Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
deleteme

Fjerne RO serveren???

Recommended Posts

Det blir nok uaktuelt for dem. Serveren brukes vel når de spiller kamper, og bl.a Ghadafi er veldig glad i RO.. og det er et eget lite miljø for det her, og den serveren synes selv jeg at kan stå.. ;)

Mange har sagt det samme om at FH-serveren bare samler støv, igårkveld peaket det på 62 stk inne der, jeg trodde jeg skulle creame i buksene når jeg kom inn og det var 56stk der uten å ha sjekket på forhånd. La RO-folkene ha serveren sin ifred.

Så lenge det ikke er AKUTT behov for andre servere så forblir jo FH og RO serverne.

Vi har da nok servere å tilby nå innefor css, bf, dc, bvf etc.

Syns bf.no har ett veldig bra servertilbud slik det er idag. Ser heller ikke behov for flere med det første.

Sån at vi kan sette den opp på NR ?

Ikke prøv deg en gang, den servern er våres Ro server ;)

Jeg gidder ikke klippe og lime grafer akkurat nå, men la meg bare si Tobby at det er _betraktelig_ større aktivitet på RO-serveren enn f.eks. BFV-serveren, som er klinisk død.

Det er i det hele tatt ganske laber aktivitet på de fleste BF/BFV-servere her nå, med unntak av FH som de siste 2 dager plutselig har vært fylt opp med 50-60 mann! Dette skal vi selvfølgelig prøve å pleie best mulig (men jeg ser, dessverre, at 0.67 plages av bugs som krasjer serveren... sånt mister man fort publikum av :/ )

Jeg for min del spiller BF: Utenlandske server

FH: Utenlandske servere

DC: Utenlandske server

BFV: WTF?

syntes det er litt rart med så mangen CSS servere som dere har, hadde ikke skadet med en 1.6 server ;)

og så lenge ikke normenn spiller BF så vil bfno bf servere stå tomme pga at ingen fra utlandet gidder å "dra" opp her for å spille

du skjøn ka æ mejn

har vært litt lite aktivitet der ja....jeg dro den i gang et par ganger i uka før, men WoW har tatt over livet mitt litt nå. Merker dog at jeg begynner å bli lei WoW allerede...spillte litt RO igjen nå(etter nesten 10 dager uten), og det var digg å kjenne litt adrenalin i årene igjen ;)

Fan så bra spillet er!

Anyways: 3.2 kommer straks. Foreslår at man uansett venter med å legge ned servern til etter det ihvertfall! Da får vi se om populariteten går opp noe mer. Skammelig at så få her på bruket gir det en sjangs vaffal...sier vel bare at den "krigsspill" delen av samfunnet her i mindretall.

Ellers så oppfordrer jeg alle som har det innstallert til å dra i gang servern innimellom. Litt frustrerende å være nesten den eneste som gidder å dra igang servern....litt for dumt hvis den servern bare skal være til mitt private bruk lissom.

Og nei...servern blir IKKE brukt til klanspilling.

korfor blir ikke du kicket for TK på den servern?

syntes det er litt rart med så mangen CSS servere som dere har, hadde ikke skadet med en 1.6 server ;)

og så lenge ikke normenn spiller BF så vil bfno bf servere stå tomme pga at ingen fra utlandet gidder å "dra" opp her for å spille

du skjøn ka æ mejn

822947[/snapback]

Det der var jo helt ulogisk. Du som norsk gidder ikke spille på norske servere, og derfor så er du misfornøyd med at ikke utlendinger kommer hit, og at serverne tidevis er tomme?

Når det gjelder CS1.6 så vil det neppe bli aktuelt. Etter å ha bruke Windows XP nå en stund så går jeg ikke tilbake til Windows 95.

Alvorlig talt, hvor gammel er du egentlig?

Logikken og formuleringen i og bak posten er helt ;)

RO er et godt spill, men det kreves litt av de som spiller det.

Er ikke akurat CS hvor enhver idiot springer rundt og skriker pwn pwn, hax0r hax0r.

Jeg personlig synes RO er et meget godt spill, men grunnet mye jobbing de siste 4-5 månedene har jeg ikke hatt tid.

Satser på noen runder i helgen :tafse:

Må bare få meg en ny ruter fra nextgentel (vært uten nett i to måneder nå), så er jeg tilbake på RO-kjøret. Gleder meg SYKT til beta 3.2.

har vært litt lite aktivitet der ja....jeg dro den i gang et par ganger i uka før, men WoW har tatt over livet mitt litt nå. Merker dog at jeg begynner å bli lei WoW allerede...spillte litt RO igjen nå(etter nesten 10 dager uten), og det var digg å kjenne litt adrenalin i årene igjen :tafse:

Fan så bra spillet er!

822954[/snapback]

Gi WOW-tøsene et par uker til så er de gått lei (og har brukt opp de 30 dagene sine) av å labbe rundt å lete etter ting og kutte hodet av de samme fiendene hele tiden. Så kommer de nok tuslende tilbake til ordentlige spill (dvs - FPS krigsspill) :tafse: Bare BF2 kunne komme ut (og ikke floppe ;) ) snart!

-Sadolf, ikke WOW-tøs

du skjøn ka æ mejn

822947[/snapback]

Det der var jo helt ulogisk. Du som norsk gidder ikke spille på norske servere, og derfor så er du misfornøyd med at ikke utlendinger kommer hit, og at serverne tidevis er tomme?

823013[/snapback]

Eg bare sier at Norske BF/DC servere har dårlig rykte og at folk foretrekker ikke å spille på de, så for min del kan dere vel fjerne

DC

BF

BF Mappack

BFV

FH og Pilots kan bli :tafse:

har vært litt lite aktivitet der ja....jeg dro den i gang et par ganger i uka før, men WoW har tatt over livet mitt litt nå. Merker dog at jeg begynner å bli lei WoW allerede...spillte litt RO igjen nå(etter nesten 10 dager uten), og det var digg å kjenne litt adrenalin i årene igjen ' />

Fan så bra spillet er!

822954[/snapback]

Gi WOW-tøsene et par uker til så er de gått lei (og har brukt opp de 30 dagene sine) av å labbe rundt å lete etter ting og kutte hodet av de samme fiendene hele tiden. Så kommer de nok tuslende tilbake til ordentlige spill (dvs - FPS krigsspill) :tafse: ) snart!

-Sadolf, ikke WOW-tøs

823055[/snapback]

Heh...må vel bli lvl 60 først vaffal! Er vel halveis dit når jeg er lvl 45 ;)

Tviler på at jeg spiller WoW til sommern for å si det sånn.

Eg bare sier at Norske BF/DC servere har dårlig  rykte og at folk foretrekker ikke å spille på de, så for min del kan dere vel fjerne

Du kan kanskje forklare hva disse ryktene går ut på, samt hvor du har hørt dette fra?

Han har tydeligvis ikke spilt mye på BBB sverige sin DCF public server. Der er det konstant rape rape rape... Og sånn er det i grunnen på servere i danmark, finnland, tyskland og nederland også. Mulig han fikk denne beskjeden i en drøm eller røyka sokkene sine ;)

Spoiler
har vært litt lite aktivitet der ja....jeg dro den i gang et par ganger i uka før, men WoW har tatt over livet mitt litt nå. Merker dog at jeg begynner å bli lei WoW allerede...spillte litt RO igjen nå(etter nesten 10 dager uten), og det var digg å kjenne litt adrenalin i årene igjen ;)

Fan så bra spillet er!

Anyways: 3.2 kommer straks. Foreslår at man uansett venter med å legge ned servern til etter det ihvertfall! Da får vi se om populariteten går opp noe mer. Skammelig at så få her på bruket gir det en sjangs vaffal...sier vel bare at den "krigsspill" delen av samfunnet her i mindretall.

Ellers så oppfordrer jeg alle som har det innstallert til å dra i gang servern innimellom. Litt frustrerende å være nesten den eneste som gidder å dra igang servern....litt for dumt hvis den servern bare skal være til mitt private bruk lissom.

Og nei...servern blir IKKE brukt til klanspilling.

822954[/snapback]

Vel jeg går inn av og til, noen ganger kommer det folk, andre ganger kan jeg være helt for meg selv og øve (noe jeg trenger)

Men vil gjerne spille litt om det bare kom noen inn på serveren.

Kanskje nettopp derfor de er "upopulære", fordi vi har regler som tilsier at folk må bruke litt skills, for å få kills... (I'm a poet and didn't know it).

Dog: har hørt det tvert motsatte: folk (ordentlige spillere, ikke smacktards) liker våre servere pga. godt nivå og rimelig ordnede forhold! ;)

[edit] ..men det er jo en trend i tiden at wow og css stjeler en del spillere