Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kong Kord

Post bildet av dyret ditt v2.0

Recommended Posts

Stikk innom en dyrlege med den og sjekk om den har en ID-chip? :tafse: Skal ikke være hestkuk, men hvis noen savner en katt såeh^^

Og i samme slengen bør du sjekke om den er kastrert/sterilisert... hvilket den selvfølgelig bør være.

Hestkuk-statement #2: Den ser ut som den har skabb, kan være greit å sjekke det med dr. Dyregod også, før du lar den kravle opp i sengen om natten.

Reinsdyr: Skabb har jeg sett en del ganger (løsdyr i Spania f.eks.). Ingen skabb på Pussig som jeg kan se. Med mindre du ser noe på bildet jeg ikke ser?

Noen flått, dog. Men de har jeg fjerna. Ene var såpass enorm at jeg lett kunne regne meg frem til at den har hengt bak på nakken i 4-5 dager, noe som gjør at jeg bryr meg en god del mindre om "eiere".... Var jo lett synlig, stor og grå (skiller seg kraftig ut fra svarte pelsen), så hvis det er eiere så er de ikke akkurat gode eiere. Flått skal fjernes med en gang man oppdager dem, og det er umulig å ikke oppdage den feite jæveln som hang der. Jeg tror dette er en katt som er forlatt. Kjøpt til unger, ungene gikk lei, drittfolket kjører til skogen og slipper den ut (eller bare reiser fra den), mens de forsikrer seg selv om "at naturen vet jo best" så de slipper å ta inn over seg det faktum at de er drittsekker. Næmmen, ble en liten rant :tafse:

Pussig er så badass jeger:

I går, våt i pelsen, lite dyr
img2679rj.jpg

I dag, større bytte
img2798u.jpg

Edit: Han er kastrert, sånn FYI

Våkna opp til 2 døde mus, 1 død fugl og en levende mus som løp rundt på stuegulvet i dag. Katter..

Men creds til deg BcK, 9/10 hadde nok jagd vekk katten.

Awsome katt Bck! :blink:

Har selv 2 store hannkatter fra før, og nylig har familien blitt utvidet med denne karen:

imag0149i.jpg

Utrolig smart og "våken" valp med massevis av personlighet og kosebehov.

Litt rampete og ikke HELT husren enda, gleder meg til tissingen inne er overstått ^^

Pussig er så badass jeger:
I går, våt i pelsen, lite dyr
I dag, større bytte

Edit: Han er kastrert, sånn FYI

Ekstremt kult med jakt-katter, min veier 8 kg men er redd for det aller meste. Han tok en fullvoksen trost for et halvt år siden, etter det virker som om han bare ikke gidder mer, at han nådde toppen av karrieren og ga seg der eller no. Uansett ekstremt viktig og bra at den er kastrert :blink:

Awsome katt Bck! :blink:

Har selv 2 store hannkatter fra før, og nylig har familien blitt utvidet med denne karen:

imag0149i.jpg

Utrolig smart og "våken" valp med massevis av personlighet og kosebehov.

Litt rampete og ikke HELT husren enda, gleder meg til tissingen inne er overstått ^^

Det der er bare så fetteawsome så det blir :blink:

Søt var'n jo å :blink:

Veldig, veldig gøy ja!

Valper er et paradoks; ingenting kan gjøre deg så UFATTELIG frustrert, og ingenting kan smelte deg like kraftig 2 minutter senere ^^

Sykt fin katt, Stappa.

Og siden jeg har fått nytt familiemedlem siden sist får vel jeg også oppdatere her.

Ikke det beste bilde, men er av et stk hund som ikke er dritglad for at han har fått seg ny jakke -.-

375559_10150692582073154_838463153_11996745_1473992860_n.jpg

Edited by Mariell