Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?  

381 members have voted

1. 1. Har DU kjøpt Battlefield Vietnam?

• Ja!
      379

Recommended Posts

kjøpte det istad! 399,- på spaceworld! Kan dere, battlefield.no admins, gjøre at helikopterne og flyene kommer fortere, det tar så lang tid mellom hver gang!

Kunne kanskje tenkt meg at Napalm ble litt farligere.

Mulig jeg har misforstått hvordan man skal bruke den, men når jeg tydelig ser flammene feie over en hel haug infanterister og dreper bare èn, så ser jeg lite poeng i å bruke den.

Kjøpte meg liksågodt 2 mens jeg var i gang jeg. Gadd ikke vente på at Komplett skulle få sendt det, så i mellomtiden kjøpte jeg det på Spaceworld :( Noen i Bergen som har lyst på BFV på mandag? Uåpnet :(

Enig i det zalo skriver inn til DICE om. Bra at noen gidder å ta seg tiden :( BF:V kunne blitt utrolig kult i klankamper, men 15v15 lag er jo sinnsykt hardt å organisere. Og i et lite klanland som Norge vil vi kanskje ende opp med 3 - 4 klaner eller noe.

Men måten BF:V er lagt opp på er jævlig bra. Det er selvfølgelig mer infanteri basert enn BF1942. Tank er ubrukelig helt alene... infanteri kan plukke de lett som faen. Helikoptere er bra til å lande tropper og det er vel nesten bare Cobraen som kan være et seriøst angreps våpen. Fly er ikke like dominerende som i BF1942, men er en viktig taktisk del av gamet. Håper Dice kan luke ut barnesykdommer, balansere spillet og gjøre det mer klanvennlig. I såfall kan det bli mye kosing i året som kommer :(

Hvis vi skal ha større klankamper, så ser jeg for meg allianser mellom klaner, f.eks to og to klaner kan slå seg sammen, og hver stille 7 eller 8 personer til en kamp.

Bare en tanke.

Spillet bør komme imorgen...ahhh... Har bestillt det sjø , kommer det ikke imorgen innen 14:00 så stikker jeg og kjøper det . Orker ikke en hel helg uten BFV og sitter og leser alt det gøyale dere driver med .

Spillet bør komme imorgen...ahhh... Har bestillt det sjø , kommer det ikke imorgen innen 14:00 så stikker jeg og kjøper det . Orker ikke en hel helg uten BFV og sitter og leser alt det gøyale dere driver med .

Velkommen i klubben :(

Kjøpt det ja, men det henger seg gang på gang, så skal stikke ned og snakke om retur imorgen, gidder ikke å betale 449 spenn for et spill jeg ikke får til å fungere, samme hvor mye jeg fikser med drivere og innstillinger.

snakk om at det henger ved start?

i så tilfelle, har du husket å endre litt i videodefault.con?

X:\bfv\Mods\BfVietnam\settings\VideoDefault.con

renderer.allowAllRefreshRates 0

endres til

renderer.allowAllRefreshRates 1

Nei, snakk om at det henger seg ingame sånn ca etter 5-15 minutter inne på serveren. Antagelig kanskje overopphetning eller noe, siden jeg prøvde å fikse masse på drivere og sånn.

ALPHA LEGGER SEG PÅ KNÆR OG TILBER EA...kjøpte BFV i går...spilte fra klokken 19:00 til klokken 04:30 i mårres...*nå er jeg på skolen* får ikke sakt i et ord, eller en settning hvor rått spillet var can say it like this: *SENSUR*........ :(

n vet jeg hverrtfall hva helgen går til :(

i`ll see ya`ll in the field :w00t:

skrev "ja" jeg, men skal ned å kjøpe det i 16-17 tiden.. må få cash først:D

:(

DRITT SPILL!

Er gøy de første 3-4 dagene.

Det er alt for lett....

Alle kan eie i det.

Jeg kommer ikke å kjøpe det, så den voten både hopper og driter jeg i.

Kommer det en patch som forandrer mange ting i spillet:

- vanskeligere å fly heli

- mindre napalm

- mindre musikk (går sikkert ann å disable)

- minder high tech varmesøkende våpen

- mindre enn 99% treffsikkerhet om du løper og hopper og har full auto,

har de hørt om rekyl?

Med andre ord, den dagen det krever skills å spille det

fikk d fra cdon i går. (419,-)

kult spill..... Det som plager meg mest ved siden av laggingen (xp2600+ 1 gig ram fx5900 ultra 10 mbit) er at ingamesnakkinga er ALTfor høy , jeg har ikke sjekka om d går åsenke men d er skikkelig plagsomt snår en eller annan idio maser på pickup i 5 minutter... eller når du går på grensa av mappet og alt du hører (og ser) er den forpulte advarselen...

tankene er jo nesten ubrukelige hvis du er "axis", alle løper jo rundt med m60 og m72... og granatene tar jo livet av en tank på null komma niks...

men morsomt likevel

Jeg kjøpte mitt på best shop til 379kr :(

De sa de skulle sende innen 24 timer( På mandag)

så etter min regning får jeg vell det i morgen :(

Faen så billig dere kjøper det! Jeg måtte ut med 512 kr inkl. porto for det! Får det om 3-4 dager.

Fyyy Faaaan Zod. er det seriøst du som har skrevet alt d der :( . Orket ikke å lese alt fordi det var for langt, men tilbake til min mening av spillet så syntes jeg det var ganske greit, men som Shithead sa "M60/LAW eide".

Masse bugs og drit, men smarte AI spillere, sjelden vare. har ikke orket å kjøpe spilet på grunn av alle de bugsa og på grunn av at vis jeg begynner med å spille BFV så kommer jeg til å miste skillzzz i BF og da er d ingen vits å ha med meg i klanen :(

Fyyy Faaaan Zod. er det seriøst du som har skrevet alt d der :( . Orket ikke å lese alt fordi det var for langt, men tilbake til min mening av spillet så syntes jeg det var ganske greit, men som Shithead sa "M60/LAW eide".

Masse bugs og drit, men smarte AI spillere, sjelden vare. har ikke orket å kjøpe spilet på grunn av alle de bugsa og på grunn av at vis jeg begynner med å spille BFV så kommer jeg til å miste skillzzz i BF og da er d ingen vits å ha med meg i klanen :(

Smart AI? Disse bottene må være noe av det værste jeg har vært borti i et kommersielt spill! Bruker jo wallbot også tongue.png

Smart AI? Disse bottene må være noe av det værste jeg har vært borti i et kommersielt spill! Bruker jo wallbot også tongue.png

Er det noe som er posivit i din verden skavte?

Sign in to follow this  

• Create New...