Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SnipeAlot

Militaeret

Recommended Posts

hvem vil vel i militært

det er et stress i ett helt år, og det blir aldri behov for deg i kamp uansett

eneste meningsfylte er sivilitjenste/heimevern, de gjør ialfall noe for landet

de som tar militæret er "machoer" som skal "forsvare" landet, men de gjør egentlig ikke en dritt for norge

1071509[/snapback]

Hvis vi noen gang skulle forsvare oss, så kommer det vi kan lærer i forsvaret godt med. Ikke at dette er aktuelt nå.

Og vær så snill, ikke kom med "Vi ville blitt rævkjørt uansett".

Ja, kanskje vi ALENE, men siden vi har NATO osv. står vi plutselig ikke alene.

Blir det krig i landet, må vi kjempe om vi vil eller ikke, med støtte eller uten støtte fra andre land.

Jeg kjemper heller vedsiden av en som har hatt et år i militæret, en en grønn person som har vært i siviltjeneste.

Macho, kanskje litt. Jo, jeg vil gjøre noe for landet, forsvare det om jeg må (hør hvor dum og patriotisk jeg er, eh?). Om jeg ikke gjør noe for andre land også, som fredsbevarende.

1071601[/snapback]

strålende at noen har peiling

Da bør du kanskje sjekke evenen din til å lære noe :yell:

1071090[/snapback]

Poenget var vel heller det at det er mange typer tjeneste i SBBN også, ikke bare MRR slik enkelte mener.

1071570[/snapback]

Ja du det skjønte jeg faktisk. Det var ment som en spøk. Vi hadde folk i Infanteriet som ikke kunne betjene en MG også, presteassistenter, sankorper og kokker feks......

Første dag på jobben i siviltjeneste ferdig, og jeg gleder meg som faen til det året som jeg har nå forran meg.

Fikk en liten intro for opplegget på sykehuset, nettverket osv. Første ting jeg skal lære meg er java programmering, noe som burde være easy peasy ettersom jeg kan endel c++ fra før av. Det ser ut til at jeg får et eget kontor med pc, hvor jeg skal sitte hele dagen og surre rundt med forskjellige ting, programmering, databaser, support for de som har klart å fucke opp word osv.

Militærnekting er ulovlig i krigstid...

1071696[/snapback]

Vel, blir det krig noen gang kan jeg garantere at jeg pakker sakene mine og tar med en eventuell familie langt langt bort herifra. Selv om dersom det faktisk skulle bli krig i Norge ville vel det være samme tilstander ca. i hele verden, men ikke faen om jeg sloss for Norge. Det kan de bare glemme. Et alternativ hadde jo vært å hjelpe uskyldige krigsofre. Det kunne vel kanskje la seg gjøre, men sloss? Aldri...

You are all GIRLIEMEN!!!

Spoiler
Er det mulig!! Makan til whining. Buhu pysete grinegutter, er alle gutter blitt noen jævla pyser som ikke klarer å være vekke fra mora si i mer enn 2 dager?? Hva faen har skjedd? Sippetryner som er sååå tøffe når det gjelder FPS spill, men får psykisk sammenbrudd etter 2 dager med "bitte litt" slit. Håper virkelig ikke at vi noen gang kommer i krig hvis dere er representative for den nye generasjonen.

STOP being GIRLIEMEN!!

:yell:  :cursing:

1032786[/snapback]

Spoiler
N00b!

Militærnekting er ulovlig i krigstid...

1071696[/snapback]

Vel, blir det krig noen gang kan jeg garantere at jeg pakker sakene mine og tar med en eventuell familie langt langt bort herifra. Selv om dersom det faktisk skulle bli krig i Norge ville vel det være samme tilstander ca. i hele verden, men ikke faen om jeg sloss for Norge. Det kan de bare glemme. Et alternativ hadde jo vært å hjelpe uskyldige krigsofre. Det kunne vel kanskje la seg gjøre, men sloss? Aldri...

1072678[/snapback]

Norge ville vel helst vært slaktet og okkupert innen den tiden du hadde rukket å pakke kofferten.

Blir vel sånn ca som Tyskland v Polen i 1939. Smækk!

Dra på med et par vådeskudd!

1076042[/snapback]

ag-3 regel nr.6: Vådeskudd er unødvendig, det finnes ingen unnskyldning, aka refs eller aka dimme i verste fall.

For å si det slik ... jeg er viktigere en dere alle! Får jeg driver sesjon og uten meg hadde det ikke fantes militær i Norge så ha!

For å si det slik ... jeg er viktigere en dere alle! Får jeg driver sesjon og uten meg hadde det ikke fantes militær i Norge så ha!

1077009[/snapback]

Sly, hvilket kompani var du i på rekruttskolen?

Men serriøst hvor mange tråder er det folk skal whine om militæret, sippunger! Gleder meg jg! litt pes i starten men mer og mer slækt sånn som jg har forstått det på alle mine kamerater som har vært der...