt har oversikt over flaggstanga og venter tålmodig på uvitende blackhawk pilot og alle hans pysete passasjerer.  :tafse: 

1032805[/snapback]

Det gjør jeg også, særlig lyktestolpen i china mainbase på Songhua Stalemate når jeg er commander, funker genialt når BH prøver seg (som er ganske sannsynlig at den gjør).

Viss du skrive "SAA EID" er du bare lam

1032809[/snapback]

De som horer i BH er lamme!, og det må de få høre av og til :tafse:

1033120[/snapback]

hvorfor det egentlig? hvorfor er det negativt å fly med en full blackhawk og ta flagg? det er jo en god måte å ta flagg på, og det er ikke så lett for en fotsoldat å skyte ned heli'et.

Lærte et lite triks av stian.. Pakk toppen av flaggstanga med C4.

1032805[/snapback]

Hvordan plasserer du de på toppen av flaggstanga?

Løpefart og hoppe når du kaster ut? De får litt fart på seg og burde få litt høyde.

Viss du skrive "SAA EID" er du bare lam

1032809[/snapback]

De som horer i BH er lamme!, og det må de få høre av og til :tafse:

1033120[/snapback]

hvorfor det egentlig? hvorfor er det negativt å fly med en full blackhawk og ta flagg? det er jo en god måte å ta flagg på, og det er ikke så lett for en fotsoldat å skyte ned heli'et.

1033132[/snapback]

Du svarte deg selv ganske bra >D

Synes det er jævlig ukult at han fikk teamkills for dette. Litt slemt og le av det?

Hadde forøvrig vært noe helt annet om han bare hadde blitt skutt ned.

Det er mange spillere som bruker blackhawk som transportheli (vil tro de er i kraftig overtall, kontra dem som flyr rundt og jukker med gattling gun kun for poengenes skyld), og da er det rimelig irriterende når ting skjer slik som trådstarter beskriver. Usportslig oppførsel av trådstarter, etter mitt syn.

Sign in to follow this  

• Create New...