Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

Wake Island 2007!!

Recommended Posts

Vil bare gledelig formidle at EA sannsynligvis vil slippe ut en ny moderne versjon av wake island med den nye patchen.

Spoiler

Gleder meg fryktelig! :tafse:

Jeg spår at patchen er offesiell innen 14 dager.

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...der=asc&start=0

over er tråen hvor nevnt info ble funnet i, dette er ikke offesielt og når en ser på hvilke andre map som ble kjørt der tror jeg det kun er snakk om custom maps, vet vi i det hele tatt at denne serveren er offesiell?

hvordan kan vi vite at dette ikke er en test av map editor etc?

"wake island 2007" virker veldig lite sansynlig, det tror jeg de ikke ville lage, for det første ville de sansynligvis kaldt det noe annet og for det andre så har vi allerede clean sweep.

gi oss heller offesielle modder (som f.eks BF42 modden til BFV) til BF2 som ligner på BF42 og/eller BFV....

vel, "ears labs" tilhører ea, dessuten skrev jeg "sannsynligvis". Hvilket betyder at det ikke foreligger noen påstand, men en antagelse.

Uansett, imotsetning til deg vil jeg spille de samme gamle kartene med nye kjøretøy. Altså ikke mod.

enig i at gamle kart med nye kjøretøy hadde vært fint men da kunne de tatt et til bedre kart en wake...og om det gjør det kan de også gjerne ta noen fra BFV også...men har fortsatt liten tro på dette inntil jeg ser det selv i patchen eller EA/DICE offesielt går ut med det, virker lite sansynlig.

Det virker poengløst å lage en remake av et gammelt spill bare med en ny grafikkmotor. Den orginale versjonen vil som regel være den mest intressante.

btw, Jeg syns wake er et vanvittig bra map i bf1942, men kanskje passer dårlig med våpnene bf2 representerer. Jeg er uansett svært spent på å se hvordan Dice har løst dette.

ååh, elsker Wake... Men OP:CS suger!

gleder meg som en unge til patchen, da skal jeg spille så det holder!

Håper dette er løst i patchen;

Bugs av forskjellige typer ' />

Pb probs og connection probs p

hakking uten grunn :yell:

Det mapet ser jeg på enten som et lite ekstra fordi patchen er sen,eller for at patchen ikke holder det den lovet. >D

Jeg skal personlig garantere deg at det kommer en patch i løpet av denne måned. (sept)

1030590[/snapback]

Kan du garantere at den blir spillbar, og ikke trenger en hotfix, eller introduserer nye og verre bugs (i ekte EA-ånd)?

Det vet vel bare EA? Det fikser sikkert noe, legger til noe annet jalla :yell::tafse: . Eller er det bare jeg som er over pessemistisk >D ?

Wake Island var jo et av de absolutt beste BF42 maps, om ikke det beste. Satt faktisk å tenkte på det i går, at jeg savnet det kartet litt. Kommer det en versjon til BF2 blir jeg superfornøyd. Tror ikke vi skal si det ikke passer med de nyere våpnene før vi har prøvd det ut.

*krysse fingre for at Wake 2007 blir inkludert i patch.

Nostalgia har helt klart sin plass, men for å si det slik; hvis jeg vil spille wake island, så fyrer jeg opp BF42. Nytt innhold i BF2 bør være nettopp det, nytt innhold. Ikke en remake av noe vi allerede har spillt til døde og vel så det.

Ikke at jeg ville hatt noe imot å spille de klassiske BF42 kartene i BF2, men hvorfor se tilbake når man kan heller kose seg med samtiden og ikke minst se frem til fremtiden :tafse:

Jeg vil ha bf'42 med sprintknapp! Da har man det perfekte spill.

1030766[/snapback]

I bf42 løper man ca i bf2 sprint style hele tiden.

Bør i såfall være ganske forandret for at jeg skal like det. Lite som er så tamt som å spille 1942kart med moderne våpen. Eller f.eks PoE på El Alamein... blir bare helt feil i mine øyne.

Håper på flere kart dog, og gjerne litt extra snadder av kjøretøy etc. Og helst ikke bare nye kjøretøy på nytt kart, men også at de stappes inn på de "gamle" kartene. Ikke at man er lei av kartene som er med nå, men sier slettes ikke neitakk til mer av det gode.

Er det to map jeg kunne tenkt å ha med på bf2 så er det Lost village og Stalingrad :tafse:

Men El alamein også hadde vært konge, bare laga til med litt fler småbyer slik at inf delen hadde blitt ivaretatt! ikke bare fly/chopper/tank war.

>D

Sign in to follow this  

• Create New...