Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Shai

BF Vietnam - Guide

Recommended Posts

Hva med å legge linker i et egen tråd til hvor du kan laste ned lagg-fix, pb update osv. trenger det selv

Så lenge du lever tror jeg det er nesten ubegrensa hvor mye du kan legge ut uten at det forsvinner igjen. Har selv lagt 40 sticky bombs samtidig på radiotårnet og sprengt det. Miner og ting og tang forsvinner etter at man dør. De er som regel borte når man spawner igjen.

Hvis du sitter på et bortgjemmt sted og ser på minen kan de være der i en evighet.... :D

Når dere er flere og krysser en elv vær litt smart å stå igjen og hold øye med andre siden når folk svømmer over. Så slipper dere å bli fiskemat hele gjengen hvis et hue hopper ut av buskene når dere prøver å ta svømmemerket.

Pass opp for slangene i gresset, hold deg på veien så er du trygg :thumbs:

Kan noen fortelle meg hvordan eg lager spawn med spade?

Velg ingeniør med shovel. For å ta med deg hullet må du spawne i et område hvor et hull ligger, still deg over hullet og trykk g. Når du skal plassere hullet velger du verktøyet som ligger på 5, altså spade, og trykker på skyteknappen en gang. Tar ca 2 sek før hullet er plassert.

Kjøpte BFV for noen dager siden og nå stresser jeg med å finne patches som jeg har fortsått man trenger for å spille over internett. :|

Noen som kan hjelpe meg? :|

MVH lilloe

Sign in to follow this  

• Create New...