Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Half-life 2?

Har du lovlig lisens til Half-life2?  

395 members have voted

1. 1. Har du lovlig lisens til Half-life2?

• Ja
      393

Recommended Posts

Tradisjonen tro ved store releases kaster vi opp en telling, så vi kan ha oversiktet over hvor mange her på bruket som har dette spillet. :(

Spørsmålet er: Har du lovlig lisens til HF2? Uansett versjon, hvis dere spiller dette gjennom steam, vil vi høre om det!

Hvorfor er det bare et alternativ?

Jeg skal kjøpe det den 20., da jeg får en etterlengtet lønning.

inntil da får jeg klare meg med reveiws, screenshots og Half-Life 1.

Inntil da venter du med å stemme. Dette er en TELLING, ikke en poll.

Vi er interessert i å vite hvor mange her på bruket som kan tenkes å være interessert i servere, f.eks. :(

Kan endelig kjøpe spillet.

Kom nettopp en cracked versjon så man slipper Steam-skiten :( og all annen skit med !"#"[email protected]£$"#-steam.

Lillebror fikk ikke til å spille HL-2 tidligere i dag fordi nettet hos canal-digital var nede. Er så lamt at jeg har problemer med å beskrive det.

Utrolig at man må vente på cracked versjoner for å få spilt spill. Nærmest helt ufattelig.

Kan skjønne jeg har kjøpt det.. :(

Ble positivt overrasket over at det var på DVD, jeg trodde det bare var Collectors Edition som kom på DVD.

Ble negativt overrasket over at det ikke var med noen manual, jeg liker å lese manualer.

Glemte det så fort jeg fikk spillet igang, det er noe av det feteste jeg har spilt.

Har kommet til Ravenholm, tar det ganske med ro. Leker meg med gravity gun, det er utrolig moro.

Edit: Fire timer har gått, døgnrytmen er helt ødelagt og jeg er snart ferdig på Highway 45.

Kongespill!

Vi er interessert i å vite hvor mange her på bruket som kan tenkes å være interessert i servere, f.eks. :(

Er det no fett å spille HL2 multiplayer da? Har foreløpig bare sett på det som et singleplayer spill.

Kjøpt igår. 3-4 andre "nerder" la også sine klamme hender rundt en kopi av HL2 samtidig med meg (Elkjøp, Carl Berner).

299.-

Vi er interessert i å vite hvor mange her på bruket som kan tenkes å være interessert i servere, f.eks. :lovecrazed:

Mulig jeg har missforstått, men har ikke Bf.no allerede 2 servere oppe med cs:s?

Selve HL2 er vel bare singleplayer? :(

Hadde vært kult med en poll (som jeg ikke gidder lage nå) hvor en kunne se hvordan de forskjellighe hadde fått tak på HL2, kjøpt i butikk, kjøpt via steam eller bundlet med noe osv..

;-S

Hva slags HL2-servere snakker vi om her?

Er det kommet Natural Selection til HL2-motoren? Hva med CS? Jeg er ikke i miljøet, så jeg har liten kjennskap. Er CS Source nestegenerasjons-CS'et, eller vil det komme et "skikkelig" CS2 til HL2? Har BF.no CS:S eller CS2-servere?