Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Ja, viva kan brenne... Kan liksom ikke mobbe han lenger for at han er ikke så flink i css utenom surf sad.png

Fått tak i Band of Brothers i HD nå, gleder meg som en unge til å se den enda en gang :lol:

Må bare få tid....."§#¤#!"som jeg hater hvor dårlig tid man har til å gjøre alt man vil.

sykt sammentreff. Lasta den ned fra easynews over natta. Skal se i dag! smile.png

Var faktisk skuffa over HD. Trodde det skulle være bedre enn hva det er.

Man kan helt klart se forskjellen, men det er likevel ikke så utrolig spektakulært. Kunne dog tenke meg å se Die Hard 4.0 i HD. smile.png

skjer med steam i dag da =S

får "error verifying steam userID" eller no hele tida sad.png

ser mange andre sliter med det også

Kajakk.............

Det som er lite spektakulert og skuffende for meg er at dagens ungdom er blitt vandt til elendig bilde og attpåtil liker det etter å ha spilt ørten timer cs i 320x240, noe man må gjøre når man har et skjermkort fra tidlig steinalder.

HD er bare helt :lol:

Hva vil "tv" si i Nordnorge forresten ? En innleid same som tegner figurer i snøen ? Eller skal de oppgradere til farger nå som vi andre digitalt bakkenett ?

tЯæS sleep.png

Det som er lite spektakulert og skuffende for meg er at dagens ungdom er blitt vandt til elendig bilde og attpåtil liker det etter å ha spilt ørten timer cs i 320x240, noe man må gjøre når man har et skjermkort fra tidlig steinalder.

HD er bare helt :lol:

Lavere oppløsninger gjør det lettere å kontrollere spray + lavere grafikk gjør smoke mer gjennomsiktig og fjerne noen av trældetaljene. Mao om du skal spille kompetivt = lav grafikk.

mao hvis du ikke klarer å spille på et jevnt spillefelt = lav grafikk

Smoke er der for en grunn = å skjule noen. Ser man gjennom manipulerer man poenget med smoke og ødelegger spillet

Skal man spille kompetitivt = skaff bedre utstyr. Det man gjør i andre sportsgrener også :lol:

Men nå var det snakk om kompetitivt i public forstand. OO er vel public?

Når det er public så blir det ganske annerledes uansett.

Og er man kompetitiv i en konkurranse-sammenheng så skaffer man seg ordentlig utstyr, slik er det bare. Her blir det snakk om prioriteringer, prioriterer man e-sport i livet sitt så bygger man seg en god maskin. Skal faktisk ikke punge ut med allverdens i dag for en maskin som kjører cs:s med jevn fps med høye settings.

Smoke skal man ikke kunne se gjennom, da kan man like greit fjerne smoke. Samme med flasher. De er der for en spesifikk, taktisk grunn. Fjerning/redusering av effekten til dem er å tukle med det jevne spillefeltet.

Men nå var det snakk om kompetitivt i public forstand. OO er vel public?

Når det er public så blir det ganske annerledes uansett.

Og er man kompetitiv i en konkurranse-sammenheng så skaffer man seg ordentlig utstyr, slik er det bare. Her blir det snakk om prioriteringer, prioriterer man e-sport i livet sitt så bygger man seg en god maskin. Skal faktisk ikke punge ut med allverdens i dag for en maskin som kjører cs:s med jevn fps med høye settings.

Smoke skal man ikke kunne se gjennom, da kan man like greit fjerne smoke. Samme med flasher. De er der for en spesifikk, taktisk grunn. Fjerning/redusering av effekten til dem er å tukle med det jevne spillefeltet.

Altså folk med god maskin bruker også så lav grafikk som er tillat på høyt nivå. Folk kommer alltid til å streve for å nå de lille ekstra fordelene, som i fotball for eksempel kan være og filme det ekstra som trengs for å få frisparket.

Når det endrer på hvordan smoke og flash fungerer så blir det, som argumentet du bruker, akkurat det samme som filming. Filming er ikke lov, så per din egen argumentasjon så cheater du :lol:

Når det endrer på hvordan smoke og flash fungerer så blir det, som argumentet du bruker, akkurat det samme som filming. Filming er ikke lov, så per din egen argumentasjon så cheater du :lol:

Når du endrer på ting utenom options ( dxlevel og cmd's som trengs console for for å tweake grafikk(tidligere mat_picmip 4) ) er jeg enig at det kan regnes som cheat, ja. Å endre på options som er lagd for å kunne brukes til viss verdier ser jeg derimot ikke noe problem med.

Nei, alt på low med lav oppløsning osv osv skal jeg ikke rette noen finger på (*i særlig grad).

Tenkte mer på console-endringer :lol:

*Hvis man, som meg, sitter på en maskin til over 20 laken så er det nærmest for kjetteri å regne og spille med low

Lavere oppløsninger gjør det lettere å kontrollere spray + lavere grafikk gjør smoke mer gjennomsiktig og fjerne noen av trældetaljene. Mao om du skal spille kompetivt = lav grafikk.

Jeg har vært klar over dette lenge, og det jeg sa var bare en spøk rettet mot Torres som nok ikke kunne hatt på høy oppløsning om han ville den gangen han spilte.

Selv spiller jeg alltid med det meste på high og så høy oppløsning som skjermen tillater. Hadde nok ikke følt meg som en bedre spiller om jeg vant pga de elementene du nevner.

Er veldig synd at Valve har lagd spillet sånn at man får fordeler med å ha lave settings på grafikken.

Armin: 2xGTX 280, det er jo helt vilt ! Hvilket spill har du som kan dra nytte av så mye kraft ?

Jeg har vært klar over dette lenge, og det jeg sa var bare en spøk rettet mot Torres som nok ikke kunne hatt på høy oppløsning om han ville den gangen han spilte.

Selv spiller jeg alltid med det meste på high og så høy oppløsning som skjermen tillater. Hadde nok ikke følt meg som en bedre spiller om jeg vant pga de elementene du nevner.

Er veldig synd at Turtlerox har lagd spillet sånn at man får fordeler med å ha lave settings på grafikken.

Er vel sånn med mange spill generelt, kan jo bare se på 1.6 og som er lagd av andre folk hvor 16 bit gjør at smoken blir mindre betydelig enn den fra en sigarett.