Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Gjør deg klar for Star Wars: Battlefront

Recommended Posts

La inn en liten time etter midnatt; holy hell for en mapdesign det var på de kartene jeg fikk testet! Utrolig flott grafikk og veldig omfattende landskap/omgivelser, uten at det virket som om det var spesielt hardt for maskinen. Ble imponert, og gleder meg til klokka blir 16 :-D

Utrolig flott grafikk og veldig omfattende landskap/omgivelser, uten at det virket som om det var spesielt hardt for maskinen. Ble imponert, og gleder meg til klokka blir 16 :-D

Helt enig. Effektene og grafikken er helt konge. Jeg sitter med en sliten i5 og noe annet juggel, enda var spillopplevelsen 13/10.

Jeg spilte det i et halvt døgn før jeg fikk det refundet. Gøy med star wars feelen, men spillingen ble litt for simplified for min del.

Kjøper det kanskje igjen hvis det koster under 100kr en dag.

Jeg har jo uttalt meg meget positivt til spillet, og synes det har utrolig mange gode elementer. Likevel så må jeg bite i det sure eplet og si at gjenspillsgleden er alt for lav. Jeg følte etterhvert at spillet bygger alt for lite på individuelle ferdigheter. Det spiller ingen rolle hvor god aim jeg har, for jeg blir stort sett drept av en random Sniper[GER] som spawner bak meg eller sitter i en turret som jeg ikke har sjanse til å se om er bemannet eller ikke. Ble en kortvarig glede dette, og jeg er tilbake på Hainan Resort.

Enig med deg, dog fikk heldigvis refundet spillet.

Kanskje jeg har blitt for bortkjemt med spill som war thunder, arma osv hvor det er en del teknikker, og en del muligheter. For det å fly rundt i en tie fighter, helt bundet til musa, med null flight dynamic, og bare et par greier med cooldown man kan bruke blir litt dølt for min del.

Pluss det at aim er vel helt totalt uforandret om du hopper, løper, croucher eller whatever. Gyrobalansert laserpistol.

Synes det å være i Star Wars universet var morro i starten, og jeg har hundrevis av timer i Star Wars spill. Alt fra MMOet Star Wars Galaxies som jeg spilte i bøtter og spann, SW KOTOR, osv osv. Men selv med en slik bias med Star Wars spil, så klarte jeg ikke å like dette :/

Spiller med en og en halv hånd og løper rundt mens jeg plaffer ned folk, og sykt få som gjør/vet hva objektives er. Var gøyt første dagen.

Vet ikke hvordan refund ting funker på Xbox :p Men trenger et lett spill mtp hånden i øyeblikket så jeg ikke kjeder meg ihjel

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...