Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
TB-NeyMariuz

FredagsPub

Recommended Posts

Hei! Jeg vet ikke hvem som har styringa på BFno facebook sia, men om den som styrer den kunne postet at det ble FredagsPub imorra den 22 så hadde det vært veldig fint :) Var mye aktivitet før men mange sluttet pga lite content, men nå har det kommet masse content så jeg og noen andre på TS håper da å få litt mer aktivitet på Teamspeak. Velmøtt til FredagsPub!

Det ligger litt i brakk på bf.no, til dels fordi vi ikke har egne servere og at vi ikke har nok initiativtagere i sentrale roller. Flere av de som har hatt sentrale roller i community har kanskje gått flere runder og kunne ønske seg nye til å ta initiativ og skape litt fyr og flamme .)

Hvorfor TS? Discord er jo teh shit!?

Jeg syns lyden på TS er knallbra, der har man også mulighet til å øke lydkvaliteten betraktelig på enkelte kanaler til "music" codex, lynklart.

Man har også veldig "avanserte" innstillinger for rettigheter etc.. 

Hva er det Discord har som ikke TS har? Og har noen sjekket nettbelastningen på Discord i forhold til TS?

• Thanks 1

Et brukergrensesnitt som er bedre. Bedre lydkvalitet, bedre overlay. 

Bedre. 

Den 21.9.2017 at 23.50, cri74 skrev:

Det ligger litt i brakk på bf.no, til dels fordi vi ikke har egne servere og at vi ikke har nok initiativtagere i sentrale roller. Flere av de som har hatt sentrale roller i community har kanskje gått flere runder og kunne ønske seg nye til å ta initiativ og skape litt fyr og flamme .)

Cri jeg ønsker gjerne å ha en sentral rolle i dette communityet for å forhåpentligvis skape litt fyr og flamme som du sier, og selvfølgelig vise initiativ :) Jeg tar gjerne en litt høyere rolle for PUBG og BF

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...