Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Mitt villeste teamkill

Recommended Posts

Jeg tror fortsatt du er en løgner =P heisekrana kan ikke knekke

934442[/snapback]

hihi... unnskyld! måtte bare tulle litt :(

Ikke driv på og poste falske TK med mindre det lar seg gjennomføre. *klarer såvidt trykke på riktig tast. (PGA for lang venting på egnet PC)*

EDIT: jeg sa ikke du kunne la være å tulle men hold deg til ting som er mulige eller legg til "bare tulla" i posten. Om du finner på noe som lar seg gjøre er du velkommen til å fortelle det som sant for min del.

Ikke driv på og poste falske TK med mindre det lar seg gjennomføre. *klarer såvidt trykke på riktig tast. (PGA for lang venting på egnet PC)*

934864[/snapback]

ok!!!

skal aldri tulle mer jeg. skal bare være særiøs å kjedelig resten av mitt liv. dette vet vel du alt om som aldri tuller...! :)

934864[/snapback]

ok!!!

skal aldri tulle mer jeg. skal bare være særiøs å kjedelig resten av mitt liv. dette vet vel du alt om som aldri tuller...! :)

935146[/snapback]

...EID....

Jeg tuller ikke med dette, men jo jeg tuller og jeg sier i fra i den samme posten om jeg gjør det.

Men spill nå, og for all del PRØV å drepe noen på det ANDRE laget. :)

Fikk et par teamkills i det jeg starta spillet for første gang.

Viste ikke at motstanderen alltid var det røde laget. :)

opps :tafse: Tror jeg tok 10 Teammates med su i går på Broadpark.

Føyk iafall på huet ut :)

(flere som synest 64 er for mye på mappet der?)

64 på et 32 map? Jo mulig det er det.

Tilleg til mitt forgie post: Det andre laget deffineres herved som: "de med røde navn." :)

Fytti katta :):tafse::tafse:

Har aldri hatt det så morsomt av andre folks Tks. Lo meg skakk da jeg leste dette her. Den beste med var den med tanken som rygga over tre "arabere"

Drit bra!

Kan ikke huske og ha tatt noen tm sine liv på bf 2, men på hellendoorn på bf sw of ww2 brukte jeg goblin og krasja rett ned i en klynge med tanks som jeg trodde var tyskere, men neida, stakkars bloody british soliders var der. Ble det ban mon tro? :sleep:huh.png jau det ble det

935324[/snapback]

mange som har bommet på den, inkludert meg...

rolleyes.gif

ikke få dere selv Banet for å kunne skrive om det her da folkens, Battlefield.no ser ikke ut som de har lyst til å ta ansvaret for det.

Beskyttet en US base i antiluftskytsen:

Fyrer Stinger mot MIG på lang avstand.

Stinger mister mål.

Stinger leter etter nytt mål.

"We got a Black Hawk down". :)

Trodde ikke før at varmesøkingen var så ekte i spillet. Når den mista MIG'en, snudde den nesten 90 grader mot nærmeste varmekilde.

Drittrått da jeg begynner å digge dette spillet mer og mer, selv om jeg ikke har prøvd det. :)

Hadde et hendig uhell igår. Var på buggyraid med spion, og spurte om vi skulle ta en jihad. Han stoppet, og jeg kastet på seks C4...Boom !!

Ellers fikk jeg jo Lamaleif i panna to ganger igår. På den tredje TK'en satt jeg på med ham, og han svarte meg at det ikke var det lureste å sette seg inn i en bil med C4. Men da hadde jeg allerede stiftet bekjenskap med hans strategi ved å stå i basen han angrep, TO ganger før dette.

935324[/snapback]

mange som har bommet på den, inkludert meg...

' />

935557[/snapback]

Jupp, dere er ikke alene om den nei, sprengte dessverre en gjeng med en granat her forledes :tafse:

Beskyttet en US base i antiluftskytsen:

Fyrer Stinger mot MIG på lang avstand.

Stinger mister mål.

Stinger leter etter nytt mål.

"We got a Black Hawk down".    :)

Trodde ikke før at varmesøkingen var så ekte i spillet. Når den mista MIG'en, snudde den nesten 90 grader mot nærmeste varmekilde.

935693[/snapback]

Går det ann at stinger går etter teammates...Hver gang jeg har skutt mot et helikopter/fly med stinger så går raketten bare rett frem, altså ikke etter helikopteret/flyet når det er på laget ditt...Men kun på enemy..

Jeg skjøt etter MI-8 helien til fienden med stinger, så kom et supercobra og stingeren går rett i den i steden for MI8. Fikk 2 teamkills:(

Den gikk etter , den gikk rett mot MI8 , så fløy supercobraen forbi ,så svingte den etter.

Jeg jagde ett fly med phalanxen og missilene på Uss Essex, sikta høyt og skjøt, men så starta noen opp en av F-35B'ne.

Missilen gikk 170 grader nedover og tok ut det. :tafse:

Der fikk jeg tk.

Etter det tok piloten og drepte meg med minigunnen i blackhawken, selv om jeg hadde forklart hva som skjedde i ingame chatten og sagt sorry :tafse:

En annen gang så skulle jeg rearmere og reparere supercobraen fløy litt lavt når det kom en ny spawnwave når jeg skulle lette, aner ikke hvor mange jeg tok ut, men ble kicka ihvertfall :)

Er så jævla feigt at de på laget som dreper deg med vilje får gå fri,mens f.eks de som flyr en blackhawk klarer å kjøre på bail`ende teammates i lufta får kicken i ræva + bannen..:/

Huhei! Minigønnen på det transporthelikopteret er heftige saker! Jeg satt bak en og fyrte løs mot en MEC-base 400 meter unna, og drepte fire menn fra laget vårt :)

Det er jo også helt håpløst å konfrontere et slikt helikopter som infanteri. Eller vet noen om support-børsene gir mye skade mot helikoptre?

Sign in to follow this  

• Create New...