Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bio

Firstprise matvarer

Recommended Posts

Jeg har bare smakt to matvarer av denne greia, det var vanilje is og tortilla chips med cheese smak, begge smaker ræv. *tvinge i seg cheese tortilla i sult*

Noen erfaringer?

first price tacoskjell koster 6,- og smaker likt som toro.

Eneste erfaring. Men jeg synes hele oppsettet er idiotisk, kan ikke normale varer koste litt mindre bare?

Tenkte jeg skulle teste ut den vaniljeisen en gang. Har ikke kommet så langt. Det kan da umulig smake så ille. Og tortillachips spiser jeg ikke, uansett merke. Tror ikke jeg har spist så mye av den First Price maten..

Vaniljeisen smakte da helt greit synes jeg.

First Price er ett genial opplegg. Kjøper mye ting derifra, perfekt for

oss studenter om vi stick-to-it i lengden :wub:

first price tacoskjell koster 6,- og smaker likt som toro.

Eneste erfaring. Men jeg synes hele oppsettet er idiotisk, kan ikke normale varer koste litt mindre bare?

Er vel heller genialt enn idiotisk. Veldig greit å spare penger på First Price, da. Kommer aldri til å bli så lave priser på merkevarer som Toro, Freia, Gilde osv.

Mariekjeks er det eneste jeg kjøper fra first price. Den er diggere, koster mindre, og er dobbelt så mye som den orginale :wub:

Pytt i panne greia (begge to) er iaff etandes når du har lite penger.

First Price pytt i panne er utrolig godt :wub: Liker den veldig ! Eller synes jeg smøret er bra, og det er også q-tips, hvitløksbaguettene, gulerøttene, sjokoladene med kokos og taco skjellene.

Pizzaene, taco sausen, "Colaen" og deodoranten (som lukter svette. Ikke bra valg av lukt ..) er forferdelig :wub:

penger spart er pemoger tjent... selv om du får batre crappers for emn... Ehm... øh...

dasspapiret er bra! lover!

Det burde være. Hadde vært fint med alternativer til de som ikke koster på seg mykt papir.

Jeg lever mer eller mindre på studielånet. Jeg kjøper rimelig mat, spiser svært sjelden ute og tar bare grønne avganger når jeg kjører tog, slik at jeg får rabatt.

Jeg spiser allikevel heller kun nudler i to uker enn å tørke meg én gang i ræva med billig matpapir.

Akkurat når det gjelder dasspapir er det faen ikke verdt den tieren du sparer per pakning.

Helst skal det være Super Soft & Smooth Royal Bambi XL 2000. Bare det beste er godt nok.

Jeg støtter gaute sitt syn på toalettpapir. DET er ikke stedet å spare peng.