Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Må ikke glemme "open wounds" og "under my skin" Superdan;)

Kan anbefale dere en sang som heter

, en meget bra sang som jeg blir aldri lei av.

Hvis noen av dere liker den sangen, kan dere også sjekke "Dakota", "Maybe Tomorrow" og "Have a nice day".

Cheers

Minus: er enig med deg angående Slipknot, men jeg må si at Corey Taylor klarer seg bra i Stone Sour (Bother og Through the glass)

har en sang jeg selv har mixxxa...men tror den vil skade dere om jeg hiver den opp noen steder ;)

Phoebus - It's allright Mr Oizo

mixa Basement Jaxx (Essential mix award) og Whitney Houston, av meg ' />

[url=

**Dette er live mix, dvs ingen beat mixing med headsett, dette er live, unprepared, sleep deprevated, hardcore......meg når jeg led av insomnia.

Okei, vet ikke helt om jeg skal skylde på 3 timer med intens sniffing av messingpuss

eller det at jeg har fått meg jobb og flytter ved månedskifte, men humøret er ihvertfall på topp ;)

Hva er flash boost egentlig? ' />

En teknikk for å utnytte "kraften" i en flash som går av til å oppnå unaturlig høyde i hopp. Sees på som bugabuse og medfører ban p

En kamerat hiver flashen på deg mens du håpper over han ellerno.. ubruklig ;)

*Utfører førstehjelp på tråden* Kom an tråd, ikke dø fra oss nå ! Vi er alle veldig glade i deg, rly asså !

Edit: Bra timing på deg t0es, har allerede vært der, men skal jobbe litt til på kontoret i dag ja ;)

Bloo<3

Guest (-1)

halo

Har lenge hatt lyst til å lage min egen t-skjorte, men har manglet vectorkunnskaper, en lærer så lenge en napper løk og jeg nå har til dels, begynt å få taket på det. Når jeg nå har laget min første, vil jeg ha flere. Jeg har laget en butikk, ikke det at jeg kommer til å tjene noe penger, men kanskje andre også vil ha en av disse? Hva tror/syntes dere?

229925.jpeg

229926.jpeg

229927.jpeg

229928.jpeg

229929.jpeg

mainus