Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

Firstprise matvarer

Recommended Posts

Jeg lagde ikke en skrytetråd av First Price. Det var mer en tråd hvor folk kunne fortelle om hvilke produkter de har prøvd og om de var fornøyde eller ikke.

dasspapiret er bra! lover!

Hehe.. brukte det for 5 min siden. En anelse røft kanskje, men går greit. Du får jo mye for penga da, eneste jeg bryr meg om.

Eneste jeg kjøper som jeg MÅ ha ordentlig merkevare av er Coca Cola, Pizzeria Ristorante, Meierienes jus (alt det som er utenfor kjøleskapet smaker jo saft ' />), pasta saus, og pasta, av de varene som FirstPrice tilbyr. Og ikke no billig godteri (spiser det så sjelden uansett).

Ellers driter jeg fullstendig i det. Alt som heter såpe og sånn er jo ganske dyrt egentlig, FirstPrice er jo billig og helt ok! Skal ikke klage så lenge jeg er ren p

Tja, ikke helt samme topicen. neeta lagde en topic for å skryte av first price, biodroid lager en topic for å si at han ikke liker det.

Dessuten så er det mange som svarer her, og tråden er aktiv hvorfor slette den?

Tenkte bare jeg skulle være litt kul, og vise biodroid hvor lewser han er i forhold til meg. Men nå når du begynner å sette spørsmål ved min hets så ødelegger du jo hele opplegget. FY!

Bare det at du sier det der gir meg bare inntrykk at du er en "lewser"

For min del er det sånn ca. 50-50 - finner mye bra First Price, men også mye dårlig. Men for en mer økonomisk husholdning, er det jo forsøket verdt. Sausemixer, pasta, ris, og slike ting, er jo rett og slett genialt fra First Price. Samme med dasspapiret, er jo nesten like mykt som Lambi smile.png

Smakte faktisk Vaniljeisen fra First Price i går, den gikk ned, men syns ikke den var noe spesielt god. Vanlig er helt klart mye bedre.

Is som selges i matvarebutikker er jo såvidt is lengre. Er jo proppa full av masse ekle stoffer så den skal ha en holdbarhetsdato på 10-20 år. Lag isen selv, sier jeg bare. First price har stortsett bare drittvarer. Smake juicen deres en gang, utvannet appelsinkonsentrat. Forferdelig.

Fysj, ja.. kjøpte den en gang. Første smaken er liksom grei, nesten på grensen til god. Men så kommer ettersmaken, kjennes ut som om man har tatt en skje med smør istedet :)

Tortilla cheese er jo godt! *har konsumert hele posen på 450g*

Var bare å tvinge i seg litt etter litt, så ble smaken bedre for hvert knask :)

lestat: omfg plz fu noob

Var bare å tvinge i seg litt etter litt, så ble smaken bedre for hvert knask :)

Sikkert på at bare ikke smaksløkene tok kvelden? :lovecrazed:

Bare det at du sier det der gir meg bare inntrykk at du er en "lewser"

:):lovecrazed::lovecrazed:

cry me a river!

Var bare å tvinge i seg litt etter litt, så ble smaken bedre for hvert knask >D

lestat: omfg plz fu noob

Alle barna het Erik untatt Daniel, for han het Gud!

Om ingen allerede har sagt det, smaker tannkremen forjævlig. Alt annet en friskt :w00t:

Er derfor man heller slenger på en tier til for 'Colgate Sensation Whitening' :w00t:

Er derfor man heller slenger på en tier til for 'Colgate Sensation Whitening' :w00t:

Smaker da hest den og, "Solidox G totalbeskyttels" er tingen!

Den dagen jeg begynner å snu på kronen når jeg skal kjøpe mat etc så skyter jeg meg selv :w00t:

(Glemte at folk her er studenter, må overleve på usle 100k i året md minst 2k i studieutgifter :w00t: )

Så lenge tenna blir rene og det ikke smaker død ku, er i grunn alt greit. Men jeg må ha et eller annet med mint, kjennes mye bedre ut med en gang.

Den dagen jeg begynner å snu på kronen når jeg skal kjøpe mat etc så skyter jeg megselv :w00t:

Da hadde du skutt deg selv om du hadde vært meg i disse dager :w00t:

Dagsbudsjettet mitt de neste to ukene er på -50 kroner. Ergo er jeg nødt til å holde meg langt unna butikker og prøve å skrape sammen noe spisende av det jeg allerede har i skapet.

Skal ikke kimse av død ku. Smaker ikke annerledes enn død okse, selv om jeg foretrekker å steke det fremfor å pusse tenna med det.