Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?  

381 members have voted

1. 1. Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

• Ja!
      379

Recommended Posts

jess...slenge dritt om EA spill, DET er positivt :(

Neida...jeg er bare sær...men det har du vel lagt merke til...men betyr det at jeg bør holde meningene mine for meg sjøl for det?

Må uansett gå tilbake på noe av det jeg har sagt om BFV...det var bedre enn det jeg trudde... men det er fortsatt ikke noe for meg :(

jess...slenge dritt om EA spill, DET er positivt ' />

Neida...jeg er bare sær...men det har du vel lagt merke til...men betyr det at jeg bør holde meningene mine for meg sjøl for det?

Må uansett gå tilbake på noe av det jeg har sagt om BFV...det var bedre enn det jeg trudde... men det er fortsatt ikke noe for meg div

Hihi :(

kjøpte det på torsdag(18,03,04) var først i køen 1 time fortidlig :(

VIs man flyr Chinook og henger ATC båten under får man ammo og reperasjon mens man flyr :(

Fyyy Faaaan Zod. er det seriøst du som har skrevet alt d der :( . Orket ikke å lese alt fordi det var for langt, men tilbake til min mening av spillet så syntes jeg det var ganske greit, men som Shithead sa "M60/LAW eide".

Masse bugs og drit, men smarte AI spillere, sjelden vare. har ikke orket å kjøpe spilet på grunn av alle de bugsa og på grunn av at vis jeg begynner med å spille BFV så kommer jeg til å miste skillzzz i BF og da er d ingen vits å ha med meg i klanen :(

Nevn 1 bug.

Har spilt BFV hele helga, gjort alt som går an , prøvd alle mappene og sett så mange som "0" bugs .

Lagg ? Det har ingenting med spillet å gjøre, går perfekt til meg og hos flere.

M60 er absolutt ikke det beste våpenet, vietnameserne har presisjons våpen uten like så det er på en måte passe bra balansert.

SVD! Du får ikke mange kills, du dauer ganske ofte osv men så heftig! Å snike seg rundt, med en gang du har drept en kommer han etter deg pga han ser hvor du er. Seff er det hs som gjelder, så jeg pleier å vente til fyren sitter stille.

Prøv det! F.eks på le-drang valley eller noe (ikke den med choppers, den uten).

Gøy :(

Fyyy Faaaan Zod. er det seriøst du som har skrevet alt d der :( . Orket ikke å lese alt fordi det var for langt, men tilbake til min mening av spillet så syntes jeg det var ganske greit, men som Shithead sa "M60/LAW eide".

Masse bugs og drit, men smarte AI spillere, sjelden vare. har ikke orket å kjøpe spilet på grunn av alle de bugsa og på grunn av at vis jeg begynner med å spille BFV så kommer jeg til å miste skillzzz i BF og da er d ingen vits å ha med meg i klanen :(

Nevn 1 bug.

Har spilt BFV hele helga, gjort alt som går an , prøvd alle mappene og sett så mange som "0" bugs .

Lagg ? Det har ingenting med spillet å gjøre, går perfekt til meg og hos flere.

M60 er absolutt ikke det beste våpenet, vietnameserne har presisjons våpen uten like så det er på en måte passe bra balansert.

M60 er det beste våpenet, du dreper jo uansett, et til to skudd så er du død. Og i tilegg til M60 så har man jo AT våpen. Og på noen mp med-pack, håper EA skifter på det i neste patch.

M60 i close range er veldig dødelig og uten tvil det beste , men på lang avstand så har ikke M60 sjans i det hele tatt. Da jeg fikk spillet la jeg merke til at alle lame joinet USA fordi de trodde M60 var kongen , derfor så spesialiserte jeg meg med KUN Vietnam, spilte hele tiden det og la fort merke til at AKMS rifla er sinnsyk treffsikker på lang avstand og dødelig på close range osså, ikke så bra som M60 men uansett veldig bra.

BFV sine maps er såpass store og så mange lureplasser å sitte at det er lett å ta ut M60 folket uansett om det er bymapp elller jungel. AK47 rifla skal visstnok være enda mer treffsikker enn AKMS rifla men jeg syns det blir for stor spredning på den så jeg bruker den kun i by maps.

Uansett M60 er ikke rulern i gata, dere med M60 vil slite på lang avstand mens vi med AKMS/AK47 vil slite i close combat med dere.

Hvis man ligger er m60 helt kurant å treffe med på ihvertfall 200 meter. Stort lenger enn det har man ikke bruk for.

Sniper er forresten kongemoro public. :(

er da bugs

-lyden henger seg opp. vaffal i SP.

-si at du har m60 da, så vil du bytte til f.eks kniv. du scroller ned til kniv, men lar være å trykke siden du ombestemmer deg og vil bruke m60 videre. du scroller tilbake, men du får ikke skutt før våpenmenyen har forsvunnet. o_0

-om du kaster alle granetene dine så vil fyren fortsatt reloade etter at du har kasta siste granaten, så byttes det automatisk til neste våpen.

-kjøretøy tåler 0 ved kollisjoner. f.eks en jeep som så vidt dulter borti en tanks sprenger med en gang. ehh..

det jeg kom på nå

Det er sånt som det alltid har vært, tror ikke det er noe bugs det er jo noe de har satt på selv angående kollisjon skaden.

Angående reloadinga har jeg ikke lagt merke til, uansett så er det litt overdrevet å si det er mange bugs når det er alt du kan komme på ^^ Ingen av de er seriøst alvorlig engang

Det er sånt som det alltid har vært, tror ikke det er noe bugs det er jo noe de har satt på selv angående kollisjon skaden.

Angående reloadinga har jeg ikke lagt merke til, uansett så er det litt overdrevet å si det er mange bugs når det er alt du kan komme på ^^ Ingen av de er seriøst alvorlig engang

Jo!

Den greia som Whistler sa med scrollinga er irriterende og noen ganger dødsårsak.

Går ann å få den vekk ved å hamre på nummeret til våpenet, men tenker ikke akkurat på det i kampens hete :(

nå var det jo hell deamon eller noe som sa at det var masse bugs da.. hehe..

Er glad det er endel servere som bruker auto-balance...ellers er det stort sett håpløst. Alle vil spille amerikanere med M60 og AT. At M60 mannen idet hele tatt har AT er jo egentlig ganske sykt. Ikke vet jeg hvor mye en M60 veier, men litt er det jo..og da i tillegg løpe rundt med 4 AT raketter på ryggen.. :(

Er glad det er endel servere som bruker auto-balance...ellers er det stort sett håpløst. Alle vil spille amerikanere med M60 og AT. At M60 mannen idet hele tatt har AT er jo egentlig ganske sykt. Ikke vet jeg hvor mye en M60 veier, men litt er det jo..og da i tillegg løpe rundt med 4 AT raketter på ryggen.. :(

You go girl! :(

lim3,22 Mar 2004, 00:15]
Er glad det er endel servere som bruker auto-balance...ellers er det stort sett håpløst. Alle vil spille amerikanere med M60 og AT. At M60 mannen idet hele tatt har AT er jo egentlig ganske sykt. Ikke vet jeg hvor mye en M60 veier, men litt er det jo..og da i tillegg løpe rundt med 4 AT raketter på ryggen..  :w00t:

You go girl! :(

Hehe joda :w00t:

En får jo nesten aldri spilt US, så en lærer seg jo å ta de m60 ene etterhvert...

men logikken?? :(

hei!

M60 burde låse seg i tide og utide, ak-47 er jo notorisk kjent for å være utrolig robust. Kunne vært et artig balanse moment :(

(Sto i loading skjermen, at g.i. Joe tok ak'er og brukte dem istedet for! )

AA missilen til vietnam er jo ganske kjekk, også forresten... :(

Så er ikke så ille balansert

Teit at napalmen er så veik.

Er det berre eg som saknar amerikansk "vokal" på radiokommandoane uansett om du er NVA eller ikkje? (dette burd du vel kunne velge i menyen slik som i BF1942)

Eg er ikkje så god i vietanmesisk enno ser de...

(Sto i loading skjermen, at g.i. Joe tok ak'er og brukte dem istedet for! )

Tror nok at det der er noe av et rykte, er litt for lett å bli drept av sine egne hvis de hører at du bruker samme våpen som fi.

Man kan stort sett ikke se skikkelig dem man skyter på, man ser munningsflammer og hører lyden, og de er ofte karakteristiske.

Sign in to follow this  

• Create New...