Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kvasimongo

Yeye, post bilde av ditt fremkomstmiddel.

Recommended Posts

Oooog hvor lang tid brukte du på å få første fartsbot, Moli? ;)

Jeg ble tatt i drittboksen midt på en slette mellom Hareid og Ulsteinvik. 80-sone, så insta 60. Fuck.

Blitt tatt av samme boksen :lol:

Noen som har noen teori om hvorfor jeg ikke ble stoppet i laserkontroll de to gangene jeg måkte forbi på MC i henholdsvis 100 i 80-sonen og 70 i 50-sonen? Er det vanskelig å måle sykler? Jeg tror btw de legger opp kontrollene etter kjørerutene mine, for jeg ser dem ligge og krype i buskaset overalt.

Edit: De kan ikke ettersende bot ved laserkontroll? Politidamen i 50-sonen stod og noterte i en blokk mens hun så bekymret på meg.

Bare ikke kjør deg ihjel! Vi vil ikke miste en til her på forumet !

Takk for omtanke, men jeg kan forsikre om at jeg er forsiktig.

Var ikke han som døde på sykkel fra Arna i Bergen, forresten? Det er jeg også :lol:

ikkje noe og spøke me, han ble tatt av en sikringsboks ;) er så fort gjort på sykel :lol:

Ingen som spøker her. Det er fort gjort, uansett hvor erfaren sjåføren er. Skal lite til i høy hastighet.

Men OT, sykkelen min ser omtrent sånn ut (har ikke kamera):

Honda%20CBF600S%2008.jpg

Har vært ute og kjøpt meg bil forrige uke..

Og ja, Audi-boy har bytta fil!

Dvs har kjøpt BMW!

I det hele tatt en drøm å kjøre den bilen.. Har det meste av utstyr, mangler kun integrert bluetooth/handsfree opplegg, så må finne noe som funker greit. Noen som har forslag til Bluetooth opplegg for BMW?

Skal se om jeg kan få tatt noen bilder en gang.

Grå stasjonsvogn er trist.

Audi og VW er døllt og hjernedødt.

Diesel er gnient.

SUV er kjerringaktig.

:lol:

Og ikke minst er det dødstraff for bruk av tåkelys i klarvær! ;)

Mangler bare hund, venter jente nummer tre og har fått meg en Volvo XC70 i sort..Plass til tre barneseter bak og 4wd til hytta.

2008_xc70.jpg

Mangler bare hund, venter jente nummer tre og har fått meg en Volvo XC70 i sort..Plass til tre barneseter bak og 4wd til hytta.

HYYYYYYYL !!!!!!

Vil ha !! :lol:

Ble litt småkåt på Lancia Delta etter jeg så en eller annen bf.no'er poste et bilde av bilen (på FB vel og merke), men det er vel kanskje manko på slike biler? Har ihvertfall ikke sett noe på Finn/AutoDB siden den gang, og da lå de på rundt 200.000. :lol:

Er slike biler vanskelig å få tak i her i Norge?

Ble litt småkåt på Lancia Delta etter jeg så en eller annen bf.no'er poste et bilde av bilen (på FB vel og merke), men det er vel kanskje manko på slike biler? Har ihvertfall ikke sett noe på Finn/AutoDB siden den gang, og da lå de på rundt 200.000. :lol:

De som finnes i Norge er importert, de ble ikke solgt her, så vidt jeg vet. (dvs hvis det er Delta Integrale du snakker om.. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vi4cf2crchdx )

Det må jo være jævlig kjipt å kjøpe bil etter hvilke behov BARNA har? ;)

ja :lol:

Vanskelig og få tak i, og vanskelig og holde liv i.. En Lancia Delta koster mer enn det smaker.. sad.png Gå heller for en Honda Integra.. det skal jeg ha som mitt siste hurra før jeg blir fornuftig!

16838786_1303385189616.jpg

Ganske standardvogn, men greit å suse forbi i 80 når resten av køen spinner og sladder i 40 på vinterføret.

Det må jo være jævlig kjipt å kjøpe bil etter hvilke behov BARNA har? ;)

ja :lol:

Kall meg rar, men jeg kjører Volvo stasjonsvogn og har verken unger eller bikkje tongue.png

De som finnes i Norge er importert, de ble ikke solgt her, så vidt jeg vet. (dvs hvis det er Delta Integrale du snakker om.. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vi4cf2crchdx )

Ja, det er en slik en. Sikler litt. ;)))

Håper du har verksted ' />

den siste som var til salgs i norge var vel denne sedanen:

du kan jo lese litt hva han skriver :lol:

Hvis du fortsatt er keen er dette forumet for alle integrale-eiere - stoort forum, seriøse folk:

[url="http://tinyurl.com/4ykmlgq'>http://tinyurl.com/4ykmlgq

Det er en utrolig fet bil, men jeg tror nok ikke det blir noe sånt. Må jo enten kunne skru eller ha en del penger, og jeg stryker foreløpig på begge. :lol:

Vet, er så sykt lame at jeg ikke får kjørt i 300+ på motorveien med den. Gidder ikke kjøpe denne ass. Samme grunn som jeg ditcha kawasaki 1400zzr, sperra på 300 men kunne jo gå mye fortere. LAME!