Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

EA offesiell BF2 avstemning.

Recommended Posts

Overraskende mange som hadde stemt, ca 200 på hver poll. Altså 200 ut av hele verdenscommunityet i BF2. :tafse:

Det var det jeg visste, jeg har betalt penger for en betatest. Nå finner de ut hva vi vil ha basert på våre erfaringer, slik at det nye spillet de jobber med blir mer populært. For de er så klart i gang med en til to tilleggspakker allerede.

morsome poller egentlig, håper de blir tatt særiøst av DICE/EA selv om ganske få har svart...de burde reklamere litt på BF2 siden og sende ut pressemelding til communities og fan sites.

tenket jeg kunne legge ut svara mine her

Spoiler

How much time have you spent in Battlefield 2 single player?

20%

What would be the most interesting additions to the series?

Objective based missions (f.eks, spreng fly tårna ting fienden eller lignene)

How do you find the level sizes?

The levels are too big (trangt og koselig?)

What type of environment do you prefer?

Jungle (finnes ikke noe bedre!)

What forces would you like to see in Battlefield?

Euro Force (beste alternativet....)

Where do you want to see Battlefield go next?

Vietnam (gode gamle nam!)

Do you like getting awards in Battlefield 2?

Somewhat

What extra features do you think would add the most to BF2?

BFTV

How do you find employing squad tactics?

I like the current pace

What vehicles do you use the most?

Airplane

What type of conquest do you prefer?

Double Assault (og da helst uten uncappable main...bfv style)

How do you find the commander role?

I like it the way it is (men vil fortsatt ha min mortar tilbake...)

Where do you want to fight in Battlefield 2 next?

Europe (balkan tenker jeg meg, men helst så ville jeg valgt et jungel land...)

What battles did you like the most in Battlefield 1942?

Dog-fights (egentlig alt annet enn inf fightinga...)

What kit do you use the most?

Assault

What game mode would you most like to see in Battlefield?

Capture the Flag

Do you enjoy the Battlefield 2 ranking system?

Nah, don't pay it attention

How do you find the amount of vehicles on the Battlefield 2?

Too few

utifra pollene å dømme så blir vel BF3 i fremtiden...da forsvinner jeg fra miljøet iallefall...om jeg ikke går tilbake (les: frem) til BFV igjen da...

vel buddy listen i BFV var faktisk veldig nyttig....og med den spectator modusen som var der hadde ikke jeg noen trang etter "BFTV"...det har jeg heller ikke nå.

men i BF2 vil ikke buddylist funke like bra som i BFV pga squadene og forskjellig farge på teammathes og squadmathes.

for å være helt ærlig så angrer jeg på at jeg svarte "BFTV" der, skulle svar "spectator slots", BFTV er veldig over hyppet, trenger vi det egentlig? vi får jo allerede video sendinger etc og jeg har iallefall ikke tenkt å sitte å se på en kamp i BF2, da spiller jeg istede.

(med mindre det er en landskamp med delcasa!)

Jeg ønsker bftv til å se matcher live, feks samtidig som jeg hører på radioshoutcast. BFTV er en mer avansert versjon av kun specator slots.

Som en slags matchbot på irc, bare at den i tilegg sender data på spillernes bevegelser.

BFTV er en mer avansert versjon av kun specator slots

vel...det kommer vel ann på hvordan de lager det...

jeg liker heller den gode gamle radio shoutcasten og ikke slik at alle sitter hver for seg og ser på "film"....spesielt når jeg istede kan spille sammen med andre...

Om man tar utgangspunkt i hvordan HLTV er, så er det jo så å si det samme som

spectator slots. HLTV har gjort CS så stort som det er, eller iallefall har hjulpet det en

hel del. Så jeg er rimelig sikker på at det vil kunne øke interessen for BF2 betydelig. Jeg

kunne iallefall tenkt meg mye mer å sitte å se en kamp, der jeg selv velger hvem jeg skal

specce samtidig som jeg hører shoutcast fra kampen. Istede for sånn som opplegget

er nå der man sitter å ser på et blury bilde som man bare kan se skikkelsene og kan

ikke se noe info (kills, capping, minimap osv)

Ja, specator og bftv bygger på det samme prinsippet, men bftv er noe ekstra:

Spectator slots kjøres på samme server som matchen spilles på, det belaster serveren og antall slots må begrenses. Med BFTV har man mulighet til å speile datastrømmen fra en match på en dedikert bftv server, som vil åpne for flere slots. I tilegg kan en bftv server også sende replay/demo.

Du kan fortsatt høre på radioshoutcast samtidig som du ser på kampen.

Jugdejoe, det er helt klart at noe må gjøres med det nåværende grensesnittet på replay, det mangler funksjoner som allerede er implentert i selve spillet. (tickets, time, scoreboard, 3dmap, map, rewind)

BFTV var jo det som de lovde at skulle være med, og som vi dermed følte oss mest snytt for. Tror nok at den går av med en ganske overlegen seier når folk får vite om den siden. :tafse:

Det er meget sannsynlig at bftv vil/har bli/blitt utviklet (mulig de sliter med bugs). Det er jo BFTV knapp på hjemmesiden deres...

Det er meget sannsynlig at bftv vil/har bli/blitt utviklet (mulig de sliter med bugs). Det er jo BFTV knapp på hjemmesiden deres...

1030593[/snapback]

BF2.se:

Har dere noen planer om å utvikle en form for HLTV så man skal kunne hygge seg med klankamper live?

Lars

Vi har tenkt på dette lenge, men noe med høyere prioritet ser stadig ut til å komme i veien. Det er så absolutt ikke ute av bildet, men når det skulle komme tør vi ikke engang gjette på. Online avstemninger viser at mange sier de ville likt å ha hva vi kaller BFTV, men at veldig få faktisk bruker det for eksisterende produkter. Vi må legge vår innsats der hvor flest mulig brukere kan dra nytte av det.

Time will show :tafse:

Nettopp derfor er det viktig for oss som vil ha det å si ifra, igjennom for eksempel slike avstemmninger.

faen, der ma man være medlemm for å stemme jo...

Sign in to follow this  

• Create New...