Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Exile: Forslagskassen

Recommended Posts

Etter update så får vi grønne markers i scope når vi peker på andre spillere.

Jeg sikta midt i tåka og fikk opp at det var en spiller der.

Det må bort.....

Autodelete script for traders..... inkl air trader....

Mista akkurat et helikopter til 8k + alt gearet mitt pga en låst bil der heli spawner når det blir kjøpt....

Increase lootdrops lite grann? Synes det er veldig lite rewarding fra feks hardcore mission o.l. Biter meg litt merke i at dette kanskje øker skillet mellom de spiller mye og de som ikke har så mye spilletid. Opptjening av caps tar tid, så det er desto vanskeligere å "ta igjen" gapet :) Nå blir det som regel å logge på for å kjøre loot til trader :)

Itj for det da! Er knall server! Jækla moro med Namalsk :)

Øke antall objects pr level på basen betraktelig. Må jobbe ræva av deg for å kunne skaffe nok respekt til å oppgradere basen.

Har du base alene så må du slite for å få opp en skikkelig base.

Burde også øke respekt inntjeningen på kills og salg. Med de insane aiene vi har så kunne vi godt ha fått en god del mer pr kill.

Så, hva er grunnen til mannefallet på serveren? Er det jeg som overdriver eller har det blitt litt ensomt her inne nå?

Jeg tror jeg kan snakke for de fleste fra gjengen vår, og det er grunnet lite interesse for Arma 3, egentlig.

Kan en dag ha veldig lyst til å spille litt, men lysten forsvinner relativt fort.

I tillegg har det kommet og det kommer så mye kule spill nå på før-sommeren og utover mot høsten, at det er svært lite tid til A3.

Gikk egentlig fort lei av Namalsk, likte bedre Namalsk på min lille tid med A2.

Venter vell egentlig på Tanoa mappet skal komme og forhåpentligvis Battlefield.no server før det blir noe A3 spilling for min del...

Foreslår at man skrur av bambi mode for alle som spawner med våpen og ammo. I alle fall så snart man han bena på bakken etter fallskjerm-turen.

Vær så snill å fjærn den værte tåka, Man kan jo ikke se 10cm framfor seg engang på det værste. Helt uspillelig... Må bare stå på samme plass å vente i 15 min til tåken letter. Waste of Time..