Aurelius 0 Report post Posted September 16, 2004 Jeg lager denne tråden i håp om at vi da kan kvitte oss med alle "kan du lage sig til meg" trådene. Så her er det bare å be om alt fra wallpapers til avatarene, men ser helst at dere bruker denne malen; Hva? Er det en sigg, wallpaper , avatar osv Størrelse:1240x1024,100x550px osv Størrelse på signatur kan ikke overstige 100x550 Tekst:Her oppgir dere da nicket eller teksten dere vil ha på den aktuelle tingen. Farger:Her sier dere hvilke farger dere vil ha på den aktuelle tingen, og hvis dere f.eks vil ha noen spesielle farger på teksten. Ønsket motiv/TemaSkal det være et BF scenario? nakene damer? Bilde:Hvis dere vil ha et spesielt bilde, oppgir dere enten link, eller poster bildet her. Genrelt:Generell beskrivlese av kunstverket Status: Her sier du hvem som har sagt seg villig til å lage den(editerer du inn) og hvor langt han/hun har kommet;venter,ferdig o.l Se på signaturen min; da ville det blitt slik Hva:Signatur Størrelse:100x550 Tekst:Aurelius(vil ha den ganske stor) Farger:Lyseblått, så det passer med navy skinnet Ønsket motiv/Tema: Litt grunge, men det skal gå i ett med forum. Bilde:Link til bildet av motoko(har ikke linken nå) Genrelt:Vil ha en slags fade effect, så den går i ett med forumet på kantene Status:Aurelius, ferdig. Det er også greit om kritikk osv kan holde seg i konstruktiv-kritikk tråden, det vil skape mer liv i den og det vil holde denne mer oversiktlig. Tilbakemeldinger eller tips til forbedringer tas også imot. EDIT: Ikke kontakt meg på msn i håp om hjelp, bump heller denne tråden. Takk. Share this post Link to post Share on other sites
daw00t? 0 Report post Posted September 16, 2004 Bra Blir syte-PM til mod hver gang noen 'overser' denne tråden. Sticky kanskje? Share this post Link to post Share on other sites
Publik Spirit 0 Report post Posted September 16, 2004 kan du hjelpe meg med og lage en sigg??? Share this post Link to post Share on other sites
asdfghjkl 0 Report post Posted September 17, 2004 Gratulerer med en velskrevet post, helt etter retningslinjene i denne tråden. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted September 17, 2004 Hva: En signatur. Størrelse: Bare den ikke overskrider reglene så ok Tekst: Manus (nicket mitt altså. ikke ta med parantes) Farger: Ikke noe homofilt. Ellers er kunstneren fri. Ønsket Scenario: Nakne damer Generell: Bare lag en fet signatur. Har ingen store krav Share this post Link to post Share on other sites
Capt. Winters 0 Report post Posted September 17, 2004 Hva: En signatur.Størrelse: Bare den ikke overskrider reglene så ok Tekst: Manus (nicket mitt altså. ikke ta med parantes) Farger: Ikke noe homofilt. Ellers er kunstneren fri. Ønsket Scenario: Nakne damer Generell: Bare lag en fet signatur. Har ingen store krav <{POST_SNAPBACK}> Lagde en kjapp en... Kom gjerne med tilbakemeldinger og om hvordan den kan forbedres Share this post Link to post Share on other sites
dareD 5 Report post Posted September 18, 2004 Min vanlige signatur fyr Cromfel er fortiden opptatt med å lage Point Of Existence. Han fikk bare begynt å lage min nye sig. Er det noen her som kan fullføre det han har startet på eller evt lage en ny i samme theme? Ønsket sig må være i samme stil som den jeg har delvis ferdi nå eller den gamle jeg hadde som du kan se her Håper noen tar på seg oppgaven Share this post Link to post Share on other sites
Aurelius 0 Report post Posted September 18, 2004 ble ikke veldig pent, men hadde dårlig tid. judg3:langt over mitt nivå. Share this post Link to post Share on other sites
FunkyBoy 0 Report post Posted September 18, 2004 Bra topic Aurelius. Men holder meg til siggen min jeg Fornøyd med den. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted September 18, 2004 Capt Winters: Takk for at du prøvde, men jeg ser ikke damene Aurelius: Den var fin. Kunne du sett om du klarte å fikse en til? Slik at jeg har noe å velge mellom? Share this post Link to post Share on other sites
Aurelius 0 Report post Posted September 18, 2004 det kan ordnes, men da må du vente noen timer. sitter å jobber med en reklame jeg skal presetere i norsken. Share this post Link to post Share on other sites
Capt. Winters 0 Report post Posted September 18, 2004 Capt Winters: Takk for at du prøvde, men jeg ser ikke damene Aurelius: Den var fin. Kunne du sett om du klarte å fikse en til? Slik at jeg har noe å velge mellom? <{POST_SNAPBACK}> Fant ikke no bra bilder av noen nakne damer Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted September 18, 2004 Har ikke hastverk Aurelius Share this post Link to post Share on other sites
Bioneuf 0 Report post Posted September 18, 2004 vanskelig å lage bra renders av damer.... blir så vanskelig rundt håret. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted September 18, 2004 Dere er sikkert så flink at dere klarer det Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted September 18, 2004 Kunne noen være så snille å lage en fet sigg til meg? Den bør inneholde nicket mitt: Aim@mE og at jeg spiller BFV...... Ellers er kunstneren fri...... På forrhånd takk...... Share this post Link to post Share on other sites
daw00t? 0 Report post Posted September 18, 2004 aim@me hadde du giddet å sette opp tråden din slik aurelius ba om? Da blir det så evig mye lettere for de som skal lage signatur til deg, tro det eller ei men det er faktisk ikke SÅ morsomt å sitte time med en signatur bare for å oppleve at 'jammen det var jo ikke slik jeg ville ha den' Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted September 18, 2004 aim@me hadde du giddet å sette opp tråden din slik aurelius ba om? Da blir det så evig mye lettere for de som skal lage signatur til deg, tro det eller ei men det er faktisk ikke SÅ morsomt å sitte time med en signatur bare for å oppleve at 'jammen det var jo ikke slik jeg ville ha den' <{POST_SNAPBACK}> Sorry... ikke meningen... Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted September 18, 2004 Hva: En signatur. Størrelse: innenfor reglene.... Tekst: Aim@mE Farger: ikke no femi ting. Ellers er kunstneren fri. Ønsket Scenario: BFV Generell: Bare lag en fet signatur. På forrhånd takk. Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted September 18, 2004 Trenger en sig! Størrelse:100x550px Tekst:Tobby Farger:grå? vet ikke eg Ønsket motiv:noe med desertcombat,gjerne apachen.. Genrelt:Et eller annet fancy og rått Status: Har ikke funnet noen som vil lage den ennå plz kan noen lage denne for meg??? på forhånd thx! Share this post Link to post Share on other sites
Aurelius 0 Report post Posted September 18, 2004 endelig litt liv i tråden min skal se hva jeg får gjort, men skjønner at de fleste vil ha andre "sig-makere" enn meg. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted September 18, 2004 Det vil jeg ikke. Du er jo så hyggelig Aurelius. Husker da vi var i ZI sammen. Men hvordan går det med min sig ? Share this post Link to post Share on other sites
Aurelius 0 Report post Posted September 18, 2004 beklager Manus, men dette var det beste jeg klarte. fant ikke "@", så jeg tegnet en. Share this post Link to post Share on other sites
The_Doktoren 0 Report post Posted September 18, 2004 Hva: Wallpaper Størrelse: 1024 x 768 Tekst: Det må stå IM entertainment et eller annet sted på WPen, helst ikke på midten. Det må være tydelig at IM står for Iron Man. Farger: Svart-Hvit Ønsket motiv: Helst ikke noe spesielt motiv. Kanksje noe som kan minne om underholding. Colluseum? Genrelt: Egentlig opp til kunstneren. Takk Share this post Link to post Share on other sites
pavement 0 Report post Posted September 18, 2004 type:wallpaper størelse: 1280*1024 farge: mørke farger helst men rosa til nøds tekst: pavement i drit kul skrift eteller anet sted motiv: deilige damer og fete biler mustang gt 40 er favoriten generelt:lag noe fet status:ingen hast på forhånd takk til hvem som helst som lager den EDIT: men det hadde vært kjekt og få den Share this post Link to post Share on other sites