Kinteck 0 Report post Posted October 6, 2015 Hei. Har spelt en del arma 3 exile og med zombies and deamons. Men finner ingen gode servere og lurte pa on det er noe dere er intressert I a fa opp? Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 8, 2015 Vi er på tanken. Vi har vært veldig opptatt med å få opp og teste vår nye Arma 2: DayZ Overpoch Namalsk server i det siste. Hva er mest populært bandt Exile serverne om dagen? Hvilke mods? Kart? Sett at det har dukket opp en del forsøk på å kopiere serveren som Frankie laget video på, går unner navnet "Frankie Edition". Fungerer noen av disse godt? Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 8, 2015 Jeg leter meg ihjel etter servere som kjører denne Frankie Edition greia. Det ser så fett ut. Serveren under hadde jeg flytta inn på Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 8, 2015 Du er ikke alene Plaindog Men utfra hva jeg har sett på videoen(e) bruker denne "serveren" haugevis av mods. Få dette på plass med 30 spillere + og fortsatt ha en FPS på over 40-50 tror jeg bare skjer i en fantasi verden, eller på Frankie sin mystiske lukka server. Videoen er nok spilt inn og regissert på en server hvor få spillere er på i et lukka miljø, med intensjon om å få det til å virke "live". Men uansett, ser det kommer flere og flere addons/script til Exile som prøver å gjenskape denne pakka som vi ser i videoene til Frankie. Om noen finner noen som kjører noe bra, noe som fungerer godt, sleng IP og noen ord om hva dere syns om serveren. Så vi kan undersøke hva serveren gjør riktig og hva vi kanskje kan få til selv her Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 8, 2015 CCG server, esseker er mappet. Modsa er: SpookWar, Blastcore, BloodMist, Ryan's Zombies and Demons, Star War Imperial Assault (speed bikern er fra den modden, ikke exile modden), HLC Weapons and Rails, Dawn of the Dead skins, Enhanced Movement, PsyLandRover, Exile Mod, A.C.E 3. Jævlige er jo å få en måte å få folk til å installere alle de moddsa for så å spille på servern din, ellers så er du passe fukt uten en streamer/youtuber men litt bra at A3L launcher har greit med mods som du kan velge å bruke på servern så du kan få folk til å bruke A3L istedenfor en custom launcher sånn som CCG, MGT osv.. Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 13, 2015 Spilt litt på GamersInc.net sine servere de siste dagene med flere fra Battlefield.no En litt forenklet "Frankie Edition" (Huff å jeg missliker dette navnet.. uansett) dette er det som blir kjørt der, syns det fungerer godt. HC serveren kjører: @Esseker Map 0.75 @Exile @AllinArmaTerrainPack @TRYK (Clothing Pack) @MAS NATO SF / Spetsnaz Weapons @MAS NATO SF / Spetsnaz Vehicles 3P serveren kjører også @Ryans Zombies & Demons, ikke et must for min del, kul pakke, men ikke verdt hva man mister av FPS imo. (15-20 FPS) Det skal ikke være så altfor vanskelig å få noe tilsvarende på plass, kan bli spennende Gjelder å velge pakker som er lett tilgjengelig for folk, pakker som ligger i A3 launcher er en god start. Bare gjør et søk i A3Launcher "GamersInc.net" og join for å laste ned mods. Noen flere som har testet denne versjonen? Hva syns dere? Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 13, 2015 Jeg likte det veldig godt Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 13, 2015 Får slenge deg inn på Mumble i kveld, har samla sammen nok penger til å sette opp Battlefield.no territoriet Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 13, 2015 Har desverre ikke mulighet ikveld Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 13, 2015 Kommer ikke som et sjokk at det er mange shitkids på serveren når den har "Franky" i navnet... Uansett, det er selvsagt HC det må spilles på. Tredjepersons-peeking blir for dumt og er rett og slett skammelig. Share this post Link to post Share on other sites
Swart 5 Report post Posted January 4, 2016 Serveren jeg spiller på er det ikke zeds( takk gud!) den er amrikansk og stortsett full 24/7 Er på chernaurus mappen Modsa de bruker er All in Arma RHS Russian RHS USA Elsker den serveren hostet av ghost gamers, men hadde likt å sett dere hatt noe lignende med et norsk comunity.. Har en crappy pc men ligger stabilt på 40-50 fps Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 5, 2016 RHS og Exile er alltid en god kombinasjon Men for meg og sikkert mange andre, er Chernarus et kart man har spilt utrolig mye, og må si at All in Arma varianten er blitt utrolig kjedelig. Kartet er helt vanilla som det var i A2, uten noe ekstra. Har Ghost Gamers brukt tid på modifisere kartet? Egne lokasjoner? Selv har jeg testet CUP versjonen av Chernarus i det siste gjennom modden Desolation (Minner om DayZero fra A2). Syns dette er en mye mer spennende versjon av kartet, nye byer og flere godt utformende baser rundt på kartet. Anbefales. Share this post Link to post Share on other sites
Swart 5 Report post Posted January 5, 2016 RHS og Exile er alltid en god kombinasjon Men for meg og sikkert mange andre, er Chernarus et kart man har spilt utrolig mye, og må si at All in Arma varianten er blitt utrolig kjedelig. Kartet er helt vanilla som det var i A2, uten noe ekstra. Har Ghost Gamers brukt tid på modifisere kartet? Egne lokasjoner? Selv har jeg testet CUP versjonen av Chernarus i det siste gjennom modden Desolation (Minner om DayZero fra A2). Syns dette er en mye mer spennende versjon av kartet, nye byer og flere godt utformende baser rundt på kartet. Anbefales. Det er lagt inn noen ekstra byggninger i alle byene som er ifra altis. My bra skyteposisjoner ble lei av å spille andre maps, liker det goe gamle som man kjenner hver krok av. har spilt stortsett alt av maps til dayz og prøvd esseker. men det faller alltid tilbake til chernaurus. skal skjekke ut det CUP greiene høres spennende ut. Er det til vurdering å hoppe ifra a2 dayz til a3 exile? Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted January 6, 2016 Spiller en del Exile på Altis med @mas RHS kjøretøy @TRYK @Zombies and demons. Dette samt roaming AIs og gode missions har for meg gjort Arma3 spennende igjen. Synd det ble mye krøll etter den nye Arma updaten, men regner med det tar seg opp igjen. Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 16, 2016 Liten tease Følg med her på forumet for oppdateringer, mer informasjon kommer snart! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 20, 2016 Kjører en BUMP på sist post. Ting begynner virkelig å komme på plass. Målet er få serveren live nå i førstkommende helg (ingen garanti) 2 Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted January 20, 2016 Me like! Hvilket map? Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 20, 2016 Chernarus: Battlefield.no edition er kartet 1 Share this post Link to post Share on other sites