Bio 0 Report post Posted November 16, 2004 Lå å ventet på at flaken skulle spawne, så la jeg merke til dette: (rett over bakken på det røde røret) Noen som har sett det før? Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted November 16, 2004 hva er det det står der? hex? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 16, 2004 SEX syns jeg det ser ut som, selv om det virker litt meningsløst.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emblazer 0 Report post Posted November 16, 2004 Ser ikke en skjitt!?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted November 16, 2004 rett over bakken på det røde røret Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red-Lion 0 Report post Posted November 16, 2004 Det står for Rex, som i konge, siden Kleber er sterk, nooobs!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted November 16, 2004 står vel REX ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 16, 2004 Godt mulig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rieger 0 Report post Posted November 16, 2004 kex? as in kjeks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sue 1 Report post Posted November 16, 2004 det står REX, jeg som risset det inn der Quote Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted November 16, 2004 Hihi, begynte å lete etter et påskeegg på røret, når jeg så tråd-tittelen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlIlIlIlIlIl 0 Report post Posted November 16, 2004 Lol gard! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 16, 2004 lål Quote Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted November 16, 2004 lil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted November 16, 2004 Hihi, begynte å lete etter et påskeegg på røret, når jeg så tråd-tittelen. lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
bombtex 0 Report post Posted November 16, 2004 Ser ikke en dritt jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted November 16, 2004 For de som ikke finner det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bombtex 0 Report post Posted November 16, 2004 Var bildet jeg ikke så da Quote Share this post Link to post Share on other sites
mad-eye 0 Report post Posted November 16, 2004 står det ikke XEX? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dustn 1 Report post Posted November 16, 2004 skummelt Quote Share this post Link to post Share on other sites
slabben 0 Report post Posted November 16, 2004 står REX. men 0600 om morran!?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sue 1 Report post Posted November 16, 2004 bio er en av de som spiller fra 04.00 til 10.00 resten av dagen sover han Quote Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted November 17, 2004 Hihi. LOSER! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted November 17, 2004 Var bildet jeg ikke så da <{POST_SNAPBACK}> Riktitg Det står XF.y der Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted November 17, 2004 XEY står det.. Quote Share this post Link to post Share on other sites