Tungen 0 Report post Posted June 16, 2005 Hehe its alive:)joda, nå har det seg sånn at jeg ligger ikke akkurat i bunnsjiktet på score lista, statsen gir jeg faan i:P Særlig nå som Tungen har tatt ut all overtia si på kotoret og reist til Italy... harr harr 937285[/snapback] Skal bare ta en 10 dagers i Tsjekkia, men håper å få pressa inn en tur til Italy! Har akkurat koblet opp PCen etter hjemreisa fra studiene og skal prøve å få presset inn noen timer på kontoret får å holde kjepphøye medarbeidere som Nforgiven i ørene... harr harr 937742[/snapback] får? :gayfight2: 937871[/snapback] for :gayfight2: Share this post Link to post Share on other sites
( NSC ) Daffe 0 Report post Posted June 16, 2005 to office servere kunne vært no normalt så er office serveren full og du må vente en stund på å komme inne. noe som er drit døft i lengden Share this post Link to post Share on other sites
HøGi 0 Report post Posted June 16, 2005 to office servere kunne vært nonormalt så er office serveren full og du må vente en stund på å komme inne. noe som er drit døft i lengden 937903[/snapback] men nå som alle spiller BF2 demoen er det alltid plass på serverne til bf.no som f.eks office only serveren Share this post Link to post Share on other sites
SpearHead 0 Report post Posted June 18, 2005 Enig i at det har blitt et veldig bra miljø på "kontoret". Mange faste og det er hyggelig. Folk oppfører seg stort sett bra også. Ikke så veldig ofte jeg trenger å sparke ut folk. Share this post Link to post Share on other sites
HøGi 0 Report post Posted June 18, 2005 ja! ' /> kontoret har så mange faste spillere og det er alltid en fryd å komme inn der.. går du inn på en annen server så kommer det beskyldninger, teamkillere og man blir alltid beskylt for ditt og datt.. kommer inn på kontoret når jeg er deppa og slikt.. er så koselige folk Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted June 19, 2005 Office only serveren lagger uakseptabelt mye for tiden, har dere tenkt å gjøre noe med det i nermeste framtid ? I mellomtiden så bruker jeg catch sin fabelaktige(ping) server, selv om de folka som spiller der ikke er halvparten så greie. Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted June 20, 2005 Ja jeg har lagt merke til det jeg og... det kommer noen GFX og Nettverks lagger av og til som er jævlig irriterende Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted June 22, 2005 Skal kjøpe cs:s om under 1 time. Sees på Office Only! Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted June 23, 2005 sEE YA ON THE FLIPSIDE... ya homies gta sa rocks ass!! Share this post Link to post Share on other sites
Tungen 0 Report post Posted June 23, 2005 sEE YA ON THE FLIPSIDE... ya homies gta sa rocks ass!! 945420[/snapback] Kongespill!! Si fra om du får mer enn 91% da... da kan du krydre deg med tittelen eier Tungen... :gayfight2: hehe Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted June 23, 2005 Haha i allready do:) Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted June 23, 2005 Statshorer hele gjengen! Spoiler Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted June 24, 2005 Del Casa, vi er ikke stats horer..... vi bare lekr det:P Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted June 25, 2005 hihi Merkelig oppførsel observert av kontorrotte Flere og flere merker seg en skremmende skapning på kveldstiden. Noen har gått så langt at de har nektet å jobbe overtid på kontoret. - Det er merkelig, selv om det ikke er farlig, sier adm dir i Kontorbygget AS. Hendelsen skaper oversrifter i flere miljøer. - Det første som skjer, som oftest, er en løpende tunge (Adam's Family red anm.) som støyer i flere av arkivskapene i bygget. Garasjen bærer også preg av rare lyder på kvelden, som ikke kan forklares. Selv fluene i søppelcontaineren er redde Bizzzzarre lyder om kvelden, mener jeg til og med har sett en bzzniper! Battlefield.no har iverksatt en etterforskning for å finne ut årsaken til skremselen. - Vi har innført streng overvåkning på flere steder, med både infrarødt og motiontrigger-kameraer. Så langt har ikke Tungen viste seg foran dem, sier DelCasa med ett desperat forsøk på å betrygge kontorrottene. Share this post Link to post Share on other sites
GoldlaX 0 Report post Posted June 25, 2005 hihi Merkelig oppførsel observert av kontorrotte Flere og flere merker seg en skremmende skapning på kveldstiden. Noen har gått så langt at de har nektet å jobbe overtid på kontoret. - Det er merkelig, selv om det ikke er farlig, sier adm dir i Kontorbygget AS. Hendelsen skaper oversrifter i flere miljøer. - Det første som skjer, som oftest, er en løpende tunge (Adam's Family red anm.) som støyer i flere av arkivskapene i bygget. Garasjen bærer også preg av rare lyder på kvelden, som ikke kan forklares. Selv fluene i søppelcontaineren er redde Bizzzzarre lyder om kvelden, mener jeg til og med har sett en bzzniper! Battlefield.no har iverksatt en etterforskning for å finne ut årsaken til skremselen. - Vi har innført streng overvåkning på flere steder, med både infrarødt og motiontrigger-kameraer. Så langt har ikke Tungen viste seg foran dem, sier DelCasa med ett desperat forsøk på å betrygge kontorrottene. 948705[/snapback] For ikke å glemme en Laks som har forvillet seg inn i kontorene i et desperat forsøk på å overleve, etter å ha blitt fanga av fiskermannen DelCasa, som var på fisketur i Lærdalselva. Share this post Link to post Share on other sites
Tungen 0 Report post Posted June 26, 2005 hihi Merkelig oppførsel observert av kontorrotte Flere og flere merker seg en skremmende skapning på kveldstiden. Noen har gått så langt at de har nektet å jobbe overtid på kontoret. - Det er merkelig, selv om det ikke er farlig, sier adm dir i Kontorbygget AS. Hendelsen skaper oversrifter i flere miljøer. - Det første som skjer, som oftest, er en løpende tunge (Adam's Family red anm.) som støyer i flere av arkivskapene i bygget. Garasjen bærer også preg av rare lyder på kvelden, som ikke kan forklares. Selv fluene i søppelcontaineren er redde Bizzzzarre lyder om kvelden, mener jeg til og med har sett en bzzniper! Battlefield.no har iverksatt en etterforskning for å finne ut årsaken til skremselen. - Vi har innført streng overvåkning på flere steder, med både infrarødt og motiontrigger-kameraer. Så langt har ikke Tungen viste seg foran dem, sier DelCasa med ett desperat forsøk på å betrygge kontorrottene. 948705[/snapback] Bortsett fra minusen sin skarpe kniv er det rimelig rolig på kontoret på kveldstid! Den onde Tunge har allikevel prøvd å skape litt kvalme på det nevnte kontor. -det allerede nevnte kontor lider av skremte rotter, sier Tungen i et sjeldent intervju og utdyper det med å si at altfor mange skremte kontorrotter havner i kjelleren mens folk allerede er igang med å plydnre verdifullt material for dette kontor... Det må sies at DelCasa sin opptreden på det allerede nevnte kontor kan tas helt med ro, siden vedkommende enten camper gissler eller faller under undertegnedes kniv... -Denne kniven er nu kvesset og den uerfarne DelCasa bør dermed passe sin allerede såre rompe for nye stikk, forteller Tungen i et portrettintervju med Drita.no Share this post Link to post Share on other sites
Zabie 0 Report post Posted June 27, 2005 office suger max0r!=p kjedelig map! Spoiler Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted June 27, 2005 WHAT!!!! Vi har en unnasluntrer her... Share this post Link to post Share on other sites
Zabie 0 Report post Posted July 1, 2005 WHAT!!!!Vi har en unnasluntrer her... 950454[/snapback] meg?! bryr det deg?: p Spoiler eller generelt så suger cs_ maps max! kun de_ maps som er digg! office er skikkelig tafatt map! er så lattis! finnes ikke gøy! Share this post Link to post Share on other sites
Tungen 0 Report post Posted July 3, 2005 WHAT!!!!Vi har en unnasluntrer her... 950454[/snapback] meg?! bryr det deg?: p Spoiler eller generelt så suger cs_ maps max! kun de_ maps som er digg! office er skikkelig tafatt map! er så lattis! finnes ikke gøy! 954631[/snapback] De tafatte har vel fått med seg at serveren over alle servere som hoster mappet over alle map har fått ny IP?? Det fine arbeidsmiljøet håper på å død ut fordi medarbeidere ikke finner veien på jobb!!!! Battlefield.no CS-Source #07 - 213.112.33.95:27015 http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=40814 Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted July 3, 2005 Jeg antar at tungen mente at det fine arbeidsmiljøet holder på å dø ut, ikke at det håper på å dø ut Den andre tingen jeg ville si var at jeg er livredd for tiden, fordi at officeserveren er desverre det største lyspunktet i det patetiske livet mitt...et lys som er i ferd med å dø ut... Det er vel kanskje ikke så rart at folk ikke finner veien til kontoret når det plutselig ble flyttet uten at noen ga beskjed direkte til de arbeidende i forveien Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted July 3, 2005 ja, jeg har hatt flere triste dager på rad nå, dagen er ikke den samme uten en skikkelig stressende dag på kontoret! hvorfor ble ingen informert om dette, egentlig? Share this post Link to post Share on other sites
EPoX 0 Report post Posted July 3, 2005 office sux!!!1!!!11!!!one kun de_maps som er bra ja. Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted July 3, 2005 office sux!!!1!!!11!!!onekun de_maps som er bra ja. 956487[/snapback] EPoX SUX!!!1!!!11!!!one Share this post Link to post Share on other sites