Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Battlefield 1

Recommended Posts

Skjønner ikke hvorfor du forhåndsbestilte et EA/DICE-spill. Synes folk som pre-ordrer gir fra seg rettighetene til å klage. De slapp jo dessuten litt uforventet noen timer med gratis spilling på Origin. Her kunnet du dannet deg et godt inntrykk før et eventuelt kjøp, og hvis ikke kunne du gjort som meg: sett timesvis med gameplay på Youtube.

EA/DICE har lagt opp til at det skal være mange med bolt-action, og etter min mening fungerer dette overraskende nok utmerket i BF1. Hadde Assault blitt buffet noe særlig hadde alle hatt automatvåpen, noe som tar litt bort fra "realismen", samt at tanks hadde blitt ubrukelig mtp. hvor få Assaults det trengs for å ta ned en tank. Eneste jeg savner er at litt flere hadde giddet å spille Medic og Support, i tillegg til å faktisk gjort jobben sin. 

Spawns har jeg ingen problemer med, men de har da uansett ikke endret noe nevnverdig på dette siden betaen. Hvilke game modes spiller du? 

Manglende Joystick-støtte er merkelig, men utvilsomt noe som blir patchet inn ganske snart. Var dog ikke klar over dette siden jeg har blitt en konsolltard.

Jeg angrer hvertfall ikke et sekund. Dette er det beste spillet siden BF2 eller 1942 (klarer ikke å bestemme meg)! Det første spillet på mange år jeg klarer å game solo/uten å voip'e med noen. Finner ofte squads som samarbeider og kommuniserer over voip til og med OG PÅ KONSOLL WTF:confused:

Er det siste klippet fra Donevannet btw?

Skulle spilt det mer hadde det ikke vært for den elendige serverleieløsningen de kom opp med.
Han/de som bestemte seg for at det skulle være slik skulle vært tatt bak i et smug og kongla :sadolf: 

• Like 1

On 14.12.2016 at 10:59 PM, Jackal.no said:

Spillet er og blir kjedelig :p Ser pent ut men alt er bare en reskin av de forrige møkket de spydde ut(battlefront)

mer moro med BF2 https://battlelog.co/

Aghh, såååå uenig - men så kan vi jo alle ikke være enige :bleh:
Av nysgjerrighet, hva synes du om BF3 og 4?

On 15.12.2016 at 8:18 AM, Daniel- said:

Skulle spilt det mer hadde det ikke vært for den elendige serverleieløsningen de kom opp med.
Han/de som bestemte seg for at det skulle være slik skulle vært tatt bak i et smug og skutt.

Nå synes jeg straffen var liiiiiiitt vel drøy, men kunne for øvrig ikke vært mer enig!

Hva skjer med Bf1 a?

Daua interessen så fort ut? Synes Mumble / TS er nesten tom for Bf1 folk.. 

Fenget det ikke like mye som de forrige? :confused:

Syns spillet er veldig bra men det blir fort køddent å samles når serverleia er såpass elendig som den er.
Det eneste man kan gjøre når man leier er å velge navn, sette fem aktive kart og endre gamemode.

• Like 1

Synd egentlig, for spillet er veldig bra.

Kjipt at det skal gå i den retningen. Merkelig at de ikke skjønner at community vil ha mer å velge i osv. 

Synes også progresjon i spillet, låse opp ting og tang er uinteressant og nesten ikke tilstede. 

Håper de tar seg sammen, ellers vil dette spillet dø ut ganske raskt desverre.. 

On 12/1/2016 at 5:53 PM, PASTOR said:

Kjøpte spillet (ultimate), siden jeg likte det jeg "opplevde" i betaen. Og at jeg ville ha early access. Men i tiden etter lansering, så har entusiasme blitt til skuffelse, skuffelse til hat og etterhvert avinstallasjon. Ikke at Dice bryr seg pokker om det, de har allerede fått pengene mine.

Gikk på nesten samme smell (kjøpte standard ED). Prøvde å like det men sålangt ser det ikke ut som jeg begynner på an igjen.

Og dem rett og slett lurer communities som oss ved å ikke sette standeren på servere før man kjøper spillet. Bare diffust piss....

Jeg har gått lei. Jeg likte det i starte men kjenner jeg savner Arma feelingen. Bruke 30 minutt på å infiltrere en flyplass og være livredd for å bli skutt for da mister man alt. Sikte seg inn på en fiende 800m unna og skjelve på hånden.......  BF1 blir for enkelt. Enkel morro.

Men savner fast innhold i Arma da, det er jo hele tiden en ny mod folk spiller. Savner når DayZ var størst.

• Like 2

Jeg er ikke lenger helt enig med de som sier at dette spillet er dårlig. Jeg har spilt litt for mye conquest mode, og det syntes jeg ble mye random pray and spray og at all den merkelige high-techen fikk interfacet til å se ut som en mellomting mellom 1914 og 19114. På tross av at dette har jeg fortsatt å spille litt innimellom, og plutselig har Operations mode begynt å funke. Spillet blir mer intenst og seigere på denne måten (minner litt om territory i RO).

Grafikken er vel verdensbeste, hvis det bare hadde gått an å skru av "se fienden som rød strek bak åskammen" og lignende....men i operations mode er det liksom ikke like nøye (i conquest er det latterlig). Dette funker bedre og bedre for meg!

Syns spille blir bedre å bedre, mulig det kommer av at jeg absolutt ikke likte det i starten! Eller at det har blitt bedre å bedre ettersom man alltid tar en øl når man spiller, stemninga går opp mens fornuften går ned... 

Eneste som fortsatt gjør meg irritert etter noen øl, er medics! Spill noe annet visst du f@*# ikke gir ut medpacks eller revive :/ 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...