Delta30 0 Report post Posted February 3, 2005 First price, bad taste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted February 3, 2005 Lidl har nok blitt så stort i tyskland fordi det er langt over 12% arbeidsledighet der. Tviler på at de har noe sjanse i verdens rikeste land. Butikken suger brunøye hele kvelden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kleven 0 Report post Posted February 3, 2005 Den dagen jeg begynner å snu på kronen når jeg skal kjøpe mat etc så skyter jeg meg selv (Glemte at folk her er studenter, må overleve på usle 100k i året md minst 2k i studieutgifter ) <{POST_SNAPBACK}> Du er så dårlig til å være frekk du 100 k i året får jeg ja. -45 000 k til skole (semesteravgifter/skolebøker etc. Jeg går på priv. skole, men dette er også grunnen til at jeg får 100 k. de andre får 80 k) -42 000 k til husleie og internett = 100 k - 87 k = 13 k til mat og ALT annet. 13 k i året er 36 kroner dagen. Til mat og alle fornøyelser. Du får ikke mye for 36 kroner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 1 Report post Posted February 3, 2005 Nå går de fleste ikke på privatskole da. Men gg for det at du prioriterer internet tilkobling når du har så "lite penger" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kleven 0 Report post Posted February 3, 2005 Hehe, ja... jeg er vel avhengig av forumet Men internetten koster bare 8 kroner dagen da. Tror det er noe av de best brukte pengene mine bortsett fra mat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Satyr 0 Report post Posted February 3, 2005 Tannkremen smaker ape på tube, og fiskepinnene smaker ikke fisk, men pinner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted February 3, 2005 Det vil da si at fiskepinnene er ok i motsettning til de som smaker fisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites