Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

ungdomskolen er fantastisk lett. Fikk 6 på mitt 8 minutters fremlegg om global oppvarming. Brukte ikke notater / stikkord i det hele tatt. Ble faktisk sjokkert når jeg fikk 6. At du ikke "gidder" å pirke for å få 6'ere på en skole som faktisk betyr noe sier jo litt om hvor du har tenkt deg i livet.

håhå, så det sier du.

Gidder ikke å pirke fordi jeg ikke trenger det rett og slett, greit det ser fint ut, men har ikke en eneste 3er på vitnemålet(/ene) mitt(/mine), og da tror jeg egentlig jeg er berga. (Og hvis det skulle være tilfellet av 4.7 i snitt ikke er bra nok. Vel, å ta fag oppigjen som privatist for å hoppe opp en karakter er ikke det største problemet.)

At du blir sjokkert når du får karakteren din sier vel også litt om deg. Du regnet vel kanskje med 5 eller kanskje 4 tilogmed? hvorfor det egentlig? Orket du kanskje ikke å "pirke" for å sikre deg 6ern?

Vet alltid hvordan jeg ligger an i et fag, og vet når jeg trenger å skjerpe meg for å få en karakter jeg er fornøyd med. Vet også at jeg har slitt for å få 4 i gym i år (hadde 6 Gk og 5 på vk1), fordi lærern ikke godtok at jeg hadde fritak på flere områder grunnet leggene mine. Ikke morsomt å gå hele jobbhelga mi med ville kramper i leggene fordi jeg har bestemt meg for et vitnemål uten 3ere, men vel, det er vel dit jeg har tenkt meg her i livet.

Forskjellen mellom 5 og 6 er nok ikke SÅ stor lille venn, og vel, framover, bare tenk deg om før du begynner å hinte frampå om at folk ikke gjør sitt for å komme dit han/hun vil her i livet. Ikke alle som har det like lett alltid heller :lol:

På en annen side kan du jo å tenke slik at om du hadde fått de 6erne, som ikke skal spesielt mye til, kunne du sluppet å jobbe i mongofag som heimkunskap, nynorsk og kunst og håndverk. Jeg velger mye heller da å evt pirke for å få 6erene selvom det sjelden trengs, enn å sitte og pugge nynorsk.

På en annen side kan du jo å tenke slik at om du hadde fått de 6erne, som ikke skal spesielt mye til, kunne du sluppet å jobbe i mongofag som heimkunskap, nynorsk og kunst og håndverk. Jeg velger mye heller da å evt pirke for å få 6erene selvom det sjelden trengs, enn å sitte og pugge nynorsk.

kunne ikke vært mere enig

Hver gang jeg tar meg en tur innom kontoret så får jeg connection timeout etter 10 minutt. Etter kanskje et halvt minutts ventetid, så kan jeg reconnecte serveren uten problemer.

Noen som vet hva problemet kan være?

edit: Ok, nå fikk jeg connection timeout etter 1 minutts spilling...

Jeg har forresten ikke trådløst internett. Og jeg tror alle driverene skal være "uptodate".

Edited by doRull

Skjønner ikke hvordan folk syns det er så lett å få 6.. Enten er dere født smart, eller så har dere en sykt slaskete skole, da dere sier dere ikke øver eller gjør lekser..

Tror enkelte kommer til å gå på en smell når man tror man får 6ere på vidergående.

Skjønner ikke hvordan folk syns det er så lett å få 6.. Enten er dere født smart, eller så har dere en sykt slaskete skole, da dere sier dere ikke øver eller gjør lekser..

Tror enkelte kommer til å gå på en smell når man tror man får 6ere på vidergående.

Ungdomskolen kan ikke sammenlignes med vgs.

Protip for god karakter i nynorsk muntlig: Bruk myyye humor. Målet mitt med alt i norsk (spesielt ny-norsk) som hadde med fremføring å gjøre var å få klasserommet til å le. Funka for meg :lol:

Kjemi-karakteren min hadde jeg pur flaks med. Tok en råsjangse og leste kun ett kapittel før muntlig tentamen. Kommer inn i rommet og joda, lærern spør om akkurat det jeg har lest :lol:

Biologi er btw pwn :lol:

Protip for god karakter i nynorsk muntlig: Bruk myyye humor. Målet mitt med alt i norsk (spesielt ny-norsk) som hadde med fremføring å gjøre var å få klasserommet til å le. Funka for meg :lol:

Kjemi-karakteren min hadde jeg pur flaks med. Tok en råsjangse og leste kun ett kapittel før muntlig tentamen. Kommer inn i rommet og joda, lærern spør om akkurat det jeg har lest :lol:

Biologi er btw pwn :lol:

Hehe, hadde en lærer (ei) i norsk og nynorsk som fleipa og tulla hele tida, så jeg spilte mye på humor da jeg hadde innleveringer o.l. =) Fikk god respons da :D

den prøvde jeg og.. Fikk spørsmål om de 10 bud, så svarte jeg at jeg ikke kunne de og ikke ville lære de heller.. ble telefon hjem det.

Foo Fighters var RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Metallica blir bedre kEk

Maffe, vi trenger ikke jobbe mye med ting på ungdomskolen, nettopp fordi det er sinnsykt enkelt. På VGS blir det jo vanskeligere (om man har allmenn), men da gjør man jo det som må til for å få den 6eren. Ikke akkurat som jeg går rundt og tenker "EHEHE advokat utdannelsen blir jo enkelt med dette nivået !" Etter at jeg har fått 6 i et eller annet fag på ungdomskolen.

Minte meg om gamle "drug"-straffen. Savner den :lol:

Man kunne fortsatt pwne selv om man var drugged (tok litt tilvenning), og det gjorde det ekstra gøy :lol:

Minte meg om gamle "drug"-straffen. Savner den :lol:

Man kunne fortsatt pwne selv om man var drugged (tok litt tilvenning), og det gjorde det ekstra gøy :lol:

surfe med drug var VILLE HELVETE :lol:

viVa tror han bare kan komme inn på åffise å pwne meg :lol:

skal vise deg jeg!

viVa tror vet han bare kan komme inn på åffise å pwne meg :lol: