Daniel- 1,200 Report post Posted September 22, 2016 Noen som så pilotene til Designated Survivor(Kiefer Sutherland) eller Lethal Weapon? Syns de var underholdende Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 22, 2016 Lethal weapon var knall venter på MacGyver og Van Helsing på lørdag. Nå som seriehøsten har startet så er det vel en 10-15 serier per uke fremover 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 22, 2016 Deilig å måtte laste ned nye ting hver dag Ser frem til MacGyver, håper de ikke ødelegger det for mye. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted September 23, 2016 Akkurat ferdig med Stranger Things (Netflix), god underholdning som fikk meg til å sitte litt på sofakanten. Akkurat startet på The Night Of (HBO) virker veldig lovende, får en feeling av The Wire 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 24, 2016 Syns ikke MacGyver piloten var noe å skryte av. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted September 25, 2016 Vel utover The Wire og The Sopranos, ganske enkelt to av tidenes klart beste serier alle og enhver bør få med seg, har jo du også Deadwood og Rome fra tidlig på 2000-tallet fra HBO. En annen serie som også faller utrolig høyt på listen min, men som dessverre får altfor lite anerkjennelse, er Mad Men. En serie der karakterutvikling og subtilitet er hovedbegrepene i et drama som omhandler 60-tallets reklameindustrier. Du finner få serier som er så kule, men likevel også så raffinerte og fulle av følelser. Av serier som fortsatt går på TV er Better Call Saul ganske fin, mens Outlander tilbyr helt grei underholdning (blanding av kostymedrama og sci-fi på lik linje med Westworld). Likevel har de to beste seriene jeg har sett det siste året vært animasjonsserier. Den første er en japansk anime, Attack on Titan, som tilbyr underholdningsverdi i god japansk ånd. Når det kommer til action/spenning er dette den mest underholdende serien jeg har sett, uansett sjanger. Anbefales på det sterkeste! Den andre er komedien Rick and Morty, som klarer å gi en fin miks av kreative (men velkjente) handlinger og god og ofte "lav" humor. Slik de siste to sesongene har vært, har jeg ingen problemer med å sidestille serien med South Park, rent kvalitetsmessig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 30, 2016 Ferdig med Luke Cage sesong èn. Syns den var ganske bra. Likte den bedre enn Daredevil eller Jessica Jones. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 30, 2016 Bedre enn DD ogJJ?! har bare sett 2 eps til nå så for håpe det bllir bedre til neste uke når jeg har tid til sånne serier. er vel rundt 20 serier utenom netflix neste uke som skal sees. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 1, 2016 MacGyver var shait. Last man on earth er en konge komedie fra Fox. Lucifer er en gøy "detektiv" serie, basert på tegneserien fra DC om djevelen som slutter i helvete og kommer til jorda. Brooklyn Nine Nine er helt fantastisk morsom politi sitcom. Lethal Weapon episode 1&2 var FAKTISK helt grei. Banshee er en fantastisk serie fra HBO, som handler om en kriminell som stjeler identiteten til en sheriff. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 1, 2016 1 time siden, TB-Iceman skrev: Banshee er en fantastisk serie fra HBO, som handler om en kriminell som stjeler identiteten til en sheriff. Cinemax, ikke HBO. Rå serie ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 1, 2016 2 timer siden, Daniel- skrev: Cinemax, ikke HBO. Rå serie ja Cinemax er eid av Home Box Office Inc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 20, 2016 Fortsatt Cinemax som lager det. Blir som å si at Schibsted ASA har nyhetsartikler når det er VG som skriver de Syns fortsatt Lethal Weapon er ganske bra, episode 5 kom ut i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 20, 2016 Så første sesong av Last Man on Earth og stoppa kontant. Grunn: Hovedpersonen var så dum og irriterende at jeg ikke klarte å hverken sympatisere eller heie. Endrer dette seg i sesong 2 eller fortsetter det sånn? Var et artig premiss og jeg er storfan av Kristen Schaal så hadde vært artig om det forbedra seg og tona ned den overdrevne dumheten til hovedpersonen. Lucifer har jeg hatt lyst til å se, men glemmer alltid. Er også litt skeptisk siden det er DC (yes, fanboyism) Brooklyn Nine Nine var gøy, må fortsette å se den. Har glemt å fortsette siden det er så mye å se på Jeg vil også starte å se Ash vs Evil Dead, har hørt gode ting og Bruce Campbell er jo så sjarmerende. Edit: Agents of SHIELD. Første sesong var ganske hit & miss, men det tar seg kraftig opp. Litt slapt/slitent i sesong 3, men nå har Marvel fått tilbake rettighetene til Ghost Rider så nå er han med i sesong 4. Introduserer "magic" i påvente av Doctor Strange som kommer på kino i november. Marvel, that's what Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted October 20, 2016 Jeg er midt i sesong 2 av Deadwood. Tenk at denne perlen har ligget rett under nesen min i flere år Begynnte å se den etter vi diskurterte westworld på jobb. Har foreløpig satt Westworld på pause mens jeg ser Deadwood Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 22, 2016 Glemte helt High Maintenance på HBO. Starta som en web-series på Vimeo. Anbefales sterkt å starte med web-serien (også på HBO), korte episoder og mange av karakterene dukker opp igjen i hovedserien. Syns den er fantastisk Quote Almost all of the episodes in this character-driven web series are named after an unseen peripheral character that someone in the episode mentions (the one exception being "Heidi"). The characters are meant to be relevant, regardless of whether or not the viewer engages in similar activities.[7] This web series is shot throughout various neighborhoods inBrooklyn and occasionally Manhattan. Each episode is between five and twelve minutes in length.[8] "Freed of the constraints of thirty-minute or one-hour formulas, the episodes are luxurious and twisty and humane, radiating new ideas about storytelling," wrote television critic Emily Nussbaum in an article for The New Yorker. Edit: Og Bojack Horseman på Netflix. Rett og slett herlig, ikke slik jeg trodde den kom til å være. Anbefales sterkt! Ja, og seff Rick & Morty! Wubbalubbadubdub! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 18, 2016 The Grand Tour 1x01 ute nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 27, 2017 Ser fortsatt på Lethal Weapon og syns det er ganske bra. Designated Survivor har tapt seg litt. This is Us er også ganske bra om du liker "rolige" drama-serier. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 27, 2017 Sjekk også ut The Magicians og Berlin Station. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 6, 2017 Noen andre som har sett piloten til 24: Legacy? Syns ikke det var så ille som jeg hadde trodd det skulle bli. Sjokk at det (muligens) er enda en mole hos CTU. Regna med det kom til å være det men ikke på episode èn Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 10, 2017 Så akkurat første episoden av Legion, veldig positivt førsteinntrykk. Akkurat passe forvirrende til at man blir engasjert Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 10, 2017 veldig forvirrende episode ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 10, 2017 Billions s02e01 ute Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 11, 2017 Taboo anbefales på det sterkeste! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 11, 2017 Mistet interessen for Taboo etter 2-3 episoder Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 12, 2017 Noen flere som fortsatt følger med på The Walking Dead? Tok igjen serien i romjula, og syntes det var ganske greit egentlig. Lest en del på IMDB-boards (RIP) om at folk fant de siste sesongene kjedelige og dølle, men jeg er uenig. Grei underholdning, til tross for at konseptet snaaaart begynner å ha gått ut litt på dato. Håper de ikke holder det gående alt for lenge. Quote Share this post Link to post Share on other sites