Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Blir episode 4 ikveld. Syns du burde ta på deg rollen som Top Gear-annonsør,qed. Glemmer alltid å få med meg når de starter sesongene ;)

www.finalgear.com, enkelt og greit. En fanatisk fanside med stort forum, countdown, kontakt med bbc og torrents for alle episoder av finalgear og topgear. De publiserer som oftest ca en halvtime etter at show er vist, og har egen klient som sitter på giglinje og sharer.

*kler qed naken og smører han inn med kokosolje og drysser litt rosa strøssel over mens jeg masserer leggene og sier "puspuspuspus"*

Oh Yeah! ' />

BTW, ser på posten til Light; Jeg synes synd på CDS. Skjønner

Anyways, Slipknot i Oslo 10. November, HELL YEAH!

Vi får diskutere hvorfor folk gidder og bruke tiden sin på og skrive drit da? : D

Noen bruker tiden til å tafse (BcK). Og andre til å ja, snakke dritt ;)

Light-saken skal ikke diskuteres her.

Leste dette klokka 8....fant ut nå hva du snakka om ;)

Anywho, hvem vil strippe for meg? :yahoo:

Light-saken skal ikke diskuteres her.

Leste dette klokka 8....fant ut nå hva du snakka om ;)

Anywho, hvem vil strippe for meg? :yahoo:

Akkuratt som Office only tråden ikke er nok spamma, tror ikke Light hadde skada.

Meeee :yahoo:

Hvis du har noe du vil si om den saken så er det fullt mulig for deg å poste i den tråden som er i klagemuren.

Du vil riktignok ikke se ditt eget eller andres svar, men det du skriver blir helt sikkert lest av de fleste admins.

Poenget til Pzn er vel at denne tråden er for tøsing og ikke for "seriøse" diskusjoner. ;)

Har ingenting med den saken å gjøre men kunne jo tøse om det ;)

Grunnen til at det ikke skal diskuteres er fordi det allerede ble opprettet en tråd med en meget spent stemning, og jeg vil ikke at dette skal smitte over hit. Når en tråd låses, skal også diskusjonen få dø i fred. ;)

Guest (-1)
Oh Yeah! ;)

Anyways, Slipknot i Oslo 10. November, HELL YEAH!

så slipknot på rock am ring i 2000, da var vel du 5-6 år?, anyways, de har solgt rumpen sin til pengemaskinen og fikk stempelet ASSLICKINGINFANTSWiDTHTITTIESANDTINYWIENERS etter IOWA.

Alle artister som forandrer lydbildet sitt litt og får flere fans får det stempelet av de som hevder de "oppdaget" musikken først, grow up, folk forandrer seg, so does their music.

Kaisers orkesteret kommer hit til byen min neste uke, det skal drikkes ja....trust me :-))

*-*

\-/

**

Min by er fremdeles Helsingborg, Sverige !!

Metallica har ikke laget et bra album på 20 år, betyr det at jeg ikke skal like musikkene dems? De spiller heldigvis mye gammelt, hadde de bare spilt fra siste plata for tiden hadde jeg ikke dratt. ;)

Til (-1)

Hvordan går det ann å diskutere musikk når alle har sin egen lille inviduelle musikk smak.. jiiiiz

I like

Da må du høre disse også fra Skillet:

Whispers In The Dark

Rebirthing

Comatose

btw:

, bra å klare å legge 6 sanger oppå hverandre og få det til å hørest bra ut, synst også Jason Mraz - I'm yours vart bedre i denne versjonen enn originalen, kanskje fordi jeg synst originalen er litt for treg.

I like

Da må du høre disse også fra Skillet:

Whispers In The Dark

Rebirthing

Comatose

btw:

, bra å klare å legge 6 sanger oppå hverandre og få det til å hørest bra ut, synst også Jason Mraz - I'm yours vart bedre i denne versjonen enn originalen, kanskje fordi jeg synst originalen er litt for treg.

Allerede hørt dem på youtube, var finfint ;)